Medya : Destina'nın giydiği komdin sadece çanta yok.
Karabiber texting eğlenceler diler.
Sınavlardan dolayı yazamıyordum ama şimdi araya girdiğimiz için yazma imkanım var.
Oy verin.
İyi okumalar...🦋
_______Koştura koştura sınıfa çıktığımda Fatih, Selim ve Çisem birlikte konuşurlarken gördüm. Yanlarına gidip Çisem'in yanına oturdum.
"Günaydın."dediğimde herkes bana değilde başka yöne bakmışlardı. Ne oluyor des?
"Ne oluyor be? Noldu birisi mi öldü de böyle ruh gibisiniz?"dediğimde Fatih bana bakarak" Yoo kimseye birşey olmadı."dedi sıkıntılı bir nefes alarak" O zaman niye bu surat ifadeniz sirke satmış gibi bakıyor."dediğimde Selim saçlarını karıştırarak" Senlik bir olay yok. Sadece bugün biraz modumuz düşük." dedi Çisem yerinde kıpırdadı." Matematik dersinden düşük almışım ya."diye yakındı. Konuyu bir anda değiştirdiğinde kaşlarımı çattım. Herkes konuşurken ben sadece onları dinliyordum. Herkes arık yavaş yavaş gelmeye başladığında hoca sınıfa girerek Fatih ve Selim'in kalkması gerine geçmesi ve dersi anlatması çok kısa sürmüştü.
Tenefüs zili çaldığında ayağa kalkıp Çisemi dürtekledim. "Hadi kantine gidelim."dediğimde kafasını sağa sola salladı."Ben gelemiyeceğim sen git."dediğinde başımı salldım. Fatih ve Selim'in yanına gidip" Kantine inelim mi?"diye sordum.
"Sen git, ben akşam edebiyat ödevini yapmamışım onu yapmam gerek."dedi Selim başımı sallayıp Fatih'e döndüm." Kusara bakma bende sana eşlik edemeyeceğim güzelim."dediğinde başımı hüzünle eğdim. Sınıftan çıktığımda kısık sesle
"Bunlarda bir işler var ama hadi hayırlısı."dedim.Aşağa kantine inip masallardan birine geçtim.
"Arkadaşların burda değil mi?" diye
bir ses duyduğumda arkama dönüp sesin kim olduğuna baktım. Enes'ti."Ne işin var burda acaba?" diye sordum. Sorumu cevapsız bırakarak karşımdaki sandalyeyi çekip oturdu. Gözdevirdim.
"Ama böyle olmuyor Destina."dedi Enes hiç umursamadım tam kalıyordum ki sesi bunu böldü.
"Benimle sevgili olmanı istiyorum."dediğinde yüzüne alayla baktım.
"Ne o aklına başka kız giremedide şimdi fizikte mi?" dediğimde yüzünde muzip bir ifade oluştu.
"İstediğim bedenler değil, istediğim hisler."dediğinde hiç inanmadım. Çünkü daha geçen hafta bir kızla çıkıyordu ve bu kızıda aldatmıştı. Yani anlayacağınız tam bir ayran gönüllüydü.
"Neyse seninle konuşamıyorum bile yani o kadar ağzımı açasım yok. Şimdi dertlerinide al ve git. Benim asabımı bozma."dediğimde başka birşey demeyerek kantinden çıktım.
"Bütün aşklarda beni buluyor."dediğimde merdivenlerden yukarı çıkmaya başlamıştım. İlk önce Yavuz diye bir çocuk bana aşık olmuştu, sonra Ali oldu, bunun sevgisinden inanmıyordum ama buda benimle gönül eğlendircekti. Sınıfa girdiğimde sıramı oturup Çiseme döndüm.
"Kanka dün Yağmur Zerda teyzelere geldi. Bende oradaydım tabikide. Sonra Aliyi'de alıp bir yere gittiler. Ben bir çok sana anlatamam."
dediğimde telefondaki bakışları beni buldu."Ne anlatıyon kanka?"dedi Çisem, ellerimi açıp dua etmeye başladım.
"Napıyon kanka?"dediğinde duam bittirdikten sonra" Duanı ediyorum kankam."dediğimde gözleri iricene açılmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karabiberim |Texting|
Teen Fiction"Beni nasıl yendin?" dediğimde, güldü. "Benimle oynarken dikkatini vermiyorsun." dedi, ve topu sektirdi. "Ben sana basketbol'da, beni nasıl yendiğini sormuyorum." dediğimde, sektirdiği topu eline alıp,karşımda durdu. "Neyi soruyorsun?" dediğinde, el...