Situasi di dalam tandas...
"Ni semua salah kau budak" kata Dk sambil jeling ke arah Taehyun. Taehyun hanya memandang Dk dengan tatapan kosong.
"Apa pulak kita. Hyung yang pandai sangat lock tu sampai masuk kedalam" kata Taehyun tidak mahu kalah.
Dk hanya diam sebab dia tau tu salah dia. Jadi ada betul jugak apa yang Taehyun tu cakap.
"Asal mata kau tak berkelip ek?"
"Ada lah berkelip dalam 1 saat" kata Taehyun selamba sambil bermain dengan seseorang--- wait what?!
'Seram siot budak ni. Mak dia makan apa sampai mata dia tak kelip? Mata dia dah lah besar macam game Baby In Yellow tu' bisik hati Dk.
"Kau main apa tu? Halimunan je aku tengok"
"Ni ada kakak ni, dia nak kita main dengan dia so kita main lah batu seremban dengan dia" jawab Taehyun selamba.
Dk hanya mengangguk sebelum menyedari sesuatu bahawa hanya dia dan Taehyun sahaja berada di dalam tandas.
Dengan kecepatan luar biasa, terus ditarik nya tangan Taehyun dan dipeluknya erat. "Taehyun, kau dengan hyung je tau ada dalam tandas ni." bisik Dk di telinga Taehyun.
Masing-masing membeku. Dan dengan kekuatan yang luar biasa, Dk dengan berani nya pergi tendang pintu tu dan Dk lari bersama Taehyun yang digendongnya.
Taehyun pulak dah confuse, nak takut ke gelak tengok muka takut Dk. Korang bayangkan yang muka Dk takut masa backstage Show Champion yang diorang citer hantu memasing tu.
Time, ada tangan getah jatuh kat bahu Dk.
Situasi di luar sebelum Dk tendang pintu.....
"Korang ni macam mana boleh hilang kunci tu?" kata Scoups sambil memandang Hoshi bagai nak telan.
"Aku letak dalam poket je. Tengok² dah hilang" kata Hoshi takut untuk memandang wajah gerun si leader.
"Haihh, Myeongho kau ada kunci tandas extra kan?" tanya Joshua dan dibalas dengan anggukan. "Bagi dekat Hoshi"
"Nah"
"Thanks weh hiks" sambil mengelap air mata palsu. Manakala Jihoon puas hati tengok Hoshi terseksa. Dasar member sialan.
Baru sahaja Hoshi mahu membuka pintu tandas secara tiba-tiba pintu tandas terbuka dan terpampang lah wajah ketakutan Dk sambil membawa lari anak orang.
Laju dohh dia lari.
Ahli SVT yang lain masih terkejut manakala TXT...
"Kau dah ambik belum gambar Dk hyung?"-Yeonjun
"Dah"-*evil smile* Huening & Gyu
"Lepasni, post kat insta tau"- Soobin
"Wokayy👌"- Huening & Gyu
"Abenda siot yang lari laju tadi" tanya Wonwoo masih terkejut dengan situasi tadi.
Manakala di tingkat bawah, Taehyun menganjing wajah ketakutan Dk yang membuatkan Dk mencarut secara sengaja dalam hati.
Taehyun menganjing dia lebih dari 30 kali wehh. Hahahaha kesian uri Dk. Hahahaha
☁🌑☁
"Anak-anak mari makan!!"
"Yeay makan makan!!!" dengan sepantas kilat, 5 anak asuhan SVT selamat sampai di meja makan. After a few minutes, SVT pun sampai kat meja makan.
YOU ARE READING
Babysitter [SVT ft. TXT]🐥🌸 ✅
FanfikceKehidupan 13 orang lelaki bujang berubah apabila disuruh jadi babysitter oleh Seungcheol kepada 5 orang budak hingusan lagikan hanat perangainya. Dapatkah mereka bertahan dengan karenah mereka? Kalau nak tahu tengok lah cerita ni huehue.. ❗❗WARNIN...