Epilog

2.4K 185 85
                                    


-7 luni mai tarziu-

Harry's pov.

Stateam cu totii in fata pupitrului asistentei,batand nerabdator din picior.
Ne aflam la spitalul unde lucrau Josh si Bekah si unde acum era internata proaspata mamica.

-Imi pare rau ,insa chiar nu am cum sa va ajut. Nu va pot lasa pe toti inauntru. Imi zice mulatra sortand niste dosare, facand-o astfel pe mama sa pufaie trista.

-Nu intelegi,trebuie sa o vedem. Suntem familia ei! Exclama buni increzatoare,facand-o pe asistenta sa isi ridice o spranceana.

-Sa inteleg ca aveti o gloata de nepoti si stranepoti? Intreaba ea suspicioasa,uitandu-se la fiecare in parte.

Ne aflam cu totii aici. Mama,tata,parintii lui Josh,buni,eu Ali si copii,Louis,Claire si copii, Liam ,Sophia si baiatul lor nou nascut, Katherine,Niall,Roby,logodnica lui si micutul lor fiu Adam.
Nu eram multi.

Ok..Poate nu eram nici atat de putini,insa helăăuu!! Suntem o familie.

-Ce pot sa spun..Copiilor mei le-a placut viata. Eu le-am zis sa nu faca atatia copii insa stii tu cum sunt tinerii. Ii da bunii replica ridicand usor din umeri.

-Va vreau buletinele tututor. Fiindca mie imi miroase aici a minciuna cucoana.

-Nu suntem la politie ,cucoana. Continua bunii tinandu-se in clanta cu asistenta.

-Pe pacienta o cheama Stone-Styles. Cati dintre voi aveti numele asta in buletin,sincer acum...

-Noi suntem Styles iar ei sunt Stone. Nu e vina noastra ca soramea si-a pastrat ambele nume. Spun eu schitand un mic zambet.

-Imi pare rau. Insa nu e vina mea ca in spitalul acesta sunt anumite reguli care trebuiesc respectate.

-Stii..Eu cred ca poti face o exceptie,tu,femeie frumoasa cu ochii aia ciocolatii ai tai. Daca nu as fi fost insurat nici nu ai fi avut idee ce ti-as fi facut,spun eu sarmant scotand acea latura a mea care inebuneste femeile,facand-o pe loc pe mulatra sa roseasca. Haide,stiu ca poti sa incalci de data asta regulile,iubito. Adaug eu muscandu-mi incet buza.

Asta sigur are sa o convinga.

-Ai dreptate iubitel..Insa spre ghinionul tau mie nu imi plac baieteii. Mie imi plac barbatii adevarati. Asa ca nu e ziua ta norocoasa,papusel. Tu esti prea fashionist pentru mine. Imi da ea replica,facandu-ma sa ma incrunt scurt,apoi sa arunc o privire spre prietenii mei.

-Ok,atunci pe care il alegi?

-Blondul acela...Este ca o ciocolata alba! Spune ea inmuindu-si buzele,uitandu-se dupa Niall.

-Ok,s-a facut. Iti aranjez eu o intalnire cu el. Spun rapid facandu-i cu ochiul, in timp ce negresa si-a incrucisat bratele la piept.

-Nu vreau eu o intalnire cu el. Sunt casatorita. Vreau sa ii fac lipeala bunicii mele. De cand a ramas fara proteza se simte foarte singura ,si o ciocolata alba asa ca tine cu siguranta ar inveseli-o. Imi zice ea melancolica, crispandu-ma pe loc.

-Stii ce, las-o balta. Asteptam bine aici pe hol. Ii spun eu retragandu-ma speriat, chiar in momentul in care Josh si-a facut aparitia pe hol.

-Melanie, lasa-i sa vina. Sunt cu mine. Spune el schitand un mic zambet,facandu-ne semn sa-l urmam.

-Sunt cu ochii pe voi! Exclama ea privindu-ne inca suspicioasa, in timp ce eu l-am luat de mana pe Marcus si l-am urmat pe Josh pana la salonul Rebekai .

Am intrat cu totii in salonul roz in care se afla Rebekah tinand in brate o mamaruta atat de mica incat ziceai ca e de sticla.

-Heii..Spune Rebekah aproape in soapta de indata ce ne-a vazut,schitand un zambet timid.

-Dumnezeule este atat de frumoasa!! Exclama Claire entuziasmata apropiindu-se de patul de spital al surorii mele.

-Si de micuta..Adauga Zayn lasandu-si usor capul intr-o parte.

-Adam,cred ca ti-am gasit gagica. Spune Roby prinzandu-l de umeri pe fiul sau,facandu-ne pe toti sa radem.

-Nu merge asa de departe Lambert. Tu ai doar unul,eu am trei baieti de unde poate sa aleaga. Intervine Louis luandu-si pe dupa cap gemenii.

-Deja le si vad nunta!! Si primul sarut,dumnezeule! Exclama Claire batand din palme entuziasmata.

-Heii, nu va mai ganditi doar la voi. Micuta mea nu are nici macar o zi si voi va ganditi la alte cele. Spune Rebekah mustrandu-i,in clipa in care Josh s-a asezat langa ea.

-Tata,vrei sa faci cunostinta cu ea? Il intreaba Josh pe tata schimband subiectul,in timp ce mama l-a impins pe batranul meu tata de la spate pana langa Rebekah,luand-o usor in brate pe micuta mea nepoata.

-Buna Hanna,bine ai venit in familia noastra. Zice el leganand-o putin,zambind entuziasmat.

-Melanie,ne faci o poza? Te rog. O intreb eu pe asistenta,facand-o sa isi dea ochii peste cap apoi sa intinda mana asteptand sa ii dau telefonul.

Ii inmanez Iphone-ul meu,apoi o iau pe Ali de mana si ne asezam impreuna langa mama si tata, inconjurand-o cu totii pe Rebekah,fiind gata de poza.

-Spuneti branza! Exclama mulatra apasand pe buton.

-Styleees!! Strigam toti deodata,incepand apoi cu totii sa radem imediat dupa ce lumina blitului s-a stins iar noi facusem cea mai frumoasa poza de familie.

Fiindca da. Acum eram cu adevarat o familie.

SFARSIT

-------------------------------------------------------------------
PLANG.

Acum cu acestea fiind spuse ,oficial TBS s-a terminat.

Va multumesc tuturor fiindca ati fost alaturi de mine si m-ati sustinut dandu-mi increderea de care aveam nevoie ca sa merg mai departe. Daca nu erati voi TBS nu ar fi ajuns niciodata aici.

Va multumesc pentru tot ce ati facut pentru mine.
Va multumesc fiindca datorita voua am ajuns la numarul de 100.000 de cititori .
Va multumesc pentru locul #3 in fanfiction.

Va multumesc pentru tot.

Si sper sa imi ramaneti alaturi si la vara cand ne vom revedea cu ultima carte din seria TBS si anume High School Years.

Va pup pe toti si vreau sa stiti ca chiar daca nu voi mai posta aici ma puteti gasii incontinuare la Just Friends acolo unde voi continua sa postez vinerea de acum incolo, iar daca vreti sa vorbiti cu mine imi puteti scrie oricand aici pe wattpad sau pe pagina de facebook inna813.

Iar daca vreti ca acel grup sa se infiinteze pe facebook ,scrieti-mi aici sau pe privat cine ar fi doritor sa faca parte din el si in functie de numarul de persoane o sa va anunt daca acel grup va exista sau nu.

Va pup pe toti si va multumesc!

Ne vedem la vara cu High School Years si cu aventurile noii generatii de Styles!!❤❤❤
(Btw pentru cine nu l-a vazut la media este trailer-ul de la HSY)

The Brothers Styles -Finalizat-Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum