Babysitter [26]

41 7 0
                                    

🌕🌕🌕

Hansol membuka pintu bilik txt yang kosong. Dia terus membuka lampu dan tersenyum mengingat semua memori bersama mereka.

Tiba-tiba, matanya tertancap ke arah meja bersebelahan dengan katil. Terdapat sebuah kotak beserta surat di atas kotak.

"Kotak apa ni?" soal nya lalu dia terus mengambil surat tersebut. Diteliti surat itu dan baru dia perasan tulisan di belakang surat yang tertulis 'To Seventeen'.

"Korang!!" panggil Hansol tapi hampeh. Sorang pun tak dengar. Hansol hanya mengeluh lalu mengatur suara.

"KORANGGG!!!" panggil Hansol lagi dan ianya berhasil.

"Kenapa?! Kenapa?! Ada pencuri ke?!" soal Soonyoung sambil memegang periuk yang masih berisi air dan ramen yang belum masak.

"Bukanlah. Tengok ni" semua ahli svt terus mengelilingi Hansol untuk melihat surat di tangan jejaka kacukan Korea itu.

"Eo? Untuk kita? Bila diorang buat ni?" soal Chan hairan.

"Dah alang-alang, kita bukak terus je lah" kata Jeonghan lalu dengan bangganya membuka isi dalam envelope(?) tersebut.

_______________________________________
To Seventeen,

              Hi hyung! Obviously kalau hyung baca surat ni confirm lah kitorang dah balik kan? Mesti hyung hairan sejak bila kitorang buat semua ni.

            Well, Beomgyu actually terdengar apa yang hyung cakap hari tu yang hyung takkan jaga kitorang lagi. Then, hyung decide nak bawak kitorang gi camping untuk cipta kenangan buat kali terakhir.

            So, Beomgyu terus spill the tea and yeayyy kitorang bertungkus lumus buat hadiah and tulis surat untuk hyung semua

          Ada sebuah kotak kat atas meja and dalam tu ada hadiah special untuk hyung. Kalau hyung rindu, hyung boleh lah tengok hadiah tu untuk melepaskan rindu hehe.

         Harap hyung semua suka dengan hadiah tu. Ermm... Once again, thanks sebab jaga kitorang even kitorang banyak buat hal lol. Oh lupa nak tambah, ada satu lagi surat dekat dalam laci. Jangan lupa baca ok? Bubyeee~~

                                                    From,
                                   Crackkidz txt~💗
_______________________________________

"Weh Gyu, cer kau bukak laci tu" arah Wonwoo. Mingyu terus membuka laci tersebut dan mendapati satu surat yang tertulis 'Must Read It!'

"Surat lagi?"

"Bukak pat" kata Seungkwan tidak sabar ingin mengetahui isi surat tersebut.

"Alahh kotak ni?" tanya Chan dengan riak sedihnya. Hamboii dah tak sabar sangat ke?

"Nantilah. Lepas habis baca surat ni" Chan hanya akur dengan kata-kata Joshua lalu meletakkan kembali kotak itu di tempat asalnya.

"Gyu, baca surat first ni" arah Seungcheol.

"Asal pulak?" tanya Mingyu tak puas hati.

Babysitter [SVT ft. TXT]🐥🌸 ✅Where stories live. Discover now