Capitolul 16- Josh chiar ma inseala..

2.7K 154 15
                                    

Heii dragilor !! Ce faceti? :*
A dat domnu' sa vina odata si weekend-ul ,deci sa il incepem asa cum se cuvine cu next la TBS :))
Bon..Deci pentru ca in trecut am mai primit mesaje de la niste cititoare care ma intrebau "cea din poza de profil esti tu?" iar eu le raspundeam mereu ca este Lucy Hale pe care o admir mult si cu care am avut poze de profil inca de cand mi-am facut contul de wattpad ; insa acum m-am hotarat si eu sa pun o poza de profil cu mine, ca sa vedeti si voi cine este "ciudata" care scrie TBS si celelalte carti :)))) .
Btw, sa nu ne mai lungim atata haideti sa dam startul capitolului care sper sa va placa :))) .

********

Rebekah's pov.

Ma trezesc in bratele lui Josh in momentul in care tata a intrat in camera cu o trompeta sufland in ea, astfel disparandu-mi tot cheful de viata de la prima ora.

-Cred ca glumesti..Mormai ascunzandu-ma cu totul sub plapuma,in timp ce Josh se uite crispat in jur.

-Trezirea amorezilor,este ora micului dejun! Exclama tatal meu tragand draperiile, in timp ce eu am coborat din pat mormaind.

-La naiba..Sa fim seriosi..Ai venit aici sa vezi cum ne gasesti nu sa ne chemi la masa . Deci jur ca sunteti IMPOSIBILI!!!

-Mai vorbim cand vei fi si tu parinte..Adica dupa vreo 20 de ani. Adauga tatal meu in timp ce eu i-am aruncat acea privire de "da,cum spui tu.." .

-Stai linistit fiindca dupa faza de ieri nu o sa am copii vreodata. Mai bine imi cumpar un caine. Spun eu facandu-i pe tata si Josh sa ma aprobe multumiti din cap.

Copil la ora asta?
Nici vorba.

Adica mie mi se face rau numa la imaginandu-ma plimband un carucior !!

-Pai atunci pregatiti-va si eu va astept jos. Insa in cinci minute sper sa va faceti aparitia daca nu vreti sa va alerg prin tot orasul.

-Pa ,tata ! Exclam eu deschizandu-i usa.

-Cinci minute !!

-Bine,bine..Raspund eu mai mult pentru mine, privindu-l pe Josh care statea intr-un colt al camerei oarecum intimidat si jenat.. Te-a speriat si pe tine ideea cu copilul la fel de mult ca pe mine? Il intreb eu incrucisandu-mi bratele la piept.

-Stii ce..Am putea sa ne luam doi caini.

-Buna idee ! Zic facandu-l sa chicoteasca scurt ,ca mai apoi sa coboram impreuna la parter,acolo unde ai mei stateau la aceasi masa cu Katherine.

Îhh..Am uitat ca azi e sambata..Sau cum ii zice mama "Ziua familiei".

-Neata dragilor,ati dormit bine? Ne intreaba Katherine cu o voce pitigaiata,fixandu-l cu privirea pe Josh; in timp ce eu ma gandeam la mai multe moduri prin care as putea sa o disec.

-Nemaipomenit. Ma rezum eu sa ii raspund zambindu-i fals, in momentul in care mi-am tras un scaun asezandu-ma la masa.

-Rebekah,aveti planuri pentru dupa-amiaza asta? Ma intreaba din senin mama inmanandu-mi o ceasca de cafea.

-Ăămm..Nu stiu..De ce..? O intreb eu luand o clatita de pe farfurie.

-Pai de unde sa incep..Noul patron al tatalui tau se intampla sa fie chiar fostul director al liceului tau. Il mai tii minte? Tatal lui Nick.

-Da..Si ce-i cu asta?

-Pai..Cum tatal tau este la un pas de o promovare importanta s-a gandit sa il invite pe el si pe familia acestuia la cina. Au stabilit chestia asta acum o saptamana insa am tot uitat sa va spunem..

The Brothers Styles -Finalizat-Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum