Rebekah's pov.
Nu pot sa cred ca astazi vor pleca iarasi in turneu.
Adica mai ieri parca am mers eu in Londra si i-am intalnit pe tembelii astia 4 care m-au facut sa vad mai mult partiile pozitive ale vietii, si l-am reintalnit pe fratele meu super star care in comparatie cu acum 3 ani , inafara ca i-a crescut mustata si se presupune ca a devenit adult, are mintea tot unui dobitoc de clasa 1 care crede ca toate domnisoarele care le zambesc sunt bune sa le ia de nevasta.
Da, si ma refer la ea dragilor. La cea mai mare greseala din viata lui. AriBanana Grande.
Degeaba si-a facut Harry zeci de mii de tatuaje pentru a arata mai smecher, ca atunci cand vine vorba de femei tot paralel e.
Si tocmai de asta s-au inventat suroriile mai mici care te scot din toate necazurile, la fel cum va trebuii sa fac si eu cu Harry, ca dupa cativa ani sa nu devina cersetor in timp ce Ariana o sa doarma pe un pat de bani..
Ca doar numa asta vrea de la el in definitiv....-Hei..Am zis eu cu o voce joasa intrand in camera lui Harry, privind o silueta cum indesea intr-o valiza niste tricouri.
-Hei..Mi-a raspuns Niall rece , evitandu-mi privirea in timp ce a inchis respectiva valiza.
-Unde este Harry? L-am intrebat eu inghitind in sec, in timp ce el a dat din uneri privindu-ma scurt.
-Nu stiu..A zis ca are ceva de rezolvat, si m-a rugat pe mine sa gat de impachetat.. Mi-a raspuns el sprijinindu-se cu o mana de pervazul geamului.
-Da..Pai am vrut sa discut ceva cu el..Oricum mersi. Am zis eu simplu, ca mai apoi sa ma indrept spre usa de la iesire.
Nu pot vorbii cu el fara sa incep sa plang sau sa tremur toata...
-Rebekah...A exclamat el prinzandu-ma de mana, ca mai apoi sa ma intorc cu fata catre el.
-Da..
-Ai grija de tine. Stiu ca daca o sa plecam si o sa ramai singura ,cine stie ce ii mai trece prin cap Arianei sa-ti pregateasca; si tocmai de asta am vrut sa iti zic sa ai grija.
Si nu te stresa la faza cu alesul,adica nu vreau sa iti creeam probleme fiindca te tinem sub presiune.. Indiferent de ce alegi, vreau sa stii ca mai mult decat orice imi doresc ca tu sa fii fericita ; iar daca nu o sa fiu eu ci o sa fie Josh alesul e ok..Atata timp cat imi promiti ca ramanem prieteni. A zis el simplu chicotind, in timp ce eu am zambit scurt.-Stii..Nici mie nu imi place sa stiu ca ma evitati ca sa "nu imi influentati decizia". Tin enorm de mult la amandoi, si cea mai mare temere a mea este sa nu va ranesc,si sa nu va pierd...Am afirmat eu privindu-l, in timp ce Niall a zambit scurt.
-Nu o sa se intample asta..Trebuie sa ai incredere. Mi-a zis el zambind, in timp eu l-am aprobat din cap..Bine, asta doar daca nu ne lasi pe amandoi cu ochii-n soare si fugi cu Louis in lume. A adaugat Niall facandu-ma sa rad in hohote.
-Stii..Daca s-ar desparti Claire de Louis, atunci ar intra in ecuatie Larry, asa ca nu o sa se intample una ca asta. Am zis eu printre chicote.
-Atunci presupun ca totul o sa fie ok.
-Sper..Am zis eu gandindu-ma la visul pe care l-am avut ieri pe masina, care m-a bagat la propriu in sperieti.
-Intrerup ceva? Ne-a intrebat Liam intrand in dormitorul lui Harry, privindu-ne pe mine si Niall cu o spranceana ridicata.
-Nu, absolut nimic. Insa tu ce faci aici? L-a intrebat Niall pe Liam, in timp ce acesta si-a dat ochii peste cap.
-Ariana il tot cauta pe fraito si nu-l gaseste nici cum. Si nu m-a lasat in pace pana nu am acceptat sa vin sa il caut la el in camera..A afirmat Liam dezgustat, in timp ce eu am chicotit scurt.
CITEȘTI
The Brothers Styles -Finalizat-
UmorismoCOMEDIE- Needitată Volumul 1 şi Volumul 2. Ea,Rebekah Styles. El,Harry Styles. Două persoane total diferite pe care îi uneşte un singur lucru,legătura de sânge. Se ceartă şi se tachinează atât de des încât toată lumea ar putea crede că se urăsc de m...