Kimi Räikkönen

56 0 0
                                    

Sziasztok! Sok kihagyás után fogadjátok tőlem a legújabb történetemet, Kimi Räikkönennel a főszerepben

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Sziasztok! 
Sok kihagyás után fogadjátok tőlem a legújabb történetemet, Kimi Räikkönennel a főszerepben. Mondjuk, azt kijelenthetjük, hogy nem ez életem legjobbja.
 😅

viszont

Jó olvasást hozzá!💙

Ujjai a gitárhúrjain táncoltak, miközben szemét ösztönösen lehunyta, hogy minden porcikáját átadja a zenének. Majd hatalmas barna szemeit újra kinyitotta és az előtte levő mikrofonra összpontosított, lassan pedig belekezdett legnagyobb kedvencébe. Pink mindig is egyike volt a példaképeinek, ezért is döntött egyik dala mellett. 

"Just give me a reason just a little bit's enough
Just a second we're not broken just bent and we can learn to love again
It's in the stars, it's been written in the scars on our hearts
That we're not broken just bent and we can learn to love again"

Apró mosolyra húzódott ajka, ahogy a dal utolsó dallamait játszotta le. A bár homályában ülők tapssal díjazták, miközben már a következő előadót várták. Felállt a székről, ellépett a mikrofon mögül, a gitárját maga mellett fogta, ahogy meghajolt. Mikor ismét egyenesen állt, tekintetét végig vezette, de ahogy odaért egy sötétebb sarokhoz, meglátta az ismerős szürke szemeket. A színpadot elhagyva egyenesen az idegen felé tartott, aki már a sokadik alkalommal tölti a szombat estéket abban homály fedte sarokban. 

Linnea nem hagyta, hogy ismét felálljon és néhány eurót az asztalra dobva elhagyhassa a helyet. A férfi egyenesen szemébe nézett, ahogy közeledett felé. Jéghideg tekintete vonzotta, miközben semmilyen érzelmet nem lehetett kiolvasni belőle. Linnea átemelte fején gitárjának pántját és az asztal melletti székre rakta, miközben másikon helyet foglalt.  A férfi minden mozdulatát követte. 

- Azt hiszem ennyi idő után illő lenne meghívnia egy italra. - mosoly ült Linnea ajkán, a vele szemben ülő még csak szóra sem nyitotta száját. - Lauri, hoznál nekem a szokásosból kettőt? - a fiatal pultos bólintott Linnea pedig, ismét minden figyelmét az előtte ülőnek szentelte. - Hm, legalább a neved elárulnád? 

- Nem. - egy apró halk szó, ha nem figyelte volna a férfi ajkát talán nem is értette volna rendesen. Linnea vigyorgott végül is, ezt így is játszhatják. 

A következő hét szombatján Linnea ismét egyik kedvencével nyitotta meg az estét. Miközben tekintetét szinte fogva tartották a megszokott szürke és jeges szemek. Laurinak csupán felmutatta két ujját, miközben a férfi felé tartott. 

- Következő alkalommal, most már tényleg maga jön. - a férfi felvonta szemöldökét. Lauri pedig kilépett a pult mögül és eléjük rakta a felbontott söröket. Linnea az üveget fel véve ajkához emelte és beleivott. 

- Matiasnak hívnak. - a férfi ismét halk volt, ahogy elmormolta nevét, majd Linneához hasonlóan szája találkozott az üveggel. 

- Haladunk. 

Ismét egy hét elteltével Linneának nem kellett volna ilyen izgatottnak lennie, hogy ismét találkozik a férfival, Matiasszal. A megszokott szombati fellépések helyett most csak nézőként érkezett, közben pedig helyet foglalt a sarokban. Matias még sehol sem volt. 

Már két óra is eltelt, mikor Linnea megunta a várakozást. Felvette kabátját, majd a táskáját is és néhány eurót csúsztatott oda Laurinak.  Az asztalok mellett elsétálva pedig kilépett a hideg éjszakába. A levegő pirosra csípte arcát, ahogy Helsinki utcáin sétált. 

Mielőtt elérte volna lakása bejáratát, megállt egy kirakat előtt, ahol néhányan csillogó tekintettel figyelték a képernyőn cikázó autókat. Linnea kíváncsi természetétől fogva lépett ő is közelebb. A következő pillanatban viszont felbukkant egy ismerős arc a képernyőkön. A fiatalok felsikítottak, ahogy a férfi megjelent. Linnea ajkai meglepődve váltak el egymástól. A rejtélyes idegen már nem is volt olyan rejtélyes. 

Következő szombaton Matias ismét az asztalnál ült, ahogy Linnea belépett az ajtón, azonnal kiszúrta. Magabiztos lépésekkel tartott felé. 

- Matias. - a férfi megfordult a neve hallatán és a nőre pillantott. - Tudod a múltkor elszomorodtam, amiért nem találtalak itt. Aztán megvilágosodtam, hogy kivel is ültem egy asztalnál. Kimi, mit keresel itt igazán? - Linnea felsóhajtott. 

- Nem maradhatnánk a Matiasnál? 

- Miért? - vonta fel szépen ívelt szemöldökét Linnea. 

- Jobban tetszett, hiszen akkor nem Kimi Räikkönen vagyok a Ferrari pilótája, hanem egy egyszerű ember. - a nő elmosolyodott.

- Sosem leszel, csak egy egyszerű ember. - Linnea előre nyúlt, és kezét Kimi kézfejére simította. A férfi felnézett és hideg tekintete találkozott a nő melegséget árasztó barna szemeivel. - Egyébként is egy zenész családba születtem, a sport nem a mi területünk. Talán ezért sem ismertelek fel elsőnek, annak ellenére is, hogy a legtöbb helyen megjelenik rólad plakát, hirdetés és hasonlók. 

- Hidd el, hogy nem volt ellenemre. - Kimi hüvelykujjával simított végig Linnea kézfején. - Gyönyörű hangod van, nem is értem, hogy miért itt lépsz fel mindig. - a nő arcára apró pír kúszott a férfi bókjának hallatán. 

- Köszönöm. Talán volt valaki, aki a kezdetektől fogva idehúzott. - Kimi pedig tudta, hogy Linnea rá gondol. Szinte a kezdetektől fogva itt ült a sarokban és hallgatta a nőt és figyelte, hogy milyen odaadással adja elő a különböző dalokat. 

- Linnea, perkele [az istenit] én nem szoktam ilyet csinálni, de megszeretnélek jobban ismerni. - Kimi elengedte a nő kezét, Linnea hátra dőlt.

- Mit szeretnél megtudni rólam? - a férfi megrázta a fejét. 

- Elszeretnélek vinni vacsorázni.  

Néhány közös vacsora után, miközben Kimi mindegyiken úriemberként viselkedett és csupán a keze megfogásán kívül nem ért máshogy a nőhöz, aki viszont alig várta, hogy ajkuk végre találkozzanak. 

Kimi leparkolt a társasház előtt, ahol Linnea lakott és leállította a motort. A nő éppolyan gyönyörű volt, mint az első alkalommal amikor meglátta. Figyelte, ahogy kicsatolja az övét, majd az ajtó felé nyúl. 

- Várj. - Linnea megállt a mozdulata közben, miközben Kimi felé nyúlt és az állánál fogva maga felé fordította. Barna szemeibe nézett, mielőtt közelebb hajolt volna, hogy szája találkozzon a nő ajkával. Linnea elsőnek meglepődött, majd néhány másodperccel később szinte beleolvadt a csókba. 

4 év múlva

Hölgyeim és Uraim!

Kimi Räikkönen alighogy bejelentette visszavonulását, megkérte kedvesének a finn énekesnőnek Linneának kezét. Az énekesnő egy későbbi interjú keretein belül nyilvánosságra hozta, hogy második gyermeküket várják a finn pilótával. Ez úton is kívánunk sok boldogságot a családnak! 

- részlet a Ripa című finn műsorból. 

blackbirdDonde viven las historias. Descúbrelo ahora