Capitolul 1 - Revederea

11.8K 380 126
                                    

OMG ! Doar eu sunt entuziasmată că acesta este primul capitol din TBS? Din nou am avut o surpriză pentru voi postând mai devreme primul capitol pentru care sincer sunt mândră :)) . Mdeaa...Păi sincer de abia am aşteptat să scriu aici fiindca am o grămadă de ideei ! Dar hai să nu vă mai ţin din a savura acest prim capitol :*
Enjoy :****

***
Dragă jurnalule,
Ştiu că nu am mai scris de mult,dar în sfârşit a venit clipa,şi nu puteam să nu îmi scriu gânduriile actuale pe hârtie.

Sunt nerăbdatoare fiindcă în sfârşit după 3 ani de zile mă voi reîntalnii cu Harry ! Îmi este aşa de dor de el!
Dar hmmm...am omis ceva.. Am uitat să îţi spun ca Harry este acum unul dintre membrii trupei One Direction? Ei bine dacă te întrebi cum, imediat după balul de absolvire de acum 3 ani,când ne-am şi transformat la loc după micul incident cu "schimbul de corpuri" a apărut pe internet un anunţ cum că trupa One Direction caută un nou membru,iar după o serie de rugăminţi neîncetate l-am convins pe Harry să trimită un CD cu un cântec scris de el la concurs pe care evident l-a şi câştigat . După o lună de zile de atunci Harry s-a mutat în Anglia lăsându-ne pe toţi , şi pe Alison cu care a jurat că va pastra o relaţie la distanţă aici.. A jurat, însă odată ce a prins gustul faimei a uitat de Alison şi de noi...

Nici relaţia mea nu a fost mai bună şi mai de durată din păcate,nu că Roby ar fi fost un băiat rău sau ceva, doar că atunci când a câştigat concursul Harry a renunţat la bursa pentru facultatea de sport, lăsându-l pe Roby în locul lui... Atunci el a plecat in Chicago. , devenind unul dintre jucătorii  echipei naţionale a Americii .. Şi noi am decis  într-un final să punem capăt relaţiei noastre din cauza distanţei,însă am rămas prieteni,care vorbesc în fiecare weekend la telefon.

De atunci sunt o burlăciţă singură studentă în primul an la medicină alături de cea mai bună prietenă a mea Claire..
M-am concentrat pe studii de îndată ce a plecat Roby la facultate, lăsând băieţii şi iubirea în urmă.

După faza cu  Nick de acum trei ani m-am deşteptat şi nu mai cred orice băiat, care apropo Nick băiatul directorului, şi căpitanul echipei de baschet din liceu a ajuns să lucreze la McDonalds,şi să aibă o iubită siliconată care îi papă tot salariul de vănzător de chimicale,frumos destin nu? :)).. "

-Domnisoara Styles! Am aterizat! S-a aplecat spre mine una dintre stewardesele avionului in varsta de vreo 40 de ani foarte draguta.

Mi-am inchis jurnalul,si m-am ridicat alene de pe scaunul de avion care parea insuportabil de inconfortabil dupa circa 8 ore de zbor neincetat pe ploaie..

Cele mai lungi ore din viata mea,dar totusi am ajuns in marea,si ploioasa Londră.

Mi-am luat valiza,si geanta de la locul bagajelor si am coborat molesita din avionul imens plin de oameni obositi si iritati de la orele groaznice de zbor.

Prin "groaznice" nu ma refer la personal sau la conditiile avionului, si pur si simplu la plictiseala si moleseala ce s-a astarnit asupra avionului dupa primele doua ore de zbor.

Doar James,un batranel rotofei de vreo 50 de ani ne-a mai facut sa radem cu glumele sale extravagante despre viata si despre "silueta" sa de invidiat care este un magnet de femei..

Dar ce mai condeaza acum ca timpul a trecut foarte greu in avion,atata timp cat ma mai desparte de Harry doar cateva minute.

-Domnisoara Styles? S-a apropiat de mine un barbat mai bine facut  chelios cu  o umbrela in mana de indata ce am coborat din avion.

-Umm..Da,eu sunt... Am zis eu luandu-mi paltonul pe mine de intada ce aerul rece al Angliei m-a lovit in fata.

-Domnul Styles,si trupa va asteapta..Va rog sa ma insotiti ! A zis barbatul deschizand umbrela giganta si luandu-mi valiza in mana.

The Brothers Styles -Finalizat-Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum