Roby's pov.
Ma aflam de cateva ore pe acest scaun de la masa din bucatarie care parea destul de incomod acum,jucandu-ma cu o bricheta gasita la nimereala.
Era aproape de miezul noptii,si dupa calculele noastre Rebekah si Harry ar trebuii sa ajunga din clipa in clipa cu bunica Styles,acea batranica vorbareata si sucheata cu care Rebekah seamana extrem de mult.
Priveam in gol bricheta din mana mea,in momentul in care am auzit telefonul fix sunand. Mi-am ridicat privirea,privind-o pe doamna Styles care incepuse sa se plimbe agitata dintr-o parte a alta a camerei de indata dupa ce a raspuns, ca mai apoi sa apese pe un buton si sa puna pe difuzor telefonul.
"-Bonnie, unde sunt copii astia?!? Stau in statia asta de 3 ore,rupta de frig si ei nu au mai aparut sa ma ia ! I-am auzit glasul inconfundabil al bunicii Styles,in timp ce a strigat nervoasa de pe celalalt capat al firului,facandu-ne pe toti sa ne ridicam in picioare.
-Cum adica nu au ajuns inca?! Au plecat de indata ce m-ati sunat prima data.. A afirmat doamna Styles cu o voce joasa,parca infiorata de gandul ca Bekah si Harry ar fi putut patii ceva.
-Uite asa bine ,nu au ajuns! Nu stiu ce jocuri vor sa joace nepotii mei, insa ati face bine sa trimiteti cat mai repede pe cineva dupa mine daca nu vreti sa mor aici de frig !
-Stati acolo,ca venim cat de repede putem sa va luam. A adaugat doamna Styles,ca mai apoi sa inchida telefonul mai panicata ca oricand."
-Bill,unde sunt copii? Doar nu s-o fi intamplat ceva cu ei....A fost o idee prosteasca sa ii trimit impreuna dupa bunica cand sunt certati... Daca s-a intamplat ceva ca acum trei ani? Daca au facut iarasi accident Bill? Zicea mama celor mai buni prieteni ai mei,invartindu-se prin camera agitata mai ceva ca un sifon.
-Bonnie,scumpo, poate s-au oprit undeva...Ar trebuii sa incercam sa ne linistim si sa ii sunam,inainte sa ne gandim la rau... A afirmat domnul Styles,luandu-si telefonul in mana.
-Nu raspund Bill !! Nici Rebekah,nici Harold! Imi zice ca nu sunt sub aria de acoperire! A inceput din nou doamna Styles sa vorbeasca agitata,sunandu-si incontinuu copii,in timp ce eu mi-am simtit telefonul vibrand in buzunar.
"-Harry?!? Am zis eu de indata ce i-am raspuns celui mai bun prieten al meu la telefon;facandu-i pe toti cei din camera sa isi indrepte privirea spre mine.
-Roby,ma auzi bine?
-Sigur Her.. Unde sunteti? Fiindca ne-ati speriat de moarte...
-Suntem impotmoliti,intr-o mica padurice ,si nu mai avem benzina...A raspuns el simplu,ca mai apoi sa aud pe fundal o voce cunoscuta, zicand "da-mi mie telefonul ala odata".
-Roby?! I-am auzit vocea Rebekai care parea destul de nervoasa,facandu-ma sa ii raspund rapid.. Din cauza idiotului de fratemio care are incredere mai multa intr-un amarat de GPS decat in propria sora,am ajuns sa ne afundam intr-o padure,si am ramas in bezna fara benzina sau semnal.."
-De cat timp sunteti acolo?
-Cam de doua ore..Si de abia acum i-a venit inteligenta lui Harry ca sa va sune,fiindca prima data cand am prins putin semnal, el a intrat sa isi verifice conturile de socializare..A afirmat Rebekah,printre dinti,aproape maraind la telefon.
-Rebekah? Porneste GPS-ul telefonului ,ca sa va localizam si sa venim dupa voi. Ne vedem curand,ok? Nu va omorati unul pe altul pana atunci ok? Am zis eu rapid, ca mai apoi sa imi iau ramas bun de la Rebekah care parea mai nervoasa decat oricand"
-Sunt bine Roby? M-a intrebat doamna Styles,facandu-ma sa dau din cam in semn de afirmatie, ca mai apoi sa imi pornesc aplicatia pentru a-i localiza pe cei doi prieteni ai mei.
CITEȘTI
The Brothers Styles -Finalizat-
HumorCOMEDIE- Needitată Volumul 1 şi Volumul 2. Ea,Rebekah Styles. El,Harry Styles. Două persoane total diferite pe care îi uneşte un singur lucru,legătura de sânge. Se ceartă şi se tachinează atât de des încât toată lumea ar putea crede că se urăsc de m...