Capitolul 37 Sunt singura care incep sa cred că "Curca" asta are super puteri?

3.7K 233 107
                                    

Rebekah's pov.

-Buna dimineata scumpo! Cum se simte printesa lui bunica? M-a intrebat bunii apropiindu-se de patul meu cu un pahar rece de limonada ,in timp ce eu m-am ridicat in sezut cu capul bubuindu-mi de durere.

-Ma doare capul..Am zis eu cu o voce de copil mic frecandu-mi tamplele in incercarea de a-mi amintii ce se intamplase cu o seara in urma.

-Atunci ia asta..Se pare ca si tu ai aceleasi efecte secundare ca si mine dupa betie...

-be..be..tie? Am repetat eu inghitind in sec in timp ce bunii a inceput sa rada amuzata.

-Exact..Ai fost foarte comica aseara, de i-ai lasat pe flacai cu gura cascata.

-Flacai? Ce flacai?

-Harry si baietii..Au ajuns aseara chiar cand te-a adus Josh moarta beata din parc. S-a justificat ea in timp ce eu am inghitit in sec.

Eu beata?
Si adusa acasa in starea aia de Josh?
Dumnezeule ce naiba oi fi facut ieri?

Adica cand sunt beata mi se activeaza acea latura bine,bine ascunsa de perversitate acuta , gen..cum e fraimeo tot timpul.

Si nu vreti sa aveti o discutie mai personala cu Rebekah beata , fiindca se poate lasa ca plozi asa ca...

De asta nu beau eu.

Adica sa bea Harry , macar daca el planteaza plozii nu ii creste cum ar fi in cazul meu.

Ok..Am nevoie urgent de un dus rece fiindca alcoolul inca isi face simtita prezenta.

-Te rog buni,spune-mi ca nu am fost mai penibila decat imi imaginez...

-Defapt, fratele tau a fost cel care a incasat totul ca un adevarat barbat. Mi-a explicat ea in timp ce eu o priveam confuza.

-Adica..la ce te referi?

-Sa zicem ca ai povestit cateva picanterii din copilaria lui, si obrajii micutului Harry aratau ca posteriorul unui babuin cu fundul rosu..A afirmat bunicuta mea, facandu-ma pe loc sa izbucnesc in ras.

-As fi vrut sa tin minte asta. Am exclamat eu razand amuzata, imaginandu-mi expresia faciala de aseara a lui Harry.

-Fata lui bunica, nu as vrea sa iti stric bucuria..Insa azi...A inceput bunii sa zica pana cand am observat usa camerei deschizandu-se , facandu-si aparitia pe ea "salvarea mea"

-Rebekah ,honey !! E exclamat ea zambind larg, folosindu-si una din vocila sale enervante si pitigaiate.

Sunt singura care incep sa cred că "Curca" asta are super puteri , de reuseste sa isi faca aparitia in cele mai nepotrivite momente?

-Oh,honey ! Buna! Imi pare rau ca nu pot sa stau prin preajma ta, insa de curand am aflat ca sunt alergica la curci. Asa ca te rog sa ma scuzi in caz ca nu vrei sa folosesc spray anti-pitipoance . Am zis eu simplu , ca mai apoi sa ies triumfatoare din camera alaturi de bunii , lasand-o pe ea singura pe hol bolborosind ceva, in timp ce eu am coborat grabita scariile fiind urmata de bunii.

Doua zile ramase pana la Nunta Anului.
Asta spune toata lumea acum, insa sa fim seriosu..Se acorda prea multe atentie nuntii lui Harry cu o pasare de curte.

-Ziua cea mare? Am auzit o voce venind din spatele meu, de indata ce am deschis usa frigiderului.

-Stii..Mai sunt 2 zile pana la asa-zisa "nunta" asa ca nu inteleg la ce te referi..Am raspuns eu simplu,luandu-mi castronul de cirese din frigider.

The Brothers Styles -Finalizat-Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum