Capitolul 38-Daca e muiere, eu ce sa-i fac..

3.5K 226 23
                                    

Rebekah's pov.

Alison nu poate fi insarcinata. Si cu atat mai putin cu Harry !
Adica unde e toata chestia cu "suntem doar amici" si "eu in curand o sa ma-nsor" ?!
Atat de idiot si imbecil sa fi fost fratemio sa se culce cu Ali si sa o mai lase si cu burta la gura cand el are de gand sa se-nsoare cu împăiata aia?
Deci nu stiu voi, insa eu nu mai inteleg absolut nimic.

Si eu sunt o persoana dificila cu o viata amoroasa demna de telenovele, insa baiatu asta intrece orice imaginatie.

-Bekah, este totul in regula? M-a intrebat Josh ingrijorat , de indata ce eu m-am asezat direct pe canapea , simtit cum ma lasa picioarele.

-Avem o mare,mare problema.. Si daca este adevarat..Atunci lumea o sa explodeze la propriu..Bine..Sau poate nu lumea,ci doar capul lui Harry. Am afirmat eu inghitind in sec, imaginandu-mi un Harry care plimba carucioare si schimba scutece.
Dumnezeule, pana si ideea asta suna atat de prosteasca si irealista.

-Adica? Ce vrei sa zici prin asta? M-a intrebat el asezandu-se langa mine curios.

-Vreau sa zic ca trebuie sa ajungem urgent acasa la Ali si sa oprim nunta..Fiindca intr-un fel sau altul o sa devin..mătuşă. Am zis eu lasandu-mi capul intr-o parte,in timp ce Josh ma privea socat.

Pe cine pacalesc. Si eu eram socata.
Si oribilata in acelasi timp.

Adica iuuuhhh , Harry si Alison in postura aia..Este o imagine pe care nu imi doresc sa o vad vreodata.

Adica Dumnezeule..Ea imi este cea mai buna prietena , si el e..doar un imbecil..Care mdea..E si fratemio .
Dar nu e vina noastra ca nu ne putem alege fratii,nu?

-Cred ca glumesti.. A exclamat el, in timp ce eu am dat din cap in semn de negatie ca mai apoi sa ma ridic de pe canapea fiind urmata de Josh.

-Cu chestii de genu? In nici un caz..Adica asta e punctul meu sensibil din adolescenta.. De cate ori nu m-au amenintat ai mei ca mai fac un plod..
Si chiar nu mai aveam nevoie de cineva ca Harry prin preajma. Mi-a ajuns un frate tembel. Nu mai aveam nevoie de unul. Am marturisit eu facandu-l pe Josh sa chicoteasca scurt, ca imediat dupa sa iesim amandoi din casa si sa ne indreptam spre resedinta prietenei mele gravidute.

Doamne,cum a sunat asta.

-De ce esti asa de serios si socat ? L-am intrebat eu, in timp ce mergeam alene pe strada.

-Păăi sincer,nu stiu nici eu..Sunt socat fiindca mi-ai zis de Harry si Ali, sau sunt mai socat de ce se intampla intre noi doi...Habar nu am..Cert e ca ma sperie intr-un fel amandoua noutatile. Mi-a raspuns el simplu, facandu-ma sa ma opresc in mijlocul drumului,pozitionandu-ma in fata lui.

-Legat de Harry si Ali , si eu sunt socata ca sa zic asa..Insa legat de noi doi..Nu este nimic ce te-ar putea soca. Ca te-am ales pe tine? Asta a fost dorinta inimii mele neastamparate. Am afirmat eu luandu-l de mana, vazand cum pe fata sa isi face aparitia un mic zambet.

-Te iubesc.

-Si eu te iubesc. Am completat eu, ca mai apoi sa imi lipesc buzele rapid de ale sale intr-un sarut scurt, dar de efect.

Harry's pov.

-Domnule Styles, domnisoara Gaga a sunat mai devreme sa ne anunte ca nu poate ajunge la nunta si ca isi cere scuze; dar o sa va trimita cadoul sau de indata. Mi-a explicat unul dintre asistentii pe care i-am angajat saptamana asta , facandu-ma sa afirm incet din cap.

-Huh..Si chiar mi-as fi dorit sa poata ajunge.. Am adaugat eu cu o voce joasa,in timp ce barbatul din fata mea si-a mai cerut odata scuze ca mai apoi sa se faca nevazut prin multime.

The Brothers Styles -Finalizat-Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum