1.8

308 19 0
                                    

Bugün okul olmadığı için hep beraber tatile gitmeye karar vermiştik. Odamdan bavulumu alıp son kez odama bakıp aşağa indim. Aşağa indiğimde annem yine hüzünle beni karşılanmıştı. Ablam ise göbek atıyordu. Aras konusunda hala ablamla konuşmamıştım.

"Bu kadar sevinme abla 2 gün sonra görüşürüz."dediğimde dil çıkarmış ve gözdevirmişti.

"Düzgün konuşun siz kardeşsiniz."dedi Anam, başımı salladım ve anama sarıldım. Ondan sonra ablama sarılıp evden çıktım. Tabi annemin nasihatlarını dinleyeseye kadar 10 dakika beklemişimdir. Taksiye binip buluşacağımız yere gittim. Orda Selim , Fatih, Çisem, Yağmur, Deren, Can ve Toprak bekliyor olucaktı. Evet şimdi siz onlarda gelecek mi diyeceksiniz evet onlarda geliyor. Bu tatilin en güzel yanı Yağmurunda geliyor olmasıydı. Taksi garajda durduğunda parayı verip bavulunu alıp adama dönüp " Sanada rast gele."dediğimde adam güldü. İnip bavulumu arkamdan sürükleyip onların oturduğu alana gittim. Zaten tamda seslere başlarını kaldırmışlardı. Yağmura baktığımda siyah üst, siyah kot pantolon ve kare çeket giymişti. Saçları her zamanki gibi biraz dağınıktı. Kızlara baktığımda onlarda benim gibi elbise gitmişlerdi.

"Nerde kaldın şimdi seni arayacaktım." dedi Çisem, gülümseyip boş bir banka oturdum.

"Anamın nasihatlarını dinleyeseye kadar ancak bu kadar." dediğimde bilmezmiyim gibi kafasını salladı.

"Eeee ne zaman kalkıyor otobüs."dediğimde benim sorumu Deren cevaplamıştı.

"Az kaldı 5 dakika sonra." dediğinde başımı salladım.

Aradan 5 dakika geçtiğinde herkes eşyalarını alıp otobüse geçmişti. Dün internetten bilet aldığım için koltuk numaramı biliyordum. Mavin bavulumu alıp otobüsün bavul koyma gerine koyduğunda otobüse bindim. Elimdeki 23 numara bakıp koltuk numaramı bulup oturdum, çantamdan kulaklığımı çıkartıp kulağıma takıp gözlerimi kapattım.

Yaklaşık bir kaç dakika sonra otobüs haraketlendiğinde yanıma bir hareketlilik hissettiğimde yanı başıma baktığımda Fatih yanıma oturmuş, önüne bakıyordu.

"Seni sıkan ne?" dediğimde sesim onu korkutmuş gibi irkildi.

"Uyumuyor muydun?" dediğinde güldüm.

"Sence? Dökül."dediğimde rahat bir nefes aldı.

"Sanki hiç bir şey doğru değil. Hiç bir şey olduğu gibi gitmiyor. Herşey tam tersi ilerliyor."dediğinde anlamayan gözlerle baktım.

"Bu seni bitiriyor mu?" dediğimde bana anlayan gözlerle baktı.

"Evet bu beni bitiriyor. Söylesene bu ne Bilinmezlik."dediğinde gözlerimi yumdum, ve açtım. Aşık. Bu bilinmezliğin adı aşk.

"Bunu sen öğrendiğinde anlasan daha iyi olucak. Bunu ben söylersem sadece sorun bilinmezliğin içinden çıkmış olucaksın. Eğer kendin bulursan o zaman herşey senin açından daha iyi olur."
dediğimde sanki cevabınıda öğrenmek istemiyormuş gibiydi.

Kafamı omzuna koyup gözlerimi yumdum. Şarkıyı tekrar dinlediğimde ne kadarda acıklı olduğunu anladım.

Sen or'da yoksun
Çağırdığımda
Susuzluğumda, açlığımda
Sen or'da yoksun

Koşsam, sarılsam
Tutunsam yoksun
Ruhumun kara boşluğunda
Sen or'da yoksun

Şarkı benim gözlerimden göz yaşı döktiğünde fatihin görmemesi için dua ettim. Telefonuma bildirim geldiğinde baktım. Bu hattı akşam taktığım için, çıkarmayı unutmuşum.

Karabiberim |Texting|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin