Rebekah's pov.
Era in jurul orei 5 dimineata in momentul in care m-am trezit nervoasa si uda leoarca.
Tip atat de tare, imediat dupa ce mama a aruncat acel castron plin cu apa rece pe mine; incat cred ca mai aveam putin si scoteam flacari pe nas.
Cateva secunde mai tarziu aud venind din camera de vizazi cateva tipete isterice insotite de niste injuraturi ,si imi dau seama rapid ca si idiotul de fratemio a avut parte de acelasi tratament special.-Ce naiba?!?! Tip catre mama in momentul in care m-am ridicat din pat ,privindu-mi pijamalele din care picau pur si simplu apa.
-Buna dimineata si tie scumpo! Zice ea razand amuzata , in timp ce eu i-am aruncat o privire urata , emanand furie prin toti porii.
Ies grabita din camera avand intentia sa ma indrept spre baie in momentul in care l-am vazut pe Harry la fel de ud ca si mine, avand parul lipid de fata,si o moaca haioasa. Fara sa ne dam seama, am inceput instantaneu sa radem amandoi , privindu-ne, insa dupa cum era de asteptat momentul nu a durat mult; astfel cateva secunde mai tarziu amandoi revenind la starea noastra de pana acum.
-Bun..Ma bucur sa vad ca planul nostru a functionat si vi s-a dus tot somnul. Avem un drum lung de 6 ore pe care le vom petrece impreuna; si chiar nu vreau sa vad pe cineva cascand. Zice tata pozitionandu-se in fata noastra, in timp ce amandoi l-am privit urat .
-Voi doi sunteti normali?! Exclama Harry facand referire la parintii nostrii.
-Dar voi doi sunteti? Ne da replica mama, in timp ce eu mi-am dat ochii peste cap.
Sa fim sinceri. Nimeni, dar absolut nimeni din familia Styles nu este normal.
-Pai spre apararea noastra , noi nu avem cum sa fim altfel decat cum sunteti voi. Zic eu zambind inocenta ,in timp ce mama si tata ai facut cateva schimburi de replici din priviri.
-Aveti 15 minute la dispozitie sa va schimbati si sa veniti la masina,fiindca plecam in vacanta copii! Exclama tata,facandu-ne pe amandoi sa ne strambam.
-Mergem la casa de corectie cu bunica Styles ca personaj principal. Foarte frumos sa stiti. Chiar ma bucur ca ne iubiti.
-A..si sa nu uitam ca voi vorbiti cu partenerii nostrii pe la spatele nostru.
-O sa ne multumiti mai tarziu. Acum haideti daca nu vreti sa plecati asa. Adauga mama, in timp ce eu am facut cale-ntoarsa scotand fum pe nari de nervi, astfel am trantit atat de tare usa de la camera in urma mea; incat nici nu stiu cum de nu am scos-o din balamale.
Ma uit plictisita in oglinda , vazand astfel cat de jalnic puteam sa arat ; ca mai apoi sa ma schimb rapid in niste haine curate si uscate, chiar daca evident dus in dimineata asta nu mai aveam cum sa fac.
Dupa ce mi-am uscat parul, l-am prins rapid intr-un coc dezordonat si am coborat in graba la parter,unde mama ,tata si Harry ma asteptau.
-Si iarasi s-a lasat printesa asteptata.. Zice Harry stramband din nas, carand o valiza dupa el pana la masina.
-Iti este ciuda ca ti-am luat locul,printesa? Ii dau eu replica, in timp ce mama ne-a mustrat pe amandoi ca si cand am fi avut 5 ani.
-Si..Unde sunt Ali si Josh? O intreaba Harry pe mama,schimband rapid subiectul.
-Amandoi vin separat cu masina lui Josh. Parca stabilisem de la inceput ca noi patru o sa mergem impreuna,ati uitat deja?
Josh si Alison stand 6 ore in aceasi masina,singuri...
-Te gandesti la ce ma gandesc si eu? Ma intreaba Harry in soapta dintr-o data crispat.
-Doar nu crezi ca...
CITEȘTI
The Brothers Styles -Finalizat-
HumorCOMEDIE- Needitată Volumul 1 şi Volumul 2. Ea,Rebekah Styles. El,Harry Styles. Două persoane total diferite pe care îi uneşte un singur lucru,legătura de sânge. Se ceartă şi se tachinează atât de des încât toată lumea ar putea crede că se urăsc de m...