1.9

279 17 0
                                    

Merhaba!

Yine ben bölüm dün atmıştım. Şimdi tekrar atıyorum. Karantina altına alındığım için size bu süreçte bölüm çok geliyor ama okula gittiğimde belki çok gelmeye bilir.

İyi okumalar...

Şarkılar

Adamlar - Acın ilacı
Gökçe- Sen orda yoksun
Kıraç- Endamın yeter
Dolu kadehi ters tut- Sen varsın diye
Yaşlı Amca- Kediler ve Şarkılar
Model- Ağlamam zaman aldı

☘️

Bügün son günümüzdü burdan gidiceğimiz için üzülüyordum ama yapacak çare yoktu. Bugün biraz daha erken kalmıştık. Daha vakit geçirmek için. Bugün denize girmiyecektik. Yataktan kalkıp kızları uyandırdım. Banyoya girip üstümdekilerden ve iç çamışırımdan kurtuldum. Duşa kabine girip suyu açıp, suyu kendime tutup banyoya yapmaya başladım. Şampuandan elime sıkıp saçlarımı köpürttüm. Bedenime life duş jeli sıkıp lifi köpürttüm. Kısa bir duş aldıktan sonra bedenime Bornozu sardım. Banyoya girmeden önce eşyalarımı almıştım oyüzden hemen bornozu askıyı astım. Puantiye şort tulum giydim.

Makyaj yerine kirimit renginde ruj sürüp saçlarımı saç kurutma makinesinde kuruttum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Makyaj yerine kirimit renginde ruj sürüp saçlarımı saç kurutma makinesinde kuruttum. Saçlarımı düzleştirip ikiye ayırıp ensemden topuz yaptım. Banyodan çıktığımda kızlar hazırlanmıştı. Deren'in giydiği siyah üst, deri şort ve siyah demir kemer takmıştı. Çisem ise bej kahve tonlarında şort takım giymişti. Arkasında dekolte vardı. Siyah zincirli çantamı ve güneş gözlüğümü aldım.

"Çıkalım mı?" dediğimde herkes başını sallayıp eşyalarını alıp çıktık. Erkekler yine bizi aşağıda bekliyorlardı. Asonsöre bindiğimizde bir kaç saniye sonra aşağıdaydık. Erkkeler bizi gördüğünde yürümeye başladık. Yağmura baktığımda beyaz kısa kollu gömlek, siyah kapri giymişti. Saçları her zamanki gibi dağınıktı. Bende yürümeye başladığında şimdiden ayağımdaki siyah deri tobuklu terlikler canımı yakmaya başlamıştı. Nereye gidiceğimizi bilmiyordum. Taksiye  bindiğimizde taksici arabayı sürmeye başladı. Bir kaç dakika sonra güzel bir cafe'de durduğunda taksiden inip Yağmur taksiciye ücreti verip indi. Cafe'ye girdiğimizde bir masa bulup oturduk. Bir kaç saniye sonra garson gelip ne içmek ya da ne yemek isteceğimizi söyledi.

"Ben bir kahve alıyım." dediğimde garson bana bakıp konuştu.

"Sert mi yumuşak mı?"dediğinde cevapladım.

"Yumuşak." dedim.

"Soğuk mu sıcak mı?" dedi Garson, çantamı masaya bıraktım.

"Soğuk."diye cevapladım.

"Şekerli mi şekersiz mi? "dediğinde sıkıntılı bir nefes alıp verdim.

"Şekerli."dediğimde başını salladı.

Karabiberim |Texting|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin