6. Sporťáci

45 7 3
                                    

Stála jsem na parkovišti a čekala na auto, které se mělo každou chvíli objevit na příjezdové cestě. Mischel s Laurou už překydaly boxy, a právě vodily koně do výběhů. Nový box už byl taky přichystaný a vystlaný pilinamy. Teď jsme jen čekali na jeho nového obyvatele.

Uslyšela jsem motor, a zanedlouho se ze zatáčky před stromovou alejí vynořilo auto. Bylo velké, a bílý přívěs za ním ještě větší. Řidič zastavil kus ode mne, a ze dveří vystoupila štíhlá dívka s dlouhými světlými vlasy. Rozhlédla se po areálu, a potom co si mne všimla, usmála se.

,,Ahoj, já jsem Claire," pozdravila a v očích ji zatančily zvědavé plamínky.

,,Moje jméno je Carmen, zkráceně Cara," také jsem se představila s úsměvem na tváři. ,,Tak, vítám tě tady, ve sportovním areálu Gladiol," přednesla jsem formulku, kterou jsem za těch několik let zde strávených slyšela už hodněkrát. Dnes jsem ji poprvé použila sama. Líbilo se mi, jak to zní.

Claire se rozhlédla po stájích za mými zády, nasála studený ranní vzduch a protáhla se. ,,Tak vyvedeme mou kobylku, co ty na to?" řekla a přešla k přepravníku.

S úsměvem jsem ji následovala, a pomohla otevřít rampu od hangeru. Vysoké zařechtání černého koně, který se přede mnou objevil, protrhlo vzduch. Klisna stála zády k nám, a já jsem ji odjistila, aby mohla vystoupit.

Claire ji vyvedla ven, a velká černá klisna se ostražitě rozhlédla kolem. Její vínová ohlávka a přepravní kamaše se skvěly novotou a jasnými barvami. Chvíli jsem ji jen tak pozorovala. Měla silné nohy a byla opravdu vysoká. Na hlavě měla bílou lysinku, jinak byla její srst uhelně černá. Otočila na mě hlavu a já si všimla, že má stejně tmavé kaštanové oči jako Claire.

,,Tak, kam ji mohu zavést?" zeptala se s nejistým úsměvem.

,,Pojď za mnou," řekla jsem a vyrazila ke stájím.

Když už klisna odpočívala ve svém boxe a vychutnávala si příděl sena, pomohla jsem Claire vyložit věci. Narozdíl od většiny ostatních ve stáji, měla hned několikero sedel i uzdeček, tak byl zpočátku problém vše uklidit na svá místa. Brzy ale měla vybaleno, a jako poslední nám zbývalo roztřídit jezdecké vybavení, jako pracovní podsedlovky a závodní sady.

,,To je nejnovější model SSF?" vytřeštila jsem oči potom, co jsem do rukou zvedla šedorůžovou svítivou podsedlovou dečku i s čabrakou stejné barvy.

,,Nejnovější už dávno ne, ale oblíbila jsem si ji. A řekla bych, že nám bude na závodech slušet," usmála se při pohledu na tu blýskavou sadu, od jedné z nejdražších značek vyrábějících vybavení pro koně.

,,Od Style Stable & Fashion mám ještě tuhle, ale už ji tolik nepoužívám. Vlastně je to tak dva roky co jsem ji měla naposledy na koni," řekla a pokrčila rameny. Pak vytáhla zpoza hromady barevných deček tmavě zelenou sametovou podsedlovku se zlatým lemem.

,,Je parádní..." povzdechla jsem nad ní.

Claire se hrdě usmála. ,,Dostala jsem ji od své tety ze Španělska, ale na černou kobylu to prostě.. není ono," řekla a nacpala ji do poličky mezi ostatní.

,,Tak, já jsem Mischel, a tohle je Laura," představila se Misch když jsme už seděli všichni v klubovně. Holky před chvílí dorazili, protože museli ještě opravovat ohradníky, které nějaký kůň skopl. Ted už jsme ale byly všechny připravené podávat otázky, abychom se o Claire dozvěděli co nejvíc.

Štíhlá blondýnka se usadila do křesla a přehodila si rovné vlasy za uši.

„Tak, kolik vám je, jestli se můžu zeptat?" položila kupodivu Claire otázku jako první.

Desire to fly •CZ•  REVIZEKde žijí příběhy. Začni objevovat