Rebekah's pov.
-Dumnezeule femeie, mai respira! Nu vine chiar azi sfarsitul lumii! Exclama Harry la mine, facandu-ma sa ii arunc o privire urata in timp ce incercam cu greu sa mestem imensa bucata de pizza pe care o aveam in gura.
-In locul tau nu as enerva-o prea tare Styles. Adica doar ce ti s-a mai dus vanataia aia. Doar nu vrei sa iti aplice acelasi tratament si la celalalt ochi nu? Il intreaba Zayn partial amuzat,insa privindu-ma si el la fel de ciudat ca si enervantul de Harry.
Ce? De parca as fi prima femeie gravida pe care o vede mancand pizza cu frisca!
- Ii vreau doar binele. Stiu ca mai este o saptamana pana la nunta, insa Rebekah, surioara, nu este necesar sa mananci in saptamana asta ca o balena ca saptamana viitoare sa nu mai poti intra pe usa de la biserica. Adauga fratemio,facandu-ma aproape sa ma inec cu toata mancarea pe care o aveam in gura.
-Ar trebuii sa iti aduc aminte ca in ultimele saptamani ai luat trei kilograme ? Intervine Claire privindu-ma si ea la fel de serioasa ca si ceilalti prieteni ai mei.
-Cred ca stiu care e problema..Ai emotii inainte de nunta nu? Ma intreaba din senin Louis,facandu-ma ca odata ce am inghitit tot ce aveam in gura, sa arunc la cosul de gunoi ultima felie de pizza ramasa.
Nu ma puteam lupta cu opt persoane..Eram inconjurata de lupi iar eu eram prada lui. Trebuia sa ma predau fiindca aveau dreptate.
Ultimele doua saptamani mi le-am petrecut mergand de la un restaurant la altul alaturi de organizatori incercand sa alegem locatia si meniul, am probat peste cincizeci de rochii de mireasa care intr-un final parca aratau toate oribil pe mine, am rescris de vreo o suta de ori lista cu invitatii,am umblat pe la vreo 15 firme pana am gasit una care sa faca niste decoratiuni pe placul nostru, am mers pe la toate magazinele din L.A. pentru a-i cauta costumul perfect lui Josh si cele mai frumoase rochii pentru domnisoarele de onoare si aproape mi-au explodat creierii pana am gasit niste buchete de flori pe placul meu . Plus de asta au mai fost si parintii mei si ai lui Josh care m-au obosit total cu entuziasmul lor, si ah da..Noroc cu Harry care mi-a mai inveselit ziua datorita faptului ca in ultimele doua saptamani 24 din 24 a purtat ochelari de soare la ochi dupa acel pumn pe care i l-am dat. Upss.
-REBEKAH! Pamantul catre Rebekah!! Exclama Alison fluturandu-si mana prin fata mea,facandu-ma sa tresar putin.
-DA! Nu e vorba de emotii, sunt doar obosita si infometata si faptul ca v-ati strans voi toti aici din nu stiu ce motiv nu ma ajuta! Spun eu luand din nou tubul de frisca in mana, umplandu-mi gura cu ea.
-Defapt aeriano,tu si Josh ne-ati chemat aici. Ai uitat? Domnisorii de onoare? Adauga Claire zambind cu gura pana la urechi,in timp ce eu am oftat adanc.
-Uhh..Mda..Deci..Harry si Alison, Niall si Kath, Louis si Claire, Liam si Sophia, Roby si gagica lui misterioasa si...Zayn cu...buni? Scuze Zayn insa nu e vina mea ca nu ai o iubita..
-Defapt..Breaking News..Am una! Imi raspunde Zayn ranjind, facandu-ne pe toti sa ne holbam la el.
-Papusa gonflabila nu se pune,geniule. Ii dau eu replica,trantind tubul de frisca pe masa.
-E Gigi.
-Papusa ta gonflabila pe care ai botezat-o Gigi nu se pune,trebuie sa iti scriu pe ceva ca sa intelegi ca nu o sa aduci la nunta o chestie de jucarie cu care nici nu vreau sa ma gandesc ce faci tu cu ea.
-Defapt.."papusa gonflabila" este Gigi Hadid. Stiti voi,ingerasul Victoria's Secret? Adauga el schitand un mic zambet, in timp ce eu mi-am inghitit propria saliva.
-Minunat Zayn! Ma bucur ca toata lumea incearca sa imi ruineze viata, adica la naiba..Atat imi mai trebuie sa am un ingeras Victoria's Secret ca domnisoara de onoare care sa arate ca scoasa din cutie pe cand mireasa va arata ca o balena naufragiata pe uscat. Spun eu plangand, intrand intr-o criza din aia de femeie insarcinata prin care misuna hormonii ca furnicile, in timp ce Josh m-a luat panicat in brate incercand sa ma linisteasca .
CITEȘTI
The Brothers Styles -Finalizat-
HumorCOMEDIE- Needitată Volumul 1 şi Volumul 2. Ea,Rebekah Styles. El,Harry Styles. Două persoane total diferite pe care îi uneşte un singur lucru,legătura de sânge. Se ceartă şi se tachinează atât de des încât toată lumea ar putea crede că se urăsc de m...