A bőrfotelben ültem, James Corden pedig velem szemben az asztalánál foglalt helyett. A hamarosan mozikba kerülő Haverok Harcáról beszéltünk.
-Mesélj milyen volt együtt dolgozni a többiekkel?-tette fel James az első kérdést.
-Csodálatos, a srácok aranyosak voltak és viccesek. Nyugodt szívvel elmondhatom azt is, hogy a forgatás ideje alatt egy kis család lett belőlünk.-Corden bólogatott, majd fel is tette a következő kérdést.
-Most, hogy a forgatásoknak vége elmondanád, hogy mit gondolsz a filmről?
-Én teljesen oda voltam érte, tényleg megtudja nevettetni az embert. Ez miatt pedig, sokszor újra kellett venni az én részemet, mert elnevettem magam. Szerintem a többiek már átkoztak miatta, de tudják, hogy szeretem őket.-meséltem.-Ráadásul azt vettem észre, hogy a színészek a hozzájuk való szerepet kapták meg. Tudtak azonosulni a karakterrel, én már kevésbé. De többet nem árulok el.-mosolyogtam a közönségre, majd tekintetemet visszavezettem Jamesre. A képernyőn pedig pár forgatáson készült kép jelent meg.
-Ezek alapján, tényleg olyan családias a hangulat. Most pedig beszéljünk erről.-ekkor megjelent egy kép rólam és Jeremyről, ahol az egyik szünetben megpuszilja a homlokom és kézen fogva sétálunk.-Szóval mesélj nekünk.
-Kicsit talán közelebb kerültünk Jeremyvel, nagyszerű ember, és csodás apa. -áradoztam, hisz tényleg így volt. Mikor magával hozta a kislányát akkor próbálta mindig szórakoztatni és ne felejtsük el, hogy apuci megtett mindent az ő kis hercegnőéjért. Talán túlságosan is megszerettem ez idő alatt és pár lopott csókon kívül nem igazán volt semmi.
-Rendben, látom nem vagy ebben a témában annyira bőbeszédű. Mi viszont hoztunk neked egy meglepetés vendéget.-állt fel James a székéből és elkiáltotta magát.-Jeremy Renner.-Jeremy kirohant a színfalak mögül én pedig teljesen meg voltam lepődve. Felálltam, hogy miután kezet fogott Cordennel, átölelem.
Ő ezt teljesen máshogy gondolta és magához rántva, megcsókolt. Ott mindenki előtt megtette, ezzel pedig tuti, holnap tele lesz a sajtó. Még mindig csókolt, mikor meghallottam a közönség tapsolását és James hangját. Mikor leváltam, csodás ajkairól a fotelembe huppantam, ő pedig a mellettem lévőbe foglalt helyet. Ujjainkat összekulcsolta.
-Micsoda forróság volt itt az előbb, hölgyeim és uraim.-belül egyetértettem Jamessel.-Jeremy, ha már T/N nem volt valami beszédes, kérlek mesélj te valamit a képpel kapcsolatban. A rajongók a forgatáson jól látták, hogy mondjuk úgy összejöttetek?
-Inkább csak összemelegedtünk, még nem sikerült eljutnom odáig, hogy megkérdezzem, hogy..-Jeremy rám vezette tekintetét, elmosolyodott és letérdelt elém.-lennél a barátnőm, a párom és az életem?-annyira édes volt, volt egy könnycsepp a szemem sarkában, ami szép lassan lefojt az arcomon. Ujjával letörölte könnyemet utána pedig a válaszomra várt.
-Igen persze, hogy leszek. Semmi nem tenne boldogabbá.-ekkor már én hajoltam közel hozzá és ezáltal egy csókban forrtunk össze. Ismét. De túl boldog voltam ahhoz, hogy gondolkodjak. Hisz itt volt velem az a férfi, akit szerettem és ennél több nem is kell.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -- - - - - - - - - - - - - - - - -- - - - - - - - - - - - - - - - -- - - - - - -
Három év elteltével is boldogok voltunk. Miután kiderült, hogy gyermeket várok, akkor Jeremyvel madarat lehetett volna fogatni. Főleg, hogy a baba akit a szívem alatt hordozok kisfiú. Jer mindig elmondja, hogy alig várja, hogy focizni tanítsa vagy más fiús dolgot megtanítson neki.
A fiúnk születése előtt, karácsonykor megkérte a kezem, én pedig boldogan igent mondtam.
Szerettem teljes szívemből.
Ui: Most jutottam el addig, hogy megnézzem a Haverok Harcát és mikor megláttam Jeremyt olvadoztam 47 évesen még mindig annyira de annyira ah. Szóval igen csodás volt benne. Az pedig, hogy megkapta a Marveles filmekben levő szinkronhangját már csak plusz volt.
KAMU SEDANG MEMBACA
blackbird
Fiksi PenggemarA történetek szólhatnak bárkikről. Kevés esetben egyezik meg a valósággal. !!!TILOS A KÖNYVEMBEN LEVŐ BÁRMELYIK TÖRTÉNETET LEMÁSOLNI!!! Nagy valószínűséggel E/3-ban fogok írni. Ritkább lesz az E/1-ben játszódó sztori.