3.4

157 10 0
                                    

"Sigara'nın içindeki hayal kırıklığı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Sigara'nın içindeki
hayal kırıklığı."

Kapı gürültüyle çalındığında Yağmur yapıyı açmak için yanımdan kalkmıştı. En son birlikte uymuş ve yatmıştık. Sonra Yağmurun telefonu çalmış, uzunca konuşmuştu. Konuştuğu kişi kimdi bilmiyorum ama bu iş hiç düşündüğüm gibi değildi. Yağmur kapıyı açtığında içeri Can, Toprak, Selim ,Deren ve Çisem girmiş koltuklara oturmuştu.

"Destina iyi misin?"

"İyi misin Destina'm?"

"Güzelim bir şey yapmadı değil mi?"

Sordukları sorulara gülümseyip,"Hayır iyiyim. Bir şeyim yok." dedim, kısaca. Korkutçu. Ama onları üzmek istemiyordum.

"Bu adam kim?" diye sordu Fatih. Toprak Fatih'e bakıp cebinden buruşmuş kağıt çıkartıp, Fatih'e verdi.

"Al okuyun." dediğinde, herkes okumak için oraya yöneldi. Fatih bir anda küfürler sırayınca Yağmur okumaya gitti.

"Siktir." Yağmur küfürde edince kalkıp buruşuk kağıdı okudum. Bizi basbaya tehdit ediyordu. Elimdeki kağıdı kaç kere okudum bilmiyorum ama elimden birisi almış yırtıyordu.

"Bu saçma sapan bizi tehdit eden adamı bulmak gerek." dedi, Fatif. Çisem derin bir nefes alıp koltuğa oturdu.

"Abi peki biz bu adamı nasıl bulacağız?" dedi, Can. Selim biraz düşünüp, "Kameralardan bulabiliriz." dediğinde,Yağmur başını sallamıştı.

"Ben baktırdım. Kameralardan sadece kendisi görünüyor, yüzü görünmüyor." dedi!, Selim saçlarını karıştırıp, ayağa kalktı.

"O zaman onu tuzağa çekiceğiz." dedi, Yağmur kaşlarını çattı. Can Selim'n ne dediğini anlamış gibi sırıttı.

"Nasılmış o?" dedi Toprak. Selim ellerini birbirine kenetleyip açıkladı.

"Bu adam, Deren, Destina ve Çisem'in peşinde ve onların canını yakmak için elinden geleni yapacak. Bizim amacımızsa şu,"dediğinde, devam etti." Bu adamı plana çekmek için burdan gidicez. "dediğinde, herkes şaşkınlıkla Selim'i dinliyordu.

Selim bize planını anlatmış, ve bize zaman vermişti. Sessiz odada sessizliği bozan telefonun çalışıydı. Yağmur telefonu açıp bekledi.

"Bu adammış?" Yağmur telefondaki adamla konuşmaya başladığında ayağa kalktım. Mutfağa doğru yürümeye başladığımda ellerimi mermere destek amaçlı koydum.

Bunlar bedenime ağırdı. Küçükken güçlü bir kız olacağıma söz vermiştim ama görüyorum ki güçlü değildim. Hiç bir şeyi beceremiyordum.

Derin bir nefes alıp verdim. Omzuma birisi dokunduğunda omzumun üstünden baktım.

"İyi misin?" dedi, başımı sallayıp başımı öne eğdim.

Karabiberim |Texting|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin