Capitolul 31-Eu sunt ala special si unicat de aici

2.5K 189 39
                                    

Harry's pov.

De-a lungul vietii mele ciudate am avut parte de multe maxime primite din partea celor de acolo de sus care se pare ca nu ma prea au la suflet,chiar daca eu in adancul meu sunt un baiat extrem de cuminte.

Insa acum. Situatia este nasoala. E nasoala rau.

Baietii ajunsesera deja de vreo 15 minute, asteptand acum cu totii in sufragerie ca mama ,buni,Ali si Rebekah sa vina cu mancarea . Atmosfera devenise una destul de relaxata in comparatie cu cum a fost mai devreme cand a fost prezenta si matusa Sam .
Insa pentru mine unul..Atmosfera asta era sufocanta!

Ziceai ca tot oxigenul din camera disparuse iar eu mai aveam putin si ma sufocam in timp ce dadeam ture ca nebunu prin camera,evitand sa le privesc in ochi pe Katherine si pe Alison.

-Esti bine omule? Ma intreaba dintr-o data Zayn batandu-ma cu palma pe umar ,facandu-ma sa tresar scurt.

-M-am culcat cu varamea 5 luni de zile cat timp am fost in turneu. Tu cum crezi ca sunt?!!?? Exclam eu exasperat,rozandu-mi unghiile,in timp ce Zayn incerca din rasputeri sa nu rada si sa fie cat mai serios posibil.

-Pai..Spre apararea ta, tu nu stiai ca ii varata. Incearca el sa ma incurajeze,facandu-ma sa ii arunc instant o privire urata .

-Insa totusi. Practic a fost amanta mea cu care am inselat-o pe Alison,si acum face parte din familie. Si mai iese si cu Niall!! Exclam eu in soapta,sperand sa nu atragem prea mult atentie asupra noastra.

-Ei bine la urma urmei tu te-ai bagat singur in rahatul asta, si intr-un fel ar trebuii sa te consideri norocos ca Kath s-a dovedit sa fie varata. Asa ii va trece si lui Alison supararea mai repede zicand ca ai fost pedepsit deja de soarta. Fiindca altfel, daca daca nu s-ar fi aflat de Katherine atunci cred ca Alison te-ar fi omorat daca ati fi stat toti trei la aceasi masa.

-Oricum stam toti trei la aceasi masa!! Exclam eu ametit de cap,facandu-l pe Zayn sa isi dea o palma peste fata.

-Esti un dobitoc..De ce incerc eu sa imi bat capul cu tine cand e clar ca nu intelegi..Spune Zayn oftand,facandu-ma sa ma incrunt scurt.

-Sunt un Styles,asa ca ma mir cum de nu te-ai obisnuit deja..

-Defapt m-am obisnuit prea bine cu voi astia din neamul Styles si am realizat un lucru..Tu esti cel mai tampit dintre toti. Imi zice el batandu-ma din nou pe umar,chiar in momentul in care "doamnele" Styles au intrat cu platourile de mancare in camera.

Ne-am indreptat amandoi rapid spre masa,eu asezandu-ma pe scaunul de langa Alison care statea in stanga mea,iar in momentul in care Niall i-a tras scaunul lui Katherine si i-a facut semn sa se aseze langa mine,au inceput sa ma cuprinda transpiratiile.

Serios? Cu ce am gresit de in fiecare an la cina de Craciun trebuie sa trec prin situatii de genul???

Le urmaresc cu un nod in gat pe mama si bunica cum aseaza felul principal pe masa, in timp ce eu aveam un nod imens in gat si simteam cum ma iau transpiratile de parca temperatura din camera ar fi fost aceasi cu cea dintr-un cuptor.

-Ce faci iubire? Ii simt respiratia lui Ali chiar langa urechea mea, facandu-ma si mai tare sa ma panichez.

-B..bine. Reusesc eu sa zic,privindu-mi sotia cum s-a asezat la masa pe scaunul de langa mine.

Ii placea situatia. Ii placea asta al naibii de mult. Era sansa ei sa ma tortureze pentru toate tampeniile facute de mine pana acum, si se pare ca profita de asta din plin.

-Dumnezule..Nici nu aveti idee cat ma bucur ca am apucat sa vad si ziua asta. Voi toti dragilor care imi sunteti ca niste copii v-ati asezat la casele voastre. Liam,tu astepti un copil din partea minunatei tale sotii, Louis si Claire..Copii,voi mi-ati facut viata mai frumoasa, Zayn..Sper sa te vad si pe tine cu o domnisoara cat de curand, iar voi doi..Minunatii mei nepoti..Nu ma gandeam ca voi prinde ziua in care Harry va devenii parinte si se va-nsura,si uite acum cum am din partea lui doi stranepoti frumosi . Cat despre tine Rebekah..Scumpa mea nepoata..Nici nu ai idee cat ma bucur ca esti insarcinata si tu si Josh o sa va casatoriti cat de curand. Voi toti dragii mei sunteti bucuria mea. Si trecand peste secventa neplacuta de mai devreme, vreau sa va zic ca sunt fericita ca intamplator am ajuns sa imi intalnesc si eu una din multi nepoti veniti din partea lui Sam. Katherine,bun venit in familie si sper ca tu si scumpul meu irlandez sa fiti cat mai fericiti. Spune bunica ridicandu-se in picioare , tinandu-ne un discurs emotionant tuturor, inainte de masa.

The Brothers Styles -Finalizat-Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum