Capitolul 3- -Mama,tata,Rebekah..Vreau sa va prezint pe cineva....Logodnica mea.

6.1K 298 113
                                    

Hallo lume ! Ce faceti? Este vineri in sfarsit,am o droaie de teme si o durere puternica de cap, dar ce conteaza e ca e weekend si trebuie sa uitam de toate problemele noastre pentru o secunda: trebuie sa uitam ca azi am dat un test la fizica si a fost f.f.nasol, trebuie sa uitam ca saptamana viitoare avem teza si trebuie sa uitam ca Suleyman e pe sfarsite si ca va murii iar Selim va devenii sultan... :))) Nu ma luati in seama,prea multa oboseala,prea multe ganduri.... :)))) Deci sa revenim la treburile noastre: Este vineri,decie este next la TBS; si pentru cei care inca nu au aruncat o privire, ii rog sa se uite daca vor si la The Time Machine,cea mai noua carte a mea,si daca va place sa lasati si o steluta la primul capitol...Deci haideti sa inceapa magia fiindca deja m-am lungit cam muult...

*******
Zayn,idiot mai esti..... Nu puteam sa am si eu o seara linistita ca orice alt om normal? Nuu,eu trebuia sa ii dau explicatii surorii mele iubita despre logodnica mea...Dar asta patesc daca am prietenii care cu greu tin un secret mai ales cand este vorba sa pastreze un secret faţă de o fata...Sunt mai ceva ca femeiile... Dar ce sa fac,trebuie sa invat sa traiesc cu ei si sa ii accept; si sa dau explicatii dupa ce scot ei pe gura...

-Harry,de asta m-ai chemat aici asa-i ca sa imi spui ca te-ai logodit? M-a intrebat Rebekah cu sprancenele ridicate si cu ochii mari.

Pfff....Acum convinge omu' ca lupu-i miel
..

-Eu sa ma logodesc? Doamne fereste Rebekah..Cred ca Zayn a beut spirt sau ceva de i-a venit o astfel de idee...Da Zayn,m-am logodit ieri cu perna...Am zis eu razand zgomotos (sper ca nu se vedea ca rasul meu este atat de fals precum era),facandu-i cu ochiul lui Zayn in semn sa taca.

Suntem prieteni de 3 ani de zile deja,si de obicei ne intelegem destul de bine dintr-o singura privire,insa sper acum sa fi prins ideea si sa incheie subiectul daca nu vrea sa ma bage in gura leului...

-Da, Rebekah..Glumeam doar nu credeai ca Harry chiar s-a logodit nu? A adaugat Zayn razand urmandu-mi exemplul.

Aleluia ca s-a prins si ca s-a oprit.

-Ăhăm...Deci voi doar glumeati ha? A zis Rebekah uitandu-se incontinuare cu privirea ei suspicioasa care pe mine ma infiora...

-Da,doar o gluma proasta facuta de prietenul meu bun Zayn...Am.zis eu zambind luandu-l pe Zayn pe dupa cap..

-Mda...Deci daca nu mai aveti nimic de zis,eu ma duc la somn fiindca sunt foarte obosita,si tu prietene ai face bine sa gasesti o scuza mai credibila in legatura cu asa zisa logodna fiindca dragul meu fratior,te cunosc de 19 ani astfel incat sa stiu cand minti,asa ca noapte buna... A zis Rebekah aratand cu cu degetul catre mine,apoi urcand alene scariile cel mai probabil pana la camera ei...

Firar...Trebuia ea sa ma cunoasca asa de bine... Nu pot sa ii spun de baby a mea,inca.

-Te omor Zayn ! Am zis eu in soapta intreptandu-ma spre sufragerie unde se aflau si ceilalti baieti.

-Scuze,nu mi-am dat seama..M-a luat gura pe dinainte...

-Bine,sa zicem si ce naiba a fost faza cu "pot sa vin cu tine?" Tu ai iubita ! Nu te dai la soramea inteles? Si asta este valabil si pentru voi ! Am zis eu uitandu-ma atent la fiecare in parte..

-Keep Calm Harry ! Ce s-a intamplat chiar asa de grav?! Adica oricum intr-o zi va trebuii sa ii zici Rebekai de viitoarea ta sotie,nu crezi? A zis Niall infulecand un baton de ciocolata.

-Trebuie sa afle,dar nu acum...este prea devreme si nu am chef de drame de pe acum... am zis eu bagandu-mi o mana prin par..

-Ei bine poate te inseli..Poate va fi de acord,adica in urma urmei este viata ta,si Rebekah dupa cum vad vrea sa fi fericit.. A zis Niall uitandu-se in jos..

The Brothers Styles -Finalizat-Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum