Hei dragilor, ce faceti?
A venit din nou weekend-ul ,de data aceasta cu tot cu ploaie in toata tara; si nu avem altceva de facut decat sa ne petrecem acest weekend, scriind sau citind in fiecare caz.
Adineaori ma uitam la ASW,care a facut +5k, si chiar ma gandeam ca anul trecut scriam acolo capitolul 26 cu mainile tremurande, datorita faptului ca stiam ca acela va fi ultimul capitol din cartea mea de suflet (ca sa zic asa). Si iata-ne aici,scriind next la TBS care cu siguranta va avea cel putin 40 de capitole prima parte.
Am uitat sa mentionez ca TBS va avea doua parti? Prima va fi cu nunta lui Harry, iar a doua cu nunta Rebekai ,unde povestea va devenii cel putin la fel de incalcita ca in prima parte a cartii, daca nu si mai si :))
Oricum,pana atunci mai este,si mai avem de parcurs cateva capitole bune; asa ca sa nu ne mai lungim atat si sa inceapa actiunea!
Lectura placuta :*
***
Rebekah's pov.
Ne aflam deja de o zi pe drum, si pot spune ca orele treceau chinuitor de incet .
Pe tot parcursul drumului, am stat in fata langa Roby,si mai apoi Niall care a condus cateva ore pentru a se odihnii si Rob, ca mai apoi sa ma mut si eu in spate langa Josh pentru a trage un pui de somn cat de cat calumea; insa cine se poate odihnii, atata timp cat se afla in masina cu fostul si cei doi baieti de care e indragostita.
Nu stiu de ce a avut Roby ideea sa mergem asa, fiindca pot spune ca nu prea am vorbit mare lucru cu ei; nu ca si Rob, care le-a pus o groaza de intrebari, chiar si ce grupa de sange au..
Adica ce om normal intreaba asta?! Doar Roby,si imbecilul de fratemio care a intrebat-o pe prima sa iubita daca are Rh-ul pozitiv sau negativ..
Traiesc intr-o societate de nebuni,dar si asa tot ii iubesc.
Momentan ne alfam in St Johnsbury, si ne pregateam sa urcam pe autostrada pana la White Mountains unde trebuia sa ajungem.
Mai aveam 2 ore de condus, si pe mine una ma durea stomacul ingrozitor de la briosele cumparate din benzinarie..
Mi-am luat telefonul in mana,cutand pe google un magazin,sau orice alt local in apropiere; Atrangandu-mi atentia un local pe nume "Mister Nacho" .
Sugestiv numele, nu?
-Ce cauti? M-a intrebat Roby, intorcandu-si privirea spre telefonul meu.
-Stai putin..Am zis eu formandu-i numarul lui Harry, ca mai apoi sa il sun si sa sun pe difuzor.
"-Surioara mea preferata..Ce onoare pe mine!..De ce ai sunat?" M-a intrebat fratele meu serios,facandu-ma sa imi dau ochii peste cap.
"-Imi este foame, si am gasit un local in apropiere; si vreau sa ne oprim sa luam ceva de mancare.." Am afirmat eu simplu.
"-Iti este foame sau ai nevoie de tampoane? Nu trebuie sa te rusinezi surioara fiindca nu este nimic din ce nu am mai vazut.." I-am auzit vocea enervanta a lui Harry, in timp ce eu eram rosie ca focul la fata..
Cine m-o fi pus sa-l sun, si sa si mai pun telefonul pe difuzor?!
"-Daca nu este nimic nou din ce nu ai mai vazut, inseamna ca mi se confirma banuiala ca esti transexual.. Adica am vazut cum il privesti pe Louis, nebunule! " Am afirmat eu incercand sa schimb subiectul, facandu-i pe baieti sa rada.
CITEȘTI
The Brothers Styles -Finalizat-
HumorCOMEDIE- Needitată Volumul 1 şi Volumul 2. Ea,Rebekah Styles. El,Harry Styles. Două persoane total diferite pe care îi uneşte un singur lucru,legătura de sânge. Se ceartă şi se tachinează atât de des încât toată lumea ar putea crede că se urăsc de m...