Capitolul 36-Goodie doi pantofi.

3.7K 220 32
                                    

Două luni mai târziu..

Harry's pov.

-Va multumim ca ati fost alaturi de noi atatea ore. Sunteti un public mininat ! Va iubim !!! Am exclamat eu ca mai apoi sa ridic microfonul in aer pentru a se auzii mai tare aclamatiile faniilor.

Ne aflam pe o scena imensa din Londra.
Se pare ca cu acest concert ne incheiem turneul prin Europa care a durat ceva timp.

Dupa ce luminile s-au stins, am coborat rapid de pe scena fiind intampinati de garzile noastre de corp care ne-au condus pana la limuzina.

-In 3 ore avem de prins un avion,baieti. Asadar de data asta trebuie sa mergem acasa si sa ne facem direct bagajele ca mai apoi sa plecam. A zis Liam ,dandu-ne indicatii.

-Si un dus , fiindca urgh..Mirosim mai ceva ca o cocina de porci. A adaugat Niall stramband din nas.

-Niall, nu este vina noastra ci a masinii. A completat Louis, in timp ce noi ceilalti am chicotit scurt.

-Ce s-a intamplat cu tine de esti asa de tacut? Te-au apucat emotiile? M-a intrebat Zayn chicotind,in timp ce eu mi-am lipit capul de spatarul banchetei.

-Mai,pe voi nu va desparte un zbor de casatorie. Am zis eu simplu inghitind in sec.

Nu stiu de ce,insa acum casatoria nu mi se pare chiar atat de incantatoare.

Adica dupa ce se va gata luna de miere, si eu si Ariana vom pleca in turnee in tari diferite,poate chiar pe continente diferite astfel unindu-ne doar un amarat de certificat si o verigheta.

Nu o sa avem o viata normala, ci viata pe care o avem acum se va complica si mai tare.
Nu o sa ne mai putem vedea cu alte persoane ,ci nici unul cu altul cu o sa fim aproape.
Ci poate ne vom vedea doar o data la cateva luni fata-n fata.

-Vrei sa dai inapoi? Adica noi ti-am zis ca mai bine stateai pe curu' tau ca ai tot timp de insuratoare. A intervenit Liam zambind scurt, in timp ce eu mi-am bagat mana-n par frustrat.

-O iubesc. Si daca nu fac pasul asta o sa se supere groaznic Simon pe mine. Plus ca invitatiile au fost facute si totul e pregatit. Nu mai pot da inapoi tocmai acum. Am afirmat eu cu o voce joasa privindu-mi tenesii.

-Si pe tine te desparte un zbor de decizia finala,nu? Te faci sau nu te faci cumnat cu Harry? Asta-i intrebarea. L-a intrebat Zayn pe Niall razand, batandu-l pe umar.

-Orice ar fi o sa fiu de acord cu decizia ei. Nu vreau sa o fac sa ramana cu mine doar din mila daca-l iubeste pe Josh. Si plus de asta tin la ea prea mult ca sa o fac sa sufere din cauza mea. A zis Niall simplu,privindu-ne.

-Urgh, cum de toti prietenii mei se indragostesc de soramea? Am intrebat eu ridicandu-mi mainile in aer.

-Este blonda,are forme,e desteapta,frumoasa...

-Am prins ideea. Am exclamat eu rastit intrerupandu-l pe Zayn care radea in hohote.

***

Rebekah's pov.

-Doamna Styles, unde sa punem decoratiuniile florale? A intrebat-o un barbat pe mama, tinand in mana cateva buchete cu flori.

-Ăăăm.. Pune-le intr-o vaza sau ceva..A afirmat mama rapid, ca mai apoi dupa ce a plecat barbatul sa-si bage mainile in par exasperata.

-Este totul okay,mama? Am intrebat-o eu de indata ce am coborat la parter.

-Nu,nu este. In cateva zile este nenorocita aia de nunta, iar noi trebuie sa ne ocupam de tot fiindca Harry si extensia aia nu au venit inca.

The Brothers Styles -Finalizat-Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum