3.5

134 10 0
                                    

Bölümü kimse okumuyor. Oylar ve yorumlar yok. Bölüm görülme sayıları az.

Artık bundan sonra oy koycam. Bölümü yazarken içimden gelerek yazıyorum ama görüyorum ki beğenmiyorsunuz ya da beğenip oy vermiyorsunuz.

İyi okumalar....

Yazarın anlatımıyla

Akşamlar her zaman soğuktur yaz olmasına rahmen. O gece yine her akşam gibi soğuktu. Genç adam odadan çıkıp her zamanki gibi planı uygulamaya geçti. Onları bitirekti. Yok edecek ve sevgilisine geri döencekti. Akşam geç saatlerde genç adam, genç kadının evine gelmişti. Acaba şuan nasıl uyuyor diye düşündü genç adam. Sarı saçlarını düşündü. Parlak güneş gibiydi. Gülümsemesini düşündü, ona gülümsemesini. Telefonu çaldığında açıp konuştu.

"Geldin mi?" diye sorduğunda, havadan bile soğuk sesiyle karşılaşmıştı. Bunu karşıdaki konuşan adam bile farkındaydı.

"Geldim." dedi ve genç adam telefonu kapattı. Bir kaç dakika sonra genç adam ayak seslerini duymaya başladı. Arkasına döndüğünde daha deminden konuştuğu adamla gözgöze geldi.

"Paranı aldın şimdi şartları konuşmakta." dedi Genç adam. Deminde konuştuğu adam başını sallayıp, konuş der gibi başını sallamıştı.

"Bu evi her gün, her saat, her dakika takip edeceksin. Verdiğim paranında 2 katınıda mislim mislim alacaksın." Genç adam bunları konuşurken, karşısındaki adamın neler yapacağını çok iyi biliyordu.

"Anladın mı? Plan aynı böyle." dedi, sesi ölümcül sessizliği bile çığırından çıkarıyordu. Adam gitti. Genç adam sırıtıp eve döndü.

"Yakında, çok yakında benim olacaksın." dedi, istekle. Evi terk etti.

O gün aradan tamı tamına 3 gün geçmişti. 3 gün artık sabredemiyip beyaz bir kağıt yazdı, tehtid bir mesajı değildi. Bu oyuna başlama mesajıydı. O gün adamına ece girmesini ama Destinaya zarar vermemesini söylemişti. Sevgilinin canı yansın istemezdi diy mi?

Adam o gün eve girdiğini ve Yağmurun geldini söylemişti. Genç adam sinirlendi. Ama sinirini tutmak zorunda kaldı. Genç adam akşam genç kadının evine gitti. Gizliden gizliye izledi. Adam, genç adama rapor ediyordu, her anı, her dakikasını.

Hertesi gün Genç adamın tuttuğu adam bir terslik olduğunu anlamadı. Baya oyuna geldiği anlayacağınız. O akşam gizlice balkondan inmiş kaçıp gitmişlerdi. Destina'nın evinin arka bahçesi vardı. Onlar içinde kolay gelmişti. Her şeyi planlamışlardı. Yağmur herşeyi düşünmüş ve uygulamıştı. Okulu arayıp bir kaç gün gelemiyeceğini söylemişti. Sonra herkesin okulunu arayıp konuşmuştu. Annesine ve Gül teyzeye (Destina'nın annesi.) söylemiş ve izzah etmişti.

Kendilerine dikkat etmelerini ve kapıyı açmaları konusunda. Siz şimdi ya adam içeri girerse diyeceksiniz. Hayır, içeri girmez çünkü kamara kayıtlarından bir şey çıkmıyacağı için, koruma tutmak zorunda kalmıştı. Hem arka bahçeye hemde ön bahçeye koymuşlardı. Koruma çoktu. Hatta annelerini gizliden gizliye takip eden bir koruma bile vardı. Yaptığı yanlıştı ama onların iyiliği için yapmak zorundaydı. En güzel yanı ise Yağmur dedektif tutmuştu. Bu olayı araştırması için. Kamera kayıtlarında adamın yüzü gözükmemişti ama dedektif eve gelip bir şey buluna kadar. Yere düşmüş kimlik. Tabi bu kendi kimliği değildi.

Tahte bir kimlikti.

O akşam kaçmışlardı. Kimsenin haberi olamasan. Sadece annelerinin haberi vardı o olaydan habersiz. Hertesi akşam genç adam, genç kadının evine gitti. Takip ettiği adam adama haberi vermiş ve kızın bir kaç gündür çıkmadığı söylemişti.

Karabiberim |Texting|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin