Capitolul 38-A vrut sa isi sune preotul sa vina sa iti faca o exorcizare

2.1K 161 44
                                    

Harry's pov.

-Trezirea rasa de soare! Ai un vizitator. Ii aud vocea lui Niall,in timp ce eu incercam din greu sa imi deschid ochii.

Capul ma durea ingrozitor de tare,la fel si fata si nu stiu de ce aveam impresia ca am nasul spart. Ma ridic cu greu in fund asteptand ca imaginea sa se faca mai clara si sa nu mai vad doar ceata im fata ochilor.
Imi frec cu podul palmei tampla in momentul in care silueta lui Niall incepe sa prinda contur,iar eu de abia acum realizez ca ma aflu in camera unui bebelus stand in poala unui urs de doi metrii.

-Ce naiba s-a intamplat noaptea trecuta? Intreb eu in clipa in care Niall mi-a intins un pahar cu apa si o tableta.

-Mai bine zis ce nu s-a intamplat azi noapte amice..Ati facut-o lata si tu si Rebekah. La propriu. Imi raspunde el zambind stramb, in timp ce eu m-am uitat mai bine in jur.

Ma aflam in camera pregatita pentru copilul Rebekai.

-Cum am ajuns aici? Si ce s-a intamplat azi noapte?

-Ei bine..Se pare ca Zayn a avut chef de glume aseara,asa ca tie si Rebekai v-a bagat putina Tequilla in sucul de mere, apoi dupa ce ati baut tot din pahar v-a mai pus inca vreo doua pahare de alcool insa de data asta fara suc. Si de acolo a inceput totul..Tu si Rebekah v-ati ametit rau..Si ati inceput sa va dati drumul la gura si sa spuneti..Ei bine doar tampenii..Spune Niall oftand, in timp ce eu mi-am dus instinctiv mana spre nas care ma durea ca naiba si mai era si umflat.

-Ce s-a intamplat cu nasul meu?!? Aproape tip, cautandu-mi disperat iphone-ul prin buzunar pentru a-mi vedea reflexia.

-Pai acum vine partea interesanta..Sau cel putin una dintre ele. Fiind beata Rebekah ti-a reprosat ca te-ai culcat cu prietena ei iar tu atunci ai inceput sa ii detaliezi entuziasmat lui Louis noaptea de amor pe care ai avut-o cu Claire. Si la naiba omule. Ai descris totul aproape in detaliu ceea ce i-a enervat la culme pe Lou si Alison. Astfel..Louis te-a pocnit atat de tare incat cred ca ti-a spart nasul, iar Alison ti-a adus niste "alinte" foarte dragute apoi ti-a tras o palma care m-a durut pana si pe mine . Adauga amicul meu blond,facandu-ma instant sa ma panichez si sa ma ingalbenesc pe loc la fata.

-C..ce am facut?!?!

-Dupa cum ai auzit amice. Ea a plecat nervoasa la etaj, iar tu atunci ai luat sticla de bautura de pe masa si ai iesit nervos afara. Si de abia acum vine partea cea mai ciudata dintre toate...Ai sapat o groapa in gazon,te-ai descaltat si ti-ai ingropat picioarele in ea zicand ca esti "Harry Styles omul naturii,care face ce vrea" ,si atunci a iesit o batranica care sta vizavi pe geam iritata ca un nebun tipa la 12 noaptea atat de tare incat sa trezeasca tot cartierul, si atunci.. Se opreste brusc Niall din vorbit,strambandu-se si strangand cu putere din ochi. Si atunci ti-ai dat pantaloni jos ,aratandu-i stii tu ce si zicandu-i niste chestii pe care eu unul nu le pot reproduce insa pe care oricum le vei auzi in instanta ,fiindca da. Baba a zis ca te da in judecata,plus ca a cerut impotriva ta si un ordin de restrictie. A vrut sa isi sune preotul sa vina sa iti faca o exorcizare zicand ca esti satana , si nici nu stii cat de mult ne-am rugat de ea sa nu faca asta. A trebuit sa-i zicem ca esti ateu. Saraca femeie..Cred ca o sa se duca la spovedanie si impartasanie urmatorii 10 ani de acum inainte in fiecare duminica din cauza ta si a lui Harry Jr. care a facut-o sa arunce pe geam cu o cruce dupa tine. Poftim..In caz ca vrei sa o pastrezi. Imi zice el scotand de la spate o cruce de vreo 15 centimetrii pe care mi-a inmanat-o.

La naiba..De data asta chiar am dat de dracu.

-O sa-l omor pe Zayn!! Marai eu incercand sa ma ridic in picioare insa in zadar. Eram prea ametit ca sa mai pot fi si nervos.

-Ah..Stai linistit. Cred ca v-a razbunat Rebekah pe amandoi pentru asta. A vomitat aseara pe el de vreo cinci ori in zece minute, de s-a ingalbenit saracu atat de tare la fata si a lesinat imediat. Dumnezeule ne sunteti amandoi datori pe viata pentru asta. Tu pentru ca ai bagat sperietii intr-o batranica si m-a facut pacatos si obsedat sexual batranica aia si pe mine si pe Liam din cauza ta, iar Rebekah..Ei bine aseara a a vomitat atat de mult incat am stat vreo doua ore sa curatam sufrageria dupa ea si crede-ma ca nu a fost prea placut...Insa oricum..Nu stiu despre ea insa tu unul cred ca o sa suporti grav consecintele. Trecand peste baba, Alison este dezamagita total. Imi zice Niall oftand,ajutandu-ma sa ma ridic de pe jos.

The Brothers Styles -Finalizat-Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum