15.fejezet

313 28 4
                                    

[Név] Dabi karjaiban feküdve nézte az ezúttal a férfi által választott akció filmet. Együtt töltötték az egész napjukat, a randi után is. A lány borzasztóan hálás volt neki, amiért vele maradt a történtek után is, miután hagyta, hogy a karjaiba zárkózva megnyugodjon, érezze, hogy védve van minden rossztól, mely ebben a hatalmas világban érheti őt. Miután összeszedte magát, nem firtatta a témát, nem ítélte el őt a furcsa szokásai, a néhol egyenesen ijesztő képei miatt. Felajánlotta, hogy vele tölti a délutánt, semmiségekről beszélgettek, majd végül a lány kanapéján, filmeket nézve kötöttek ki, szoros ölelésbe forrva.

- Köszönöm – suttogta [Név] sokadjára, mire a férfi pár másodpercig csendben pislogott rá kérdőn, majd felsóhajtva megrázta a fejét.

- Már számtalanszor elmondtam, hogy nem tettem semmit, amit köszönnöd kéne – erősített kezei szorításán a lány dereka körül.

- Akkor is hálás vagyok neked – döntötte hátra a fejét a lány a férfi mellkasára, így felnézhetett a türkíz kék szemeibe, mire Dabi csak lemosolygott rá.

- Olyan aranyos vagy – suttogta gyengéd csókot nyomva a homlokára – Olyan... nem is tudom. Védtelen vagy így – gondolkodott el kedvesen csillogó tekintettel tartva a szemkontaktust.

- Védtelen? – kérdezett vissza összevont szemöldökkel.

- Ártatlan...

- Ezt ma már egyszer megvitattuk, nem?

- De – mosolyodott el – Mégis mindig ugyanaz jut az eszembe, ahogy rád nézek, hiába akarod ennek az ellenkezőjét hallani...

- Miből gondolod, hogy az ellenkezőjét akarom hallani? – kérdezett vissza, elemelkedve a mellkasától, megfordulva, hogy kényelmesebb pozícióból folytathassák a szemezgetést.

- Az erre a kijelentésemre tett reakcióidból arra mertem következtetni, hogy te talán nem akarod, hogy így lássalak, vagy legalábbis nem tartod magad olyannak, amilyennek gondollak – döntötte oldalra a fejét.

- Nos, ez részben igaz – értett vele egyet – De valójában nem bánom, ha így vélekedsz rólam. Kellemes érzéssel tölt el – látta be, halványan elpirulva.

- Akkor ezt még hangoztatni fogom – vigyorodott el a férfi, mire [Név] csak rosszalló pillantásokkal illette, majd a fejét a vállára hajtva vezette vissza figyelmét a filmre, bár ez nem tarthatott sokáig, hisz volt egy kérdése, melyet szituációhoz illő volt feltennie.

- Nálam töltenéd az éjszakát? – kérdezte zavartan, mire a férfi kérdőn felvonta a szemöldökeit – Mármint – szabadkozott hirtelen, ahogy rájött, hogy a kérdése félreérthetőre sikeredett.

- Tudom – kuncogott rajta a férfi – Értem, mire gondolsz. És ha ezt szeretnéd, hát ezer örömmel – lehelt csókot a lány feje búbjára, majd ezt követően ténylegesen sikerült visszaterelni mindkettőjük figyelmét a filmre.

[Név] mosolyogva figyelte az ágyába bebújó férfit, ki vigyorogva fészkelte kényelembe magát a lány francia ágyán, melyen mindketten bőségesen elfértek.

Dabi vigyorogva húzta magához a lányt, hagyva, hogy a mellkasába fúrja a fejét, s mélyeket szippantson kellemes illatából, mely ezúttal [Név] tusfürdőjének vaníliás aromáját árasztotta magából. Akaratlanul is elmosolyodott.

- Sok férfi járt már itt az ágyadban? – kérdezte Dabi incselkedően, de valójában ténylegesen is kíváncsi volt a válaszára.

- Azt mondjam, amit hallani szeretnél, vagy az igazságot? – húzódott el tőle annyira, hogy a szemeibe tudjon nézni, mire a két lángoló szempár összeszűkült.

Stranger [Dabi × Reader - Befejezett]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin