Capitolul-34 Eu una inca sper ca l-au incurcat la nastere.

2.3K 167 14
                                    

Rebekah's pov.

Dupa ce am servit impreuna micul dejun,povestind diverse lucruri despre copilaria lui Josh,facandu-l astfel pe iubitul meu sa se inroseasca la fata mai ceva ca un rac mai ales in momentul in care mama lui mi-a povestit amuzata cum atunci cand Josh avea trei ani,isi punea scutecele pe cap si zicea ca este "Superman" .
Ei bine se pare ca am aflat ca are ceva in comun cu Harry. Doar ca cel din urma in copilarie si-a pus o pereche de chiloti galbeni pe cap si sustinea ca este "SpongeBob"..Cred ca mai avem pe undeva pe acasa si poze cu el asa. Trebuie sa le caut candva.
Cu ocazia asta am putut observa dupa felul in care radea si dupa sclipirea aceea din ochi pe care o avea,cat de bine seamana Josh cu mama sa, care pot spune ca era pur si simplu superba pentru varsta ei. La 47 de ani mi-as dorii si eu sa arat asa.

Dupa ce i-am sunat pe ai mei, si le-am zis cu o voce pitigaiata-de parca cineva m-ar fi strans de gat- ca urma sa mergem acum in vizita la ei cu parintii lui Josh, inca rugandu-ma de numa sa nu ma intalnesc pe acolo cu Harry , am decis ca intr-un final sa plecam. Si asta datorita nerabdari pe care o manifestau sotii Stone,care ne-au tot zis pe parcursul drumului pana la mine acasa ca sunt nerabdatori sa discute cu ai mei despre nunta .

-Iubire..mi se pare mie sau tu nu le-ai povestit chiar tot parintilor tai? Il intreb eu in soapta pe logodnicul meu in momentul in care am coborat din masina, asigurandu-ma ca nu sunt auzita de viitori socrii.

-Pai stai sa vezi..Am apucat sa le zic de nunta,ei deja o luasera razna ca o sa ma insor, si cand am vrut sa le spun ca o sa avem si un copil..Inchisesera deja telefonul. Imi raspunde el scarpinandu-se dupa ureche, facandu-ma sa ii arunc o privire nu foarte draguta.

-Tu glumesti cumva??!! Cum sa nu le zici ca o sa avem un copil? Si ce naiba..Tu le-ai zis de nunta saptamanile trecute?

-Ei bine da..Fiindca stiam ca de cum o sa le zic o sa ia primul avion spre L.A. si chiar nu vroiam sa ii am atata timp pe cap. Imi spune el oftand,inchizand brusc subiectul in momentul in care ai lui ni s-au alaturat,privind atenti casa cumparata de Harry.

-Mergem? Ne intreaba tatal lui Josh, in timp ce eu am inclinat din cap si am luat-o inainte impreuna cu Josh spre usa de la intrare,vazand-o deja pe buni cum ne privea de dupa perdeaua din bucatarie.

Bat odata la usa,chiar daca nu ar fi trebuit avand in vedere ca inca locuiesc aici, si astept pana in momentul in care vad usa deschizandu-se,din spatele ei facandu-si aparitia mama si tata,care culmea,aveau un zambet imens pe fata .

-Buna ziua! Spune mama incantata,lasandu-ne sa intram,ca mai apoi atat ea cat si tata sa dea mana si sa faca cunostinta cu parintii lui Josh care erau la fel de veseli ca si ai mei.

-Crezi ca se plac? Imi sopteste Josh zambindu-le fals alor sai.

-Sper. Ii raspund eu in soapta,avand acelasi zambet stramb ca si el pe fata .

Dupa ce ne-am descaltat si ne-am facut cu totii "mai comozi" ,am mers impreuna in sufragerie unde se afla bunica cu o tava cu fursecuri proaspete.
Normal.

-Si..Ce parere aveti de toata situatia asta? A venit cam pe nepregatite chestia cu schimbarea datei nuntii, deci trebuie sa ne mobilizam cu totii calumea cu organizatul acuma. Spune mama razand scurt, asezandu-se pe canapea alaturi de tata si parintii lui Josh, in timp ce bunii s-a asezat pe fotoliul de langa parintii lui Josh,iar Josh s-a asezat pe fotoliul de langa ai mei,luandu-ma in poala.

-Cu siguranta! Doar trebuie sa fie cea mai frumoasa zi din viata lor,nu? Adauga mama lui Josh schitand un mic zambet,facandu-l pe Josh sa ma stranga si mai tare in brate. Oricum,sunt curioasa..Cum de v-ati decis sa schimbati asa brusc data? Asa de nerabdatori sunteti sa va luati?

The Brothers Styles -Finalizat-Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum