Roman

223 2 0
                                    

/Rossz csillagzat/

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

/Rossz csillagzat/

Letörölte könnyeit, a tükörbe pillantott ajkán végigfuttatta vörös rúzsát és kiszállt az autóból. Magabiztosan elhaladt az atriai páros Roman és Terri mellett, majd még időben elcsípte a sarkon kiforduló Sophiat. A lányt olyan hirtelen érte a "támadás", hogy felsikított.

-Natalia, a frászt hoztad rám!-szívéhez kapott.

-Ne haragudj, nem akartalak megijeszteni.-lepillantott cipőjére, majd vissza barátnőjére.-Lenne egy aprócska kérdésem. Csak nem itt.-azzal karon ragadta és egészen a szertárig húzta az atriait, hogy eltűnjenek a kíváncsi szemektől. Főleg Romanétől, haragszik a fiúra.

-Mit szeretnél kérdezni?-szólt Sophia. Natalia mély levegőt vett.

-Tegnap este kicsit ki voltam borulva és sírtam..-tudta, hogy ami történt az nem normális, ezért is félt elmondani.-..a könnyeim csillogtak.-hangja olyan halk volt a végére, hogy Sophia nem is volt biztos benne, hogy mit hall.

-Csillogtak?!-hangjából kihallatszott a meglepődöttség.-Kérdezhetek valamit?-Natalia bólintott, Soph pedig folytatta.-Mikor voltál együtt utoljára a bátyámmal? Mármint "úgy".-macskaköröm került a levegőbe és észrevehető volt, hogy a lány zavarba jött. Mert hát, ki kíváncsi testvére nemi életére? Natalia gondolkozott és számolt.

-Közel egy hónapja. Miért?-Sophia arcát kezdte fürkészni, hátha letud róla olvasni bármit. A szertárban csend volt, egészen addig még az atriai ki nem nyitotta a száját.

-Azt hiszem, állapotos vagy.-Natalia szemei kikerekedtek.-Nem vagy mostanában sokkal szomjasabb mint általában?-Nat bólintott, torkán egy hang sem jött ki.-Vagy érzed azt az ételeken, hogy túl lenne sózva.-ismét egy biccentés.-Hát azt hiszem akkor gratulálnom kell. Valóban terhes vagy.-a lányban teljesen összeállt a kép. Pár napja észrevette, hogy a hasa kicsit gömbölyded és a szomjúságát, se volt könnyű oltani. Már nem is figyelt az atriaira, kirohant a szertárból pechjére belefutott Romanbe és az újdonsült barátnőjébe Terribe. Amilyen gyorsan csak tehette kikerülte őket.

Roman meglepve figyelte, ahogy húga is kilép onnan.

-Mi történt?-egy egyszerű kérdés, ezzel még nem bukhat le.

-Semmi.-Sophia nem volt bőbeszédű, amiből sejtette, hogy itt bizony van valami. A lány elindult, de aznap másodjára is megragadták karját.

-Soph, biztos?-az atriai lány bólintott és ő is eltűnt. Roman amióta szakított Nataliaval és összejött Terrivel, azóta húga is elzárkózott előle. Pedig ő csak, ezzel az álkapcsolattal a szektor tagjait akarja egyben tartani és megvédeni mindenkit. Ha viszont az emberrel maradt volna, akkor nem csak családját, de még szerelmét is bajba sodorhatta volna.

blackbirdDonde viven las historias. Descúbrelo ahora