Capitolul 6-nu toate caprele au onoarea sa fie oi

3.1K 189 26
                                    

***
Harry's pov.

-Faceti ce faceti, si tot aici ajungeti cu totii . Spune mama razand, aducand in sufragerie o tava mare cu pahare pline cu suc.

-Stiti doamna Styles..Casa asta a ajuns sa fie casa noastra de suflet. Adauga Liam zambind scurt,luandu-si un pahar de pe tava.

-Am observat..Oricum,si pentru noi stiind ca voi v-ati intors din turneu si nu mai stati toti gramada aici, ne-a facut sa ne simtim pustii, mai ales ca Bekah e tot plecata pe la Josh si alte alea.

-Ar trebuii sa va bucurati ca macar voi aveti parte de intimitate..Spun eu lasandu-mi capul pe spate, in timp ce Alison mi-a dat incet un pumn jucaus in umar.

- Daca voi ati vrut sa deveniti si voi parinti..Nu este vina noastra. Spune tata,surprinzandu-ma datorita zambetului calm care il avea pe fata .

-Ca tot venii vorba de copii..Unde sunt? Intreaba mama ridicandu-si o spranceana, privindu-ma pe mine si pe Ali,apoi pe Lou si Claire, datorita faptului ca deocamdata noi suntem singurii care ne-am legat la cap.

-Pe Ella si Marcus i-am lasat la ai mei. Explica Ali in locul meu, in timp ce mama a aprobat-o scurt din cap.

-Iar gemenii nostrii sunt acasa cu bona. Adauga Claire zambind scurt.

-Oh..Trebuie sa punem si noi anunt in ziar cum ca căutam bona. Zice Ali privindu-ma pret de cateva secunde.

-Dar voi nu o aveati pe fata aceea..Studenta? Intreaba mama

-Sperietoarea de ciori? Ah..A zis ca pleaca in concediu si cred ca s.a intors in tara ei pe luna, ca nu s.a mai intors de atunci. Zic eu plictisit , facandu-i pe baieti sa chicoteasca scurt .

-A cata bona este pe care o schimbati in ultimele 2 luni?

-Cred ca a zecea..Raspund eu,facandu-l pe Zayn sa-mi dea un pumn in umar.

-A unspea se spune ca e cu noroc,frate.

-Atata timp cat nu e o lunatica intergalactica ca si cea care a stat zilele trecute cu copii.

-Acea "lunatica intergalactica" e sorata, Harry. Ea a stat zilele trecute cu nepoteii mei ! Exclama mama privindu-ma urat.

-Stiu . Si eu ce am zis?!?

-Si Zayn..Perrie unde e? Il intreaba mama pe camaradul meu, schimband subiectul.

-Ne-am cam ciondanit si a plecat la Jane pana saptamana viitoare cand pleaca iarasi in turneu. Raspunde el privind podeaua trist.

-Deci tu,Liam si Niall ati cam ramas singuri,ha?

-Mdaaahh..Raspunde Liam plecandu-si capul pe spate .

-Punem impartii o pizza baietii,daca vreti. E medicamentul singuratatii. Intervine Niall,facandu-ne pe toti sa radem, in timp ce Zayn si Liam l-au aprobat din cap.

-Nu e de ratat baietii..O oferta ca asta venita din partea lui Niall,mai rar. Exclam eu ridicand mainile in aer,amuzat.

-Si...Ne-am strans toti aici pentru ca...? Intreaba Claire ridicandu-si o spranceana .

The Brothers Styles -Finalizat-Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum