Capitolul 11- "Nick!? "

2.9K 174 17
                                    

Heii dragilor! Este vineri (intram in ultimul weekend din vacanta de vara) si este next la TBS !
Apropo. O.M.F.G am reusit sa facem 20k la carte !!!!
(Pot sa sar in sus de fericire?Pot,pot?)
Am muncit mult, am parcurs multe capitole impreuna si in sfarsit dupa atata timp a aparut si rodul muncii. Adica 20.000 ! Băi,esti normal?!
Si cand ma gandesc ca aveam momente cand ma gandeam sa sterg cartea si sa renunt la ea.. Dar btw, bine ca nu am facut-o si am ajuns aici (bineinteles multumita voua) si acum putem spera sa ajungem cat mai sus posibil.
Va multumesc mult pentru toata sustinerea acordata fiindca fara voi nu as fi ajuns niciodata la pragul acesta care pentru mine este ceva WOW.
Imi aduc aminte cum acum 3 luni (chiar inainte sa terminam scoala) am reusit sa facem 10k la carte si la cat de mult am zambit in ziua aia cred ca mama a crezut ca o luasem razna :)))
Si acum..Dupa 3 luni (chiar inainte sa incepem scoala) am trecut la urmatorul prag (cu greu ce-i drept) insa am reusit.
20k !!!!!!!! *.* :D ^_^

Bon..Si acum sa ne revenim din entiziasm si sa trecem la treburi mai serioase . :)))

Soooo...Sa inceapa magia complicata a cartii TBS :)))

***
Harry's pov.

Urmatoarea dimineata ma trezesc speriat impreuna cu Ali din cauza zgomotului idiot al unui fluier care aproape m-a facut sa scot flacari pe nas de nervi.

In timp ce Ali s-a trezit speriata, eu am ridicat capul de pe perna nervos , zarind-o astfel pe baba aia dementa care nu stiu cum naiba poate sa fie bunica lui Alison , sufland ca nebuna intr-un fluier.

-Hei !! Exclam eu aproape impiedicandu-ma de plapuma in momentul in care m-am dat jos din pat , privind-o nervos pe batranica.

-Bun..V-ati trezit. Zice ea tragand draperiile, astfel dormitorul nostru fiind inundat de lumina orbitoare a diminetii.

-Bunico, ce e cu trezirea asta? Intreaba Ali somnoroasa, inca cascand.

-Asa-i bunico, ce e cu trezirea asta mai ales cand copii dorm in camerele de vizavi?!Spun eu printre dinti, in timp ce baba mi-a aruncat o privire demna de criminalii din filmele horror.

-Unu la mana tinere tu nu imi spune mie bunico fiindca nu sunt bunica ta. Si doi la mana;nu imi fac grija din cauza copiilor. Pot jura ca dormitorul acesta este izolat fonic. Doar esti un Styles. Spune ea badjocoritoare astfel inchizandu-mi gura.

-Bunico..

-Alison. Ii raspunde ea pe o voce mieroasa ca mai apoi sa imi arunce mie din nou acea privire ucigatoare. Haideti copii. O sa avem azi o zi lunga. Adauga ea iesind rapid din camera, astfel lasandu-ne din nou pe mine si pe Ali singuri.

-Ce cauta bunicata inca aici? Nu era vorba sa plece de dimineata acasa la maicata?!? Susotesc eu rapid, in timp ce sotia mea a ridicat usor din umeri.

-Nu stiu..Probabil vrea sa isi mai petreaca timpul cu noi.

-Huh..Normal. Spun eu plicisit, pufaind exasperat in timp ce iubita mea sotie mi-a aranjat putin parul.

-Stiu ca te-a luat cam dur..Insa dupa ce ajungeti sa va cunoasteti mai bine o sa vezi ca e o dulceata.

Sigur..Si Cruella de Vil era o dulceata. Asta pana cand a vrut sa transforme 100 de dalmatieni intr-o haina.

Oare o fi sorase babei?
Adica parul alb il amandoua, comportamentul e identic..
Mai stii cu ce sora de-a satanei o mai fi neam si Alison?

Trag adanc aer in piept incercand sa-mi pastrez calmul in momentul in care am parasit dormitorul alaturi de Alison, indreptandu-ne amandoi spre parter.
Acolo "minunata" batranica pregatea micul dejun.

The Brothers Styles -Finalizat-Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum