Heii dragilor! Ce faceti?
Este vineri (ultima mea zi de liniste fiindca de saptamana viitoare la scoala cu mine) ,deci printre multe altele este si next la TBS..
Am ajuns la marele capitol 25, si am reusit sa strangem 4,45k cititori ; pentru care va multumesc din suflet.
Apropo, pentru amatori : Am pus next si capitolul 2 de la Believe Me, daca vreti si puteti sa aruncati o mica privire si acolo :3
Oricum, ca sa nu ma mai lungesc atat,cum o fac eu de obicei ; lectura placuta, si sa cititi nota autorului de la final :))) kisses :*
***
Rebekah's pov.
-Imi simteam inima batand atat de tare, si pur si simplu imi venea sa intru in pamant de rusine si atunci,si acum ca vorbesc tocmai cu tine despre asta... Am zis eu simplu,evitandu-i privirea ca mai apoi sa iau o gura din sucul meu cu acid.
-Esti intr-o situatie nasoala...Si cum ti-am zis,trebuie sa iti asculti inima fiindca ea stie cine-i alesul! Si stai linistita,adica la ce sunt buni prietenii,nu? M-a intrebat Roby facandu-ma sa chicotesc, ca mai apoi sa casc datorita oboselii.
-Cred ca ar fi trebuit sa iti comanzi si tu o cafea..Adica ai dormit 4 ore toata noaptea...
-Da,cred ca ai dreptate..Am afirmat eu,ca mai apoi sa chem chelnarita si sa o rog sa imi aduca un capuccino.
-Ei bine chiar am.. Adica este ora 07 dimineata si suntem singurii clienti din cafenea, deci merit o diploma pentru cel mai saritor prieten.. A afirmat Rob ,facandu-ne pe amandoi sa radem de rasul celuilalt.
-Imi pare rau..Adica cu fetele nu puteam vorbii despre asta, Harry..e Harry ; iar ceilalti 3 dobitoci nu sunt o obtiune..Si tu erai cam singurul care mna..Ma poate sfatuii..
-Am inteles..Acum haide, zi ce s-a intamplat mai departe fiindca cred ca o sa am nevoie de o punga cu popcorn.. A completat el razand, facandu-ma sa chicotesc ca mai apoi sa il privesc serioasa.
~Flashback.~
-Eu cred ca o sa plec..M-am simtit super in seara asta! Noapte buna, Niall,Rebekah. A afirmat Josh indepartandu-se de mine, imediat ce m-a imbratisat scurt ca mai apoi sa ne salute si sa se faca nevazut in intuneric.
-Moment romantic? M-a intrebat Niall asezandu-se pe una din trepte,cu o voce joasa.
-Nu.. Doar m-a imbratisat si mi-a zis noapte buna,nimic mai mult. Am adaugat eu ,asezandu-ma langa el pe treapta.
-Aha..Oricum nu trebuie sa te justifici in fata mea sau ceva Rebekah.. Am intrebat doar asa,fiindca v-am vazut stand foarte aproape unul de celalalt si ma gandeam....
-Te gandeai gresit Niall, nu s-a intamplat absolut nimic intre mine si Josh.. Am intervenit eu intrerupandu-l , ca mai apoi sa il vad cum ma atinteste cu privirea, ca mai apoi sa se aproprie de mine.
-Noapte buna Niall.. Am completat eu rapid ca mai apoi sa ma ridic de pe treapta, lasandu-l nedumerit si sa intru rapid in casa..
~End of flasback~
-Deci l-ai lasat asa?!?! M-a intrebat Roby, privindu-ma nedumerit .
-Da!! Adica m-am panicat si in acel moment cred ca a fost cea mai buna alegere pe care am putut sa o fac.. Si tocmai de asta te-am chemat asa de dimineata, adica nu mai pot sa dau ochii cu el ..Cu nici unul defapt.. Am raspuns eu rapid,ca si cand cineva statea sa ma fugareasca, facandu-l pe Roby sa isi bage mana prin par ganditor..
CITEȘTI
The Brothers Styles -Finalizat-
HumorCOMEDIE- Needitată Volumul 1 şi Volumul 2. Ea,Rebekah Styles. El,Harry Styles. Două persoane total diferite pe care îi uneşte un singur lucru,legătura de sânge. Se ceartă şi se tachinează atât de des încât toată lumea ar putea crede că se urăsc de m...