Zor bir zamandaydık çok yanlış bir zamandaydık. At yalanı sik-
ŞUAN ARKAMDA YAĞMURUN ARKADAŞLARI VARDI. Sakin olmayalım. Sakin olmalıyım.Arkadamı dönmeden dudaklarımı kemirdim.
"Gidelim mi?" dediğimde herkes zorda olsa kafalarını sallamıştı. Fatih hesabı ödediğinde cafeden tam çıkıyorduk ki-
"Sen o'sun" dedi birisi arkama döndüğümde onlarla karşılaştım. Deren yanımıza gelip fatihe baktı. Ne yapıyor bu des?
Bir bilsem?
"Sen... Senin burda ne işin var?" dedi Fatih, Deren yüzüne sinirli bakarken ayak sesleri tam önünde durdu. Kalbim hızlı hızlı atarken kimsenin bu sesi duymaması için dua ediyordum.
"Burda ne oluyor?"dedi kalbimin sesini canlandıran...
"Yoksa şey mi siz ikiniz sevgiliydiniz sonra sen onu terk ettin. Oda seni terk etti. Sonra yıllar, asırlar sonra birbirinizi gördüğünüz an mı?"diye soru sordu Can gülmemek için dudaklarımı duduklarımla bastırdım.
"Daha neler."dedi aynı anda Deren ve Fatih.
"Fakir mi oluyoruz? " dediğimde herkes susmuş beni dinliyordu.
"Daha nereler." dediğimde ağızımı kapattım. İyi yaptın farkımız tarzımız hıh.
Herkes gülmeye başladığında yağmura baktım. Yeşil gözleri, biraz sakalı, kahverengi saçları, keskin yüz hacmi onu çok yakışıklı gösteriyordu. Bakışları bir an bana döndüğünde bakışlarımı kaçırmadım eğer kaçırırsam şüpe çekmiş olurdum. Bende ona dik dik baktığımda en sonunda bakışlarını kaçırmıştı.
"Artık gidelim."dediğimde onaylamışlardı. Selim ve can gördüğüme göre iyi anlamışlardı. Deren ve Fatih ise kavga ediyorlar gibi dursada farkında olmadan fatih kafasını çevirip gülümsemişti. Deren ise bakışlarını kaçırıp gülümsemişti. Sesi duydun mu? Su sesi şip şip şip
"Bakıyorumda biz hiç tanışmadık."dedi yağmur adımlarım durdu,kalbimin atış sesleri onu ne zaman görse kalbim çok hızlı atıyordu. Aşıksın sen des.
"Tanışalım bence."dediğinde arkadaşça yaklaştını biliyordum onun hiçbir zaman sevgilisi olmamıştı.
"Olalım o zaman."dediğimde elini uzattı uzattığı elini tutup sıktım.
"Yağmur " dedi ismi kalbime çiçekleri açmaya, kurumuş topraklarıma yağmur yağdırmaya yağar gibi kalbime yağmıştı.
"Destina asil " dediğimde ağzımı kapatmak istedim çünkü yağmura adımı söylemiştim. Hay ben senin beynini si-
Biraz tereddüt baksada bakışlarını değiştirdi.
"Tanıştığıma memnun oldum Destina asil "dediğinde gülümsedim. Salak salak sırıtma.
"Memnun oldum Yağmur. " dedim yanıma gelip yürümeye başladık. Şunlara bak sanki yeni sevgili olmuşda konuşmaya beceremiyor gibi oldu. Gözlerim yaşardı.
İnşallah dediğin gibi olurdu iç ses.
Eve geldiğimde evde büyük bir sessizlik vardı. İçeri girdiğimde sokak lambalarının izin verdiği kadarıyla yansımayı gördüm. Elinle ritim duruyor, bakışları bir ceset işlemiş katil gibi bakıyordu.
Ve bu kişi Aras olmasını beklemiyordum.
-Bölümün sonu-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karabiberim |Texting|
Teen Fiction"Beni nasıl yendin?" dediğimde, güldü. "Benimle oynarken dikkatini vermiyorsun." dedi, ve topu sektirdi. "Ben sana basketbol'da, beni nasıl yendiğini sormuyorum." dediğimde, sektirdiği topu eline alıp,karşımda durdu. "Neyi soruyorsun?" dediğinde, el...