Mood:) şuanlık böyle.
__________
- Günaydın tipini soktuklarım -
Siz: Selamlar beni unutmuş kişiler.
Siz: Siz beni unuttuz ama ben karşınızdayım ve unutmadım.
Komik Can: Karşımızda olduğuna emin misin?
Siz: Bir kerecik mantıklı konuşma.
Asi kız Deren: Kız haklı Can mantıklı konuşma.
Çapkın Toprak: Can seni geberteceğim Can. Yaktım çıranı Can.
Komik Can: Ne yaptım ya ben?
Çapkın Toprak: Bak bak birde anlamamazlıktan geliyor.
Karabiberim: Ne oluyor amına kodumun?
Çapkın Toprak: Ya benim hiç giymediğim bir tişört vardı. Onu giyeceğim tuttu, neyse ben giydim. Bu gerizekalı Can, benim en sevdiğim beyaz tşörtümünün arkısına 'Bu gay arkadaşları herkese duyurulur. Çapkın Toprak.com ulaşılmaktadır.'
Yazıyordu. Bunu tabi ben cafeye gittiğimde herkes fısır fısır konuşuyordu bende lavobaya gittimde bir baktım bu laflar yazıyordu işte. Sinirden cinlerim tepeme attı.Karabiberim yazıyor....
Asi kız Deren yazıyor....
Siz yazıyor....
Komik Can yazıyor...
Gülmekten artık ölücektim. Yüzüm kıpkırmızı olduğuna o kadar emindim ki. Odamın kapısı açıldığında içeri anam girmişti. "Ne tepiniyon orda?"dediğinde gülmekten sadece başımı sallamaktan başka bir şey yapmadım. Annem anlamış olucak ki yüzümdeki kızarklığı.
"Destina kızım tamam artık."dediğinde nefes alamadım.
"Nefes alamıyorum."diye konuştuğumda annem çekmecemden astım ilacımı verip ilacımı uyguladım.
"Biraz daha dikkatli ol Destina."diye Anam uyarmıştı. Başımı salladım.
Telefonu alıp grubuna girdim.
"Yağmur bu kadar koştuğunda nefessiz kalmadım. Can sen beni öldürmek mi istiyorsun?" dedim kendi kendime.
"Şaka şaka gül diye."dediğimde tekrar güldüm.
"Bak hala gülüyor!"
Karabiberim
Can'ın yaptığı şeyi gördüğümde gülmekten artık merdivenlerden yuvarlanacaktı- m derken bakışlarım telefondayken önümdeki oyuncağı göremeyip takır tukur aşağıdan indim. Annem elinde köpükle geldiğinde "Oğlum ne yapıyorsun orda?"dediğinde,gördüğüm manzara karşısında bir kez daha güldüm. Bacaklarım açılmış ellerim iki yana düşmüştü. Annem gülüp eşşek sıpası diyerek gitmişti. Annem normalde memleketinde olurdu ama buraya beni ziyarete gelmek istediği için kısa bir süre bende kalıyordu. Ayağa kalkıp odama gittim ve bakışlarımı anonimin kurduğu gruba girip konuşmaya dahil oldum.
Asi kız Deren
Toprak'ın attığı mesajı gördüğümde elimdeki elmayı yiyerek güldüm. Güldüm de elma boğazımda kaldığında hafif öksürdüğümde geçmedi en sonun su içmeye kalktığımda yine olmadı. Sırtımda güçlü bir baskı hissettiğimde gözlerimi irileştirdim.
"Kız çıkart, gebercen şimdi."dedi Anam, birazda daha vurduğunda en sonunda elma ağzımdam çıkmıştı.
"Ah kızım biraz daha dikkatle ye."diye uyardığında başımı salladım. Annem içeri gittiğinde telefonumu elime alarak gruba girdim.
"Ah Can hepsi senin yüzünden oldu. Senin yüzünden ölüyordum az kalsın."
Komik Can
Yaptığım pis planı tekrar hatırladığımda güldüm. Kapı çaldığında, kapıyı açıp gelen kargocu imza diye bir şey diyip imzaladım. Paketi alıp kapıyı kapattım. Koltuğa oturup paketi inceledim. Siyah kutuydu, üzerinde bir şey yazıyordu. Bismillah diyerek kutuyu açmaya başladım. Açtım ama bir anda ben daha ne olduğunu anlamadan kutunun içinden ürkütücü bir ses ve bir Çaki çıktı.
"Eûzu billahi mineş-şeytânirracîm" dediğimde oyuncak hareketlenmeye başlamıştı. Kutuyu ayağımla kaktırdığımda kendimi odama attım. Derin bir nefes alıp verdim. Telefonumu alıp gruba girdim.
"Ölmek için çok gencim!"
Çapkın Toprak
"Kargo gönderildi Toprak bey."dedi Kargocu, tamam deyip kapattım. Gülmeye başladığımda instagram mesajlarında 1 kişinin bana mesaj yazdığını gördüm. Baktığımda keremgökdirek12 diye birisiydi. Mesajlara girdiğimde yüzümde şaşkınlıkla mesajlara okudum.
-Merhaba Siz cafedeki genç yakışıklı bey misiniz? Müsadeniz varsa çay içmek isterim.
Siktir git sana
burdan bir çarparım feleğin şaşar.Ben sadece konuşmak için yazmıştım beyefendi.
Bak benim asabımı
bozma zaten sinirim bozuk defol lan.Engelleyip instagram'dan çıktım. Bir yerdende konuşuyordum.
"Ah Can seni bir eleme geçireyim bak bakalım o zaman ne oluyor. Tabi o odadan çıkacağına ne zaman çıkacağına bağlı."
- Tipinizi soktuklarım -
Siz: Ah Can gülmekten astımım tuttu.
Karabiberim: Allah seni ne yapmaya Can, senin yüzünden merdivenden düştüm.
Asi kız Deren: Can Allah senin belanı vermesin emi. Senin yüzünde yediğim elma boğazımda kaldı o yetmedi sırtımdan aldım. O olmadı akciğerlerim çıkıcaktı.
Komik Can: Allah seni ne yapmaya Toprak senin yüzünden odamdan çıkamıyorum ve tuvaletim geldi.
Çapkın Toprak: Sıç odana!
Çapkın Toprak: Asıl senin Allah belanı vermesin gerizekalı instagram'a giremiyorum.
WhatsApp sizi bir mesaj gönderdi.
Allah belanı versin, vermeye gibi sözcükler çok kullanıldığı üzere sizinde Allah belanızı vermesin.Bölümün Sonu
Bu WhatsApp mesajında benim mesajım olsun.
Uzun zaman sonra Merhaba!
Hasta olduğum için bir kaç günden beri bölüm yazamadım şimdilik bu kadar oldu.
Yine yeni bölümlerde görüşmek üzere...
Tiktok: damla_yazarix
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karabiberim |Texting|
Teen Fiction"Beni nasıl yendin?" dediğimde, güldü. "Benimle oynarken dikkatini vermiyorsun." dedi, ve topu sektirdi. "Ben sana basketbol'da, beni nasıl yendiğini sormuyorum." dediğimde, sektirdiği topu eline alıp,karşımda durdu. "Neyi soruyorsun?" dediğinde, el...