Buna seara dragilor, ce faceti?
Este vinerea mare,si tot odata este si next la TBS ^_^ .
Vreau sa va multumesc pentru cei 5k cititori ,fiindca pentru un scriitor acesta este cel mai important lucru.
Sper sa va placa acest capitol,chiar daca nu garantez ca o sa iasa exact asa cum imi doresc fiindca lenea e cam mare :)))
Oricum,sa speram ca ideeile imi vor venii pe parcurs si va iesii ceva frumos din acest capitol scris in aceasta seara binecuvantata.
Lectura placuta!
***
Rebekah's pov.
Am dat drumul la apa calduta,ca mai apoi sa intru rapid in cabina de dus pentru a ma revigora.
A fost o noapte lunga,in care am dormit iepureste de frica ca draga mea cumnatica sa nu imi faca un cadou; razandu-ma in cap sau facandu-mi o mustata permanenta, sau mai stiu eu ce alte ideei mai are ea in capul ala al sau.
Dar spre norocul meu, "Diva de Monaco" a adormit ca rupta cu masca sa pe ochii, amandand cu o seara razboiul pe care mi l-a declarat.
Apa calduta, m-a trezit complet si tot odata mi-a inmuiat toti muschii relaxandu-ma total si facandu-ma sa uit de toate problemele pe care le aveam: faptul ca baietii pleaca iar Niall m-a rugat sa merg cu ei si eu l-am refuzat, faptul ca l-am lasat balta pe Niall sperindu-ma si am intrat in casa; si mda..Situatia mea ciudata dintre mine si Josh de ieri din zapada..
Firul gamdurilor mele a fost intrerupt in momentul in care am auzit usa baii trantindu-se, ceea ce m-a facut sa tresar.
Adica daca intrase unul dintre baieti in baie?!
Am deschis incet usa cabinii,scotand capul afara din ea, inspectand incaperea.
Nu se afla nimeni.
Mi-am intins mana pe suportul cu prosoape incercand sa il iau,observand mai apoi ca nu se afla nimic acolo.
Am iesit panicata din cabina de dus ,cautandu-mi hainele si prosopul care subit disparusera.
Nu se aflau nicaieri,nici pe masina de spalat,nici pe suportul de haine,nicaieri.
Asta e mana Bananei..Sigur ea e de vina!! Nenorocita de vipera!!
Am luat micul covoras din baie,si l-am infasurat in jurul corpului astfel incat sa nu se vada nimic compromitator, ca mai apoi sa ies sfioasa din baie.
Daca ma intalnesc cu cineva,jur ca o s-o omor pe acea centurista impaiata.
-Rebekah? Am auzit o voce cunoscuta, care m-a facut sa inghit in sec ,ca mai apoi sa ma intorc rusinata pe varfuri cu fata spre baiatul din fata mea,
-Josh..Heei..Am zis eu cu o voce pitigaiata,strangand cu putere de covorul cu care eram infasurata.
-Este totul okay? M-a intrebat el studiindu-ma, fiind aproape la fel de rosu in obraji ca si mine.
-Nu ,nu este..Port un covor pe mine fiindca o anumita parasuta mi-a luat hainele si prosopul din baie in timp ce faceam dus!! Am zis eu nervoasa,indreptandu-ma spre camera mea cu Josh pe urmele mele, fara sa imi dau seama ca incepusem sa tip.
-Rebekah,incerca sa te calmezi putin.. A afirmat Josh,in momentul in care am inceput sa bat ca nebuna cu pumnii in usa camerei noastre, care culmea, era incuiata.
CITEȘTI
The Brothers Styles -Finalizat-
HumorCOMEDIE- Needitată Volumul 1 şi Volumul 2. Ea,Rebekah Styles. El,Harry Styles. Două persoane total diferite pe care îi uneşte un singur lucru,legătura de sânge. Se ceartă şi se tachinează atât de des încât toată lumea ar putea crede că se urăsc de m...