50

656 37 1
                                    

Már zajlott az első szabadedzés mikor megcsörrent a telefonom. Az orvosom hívott, hogy megvan az eredmény és, hogy bemehetek érte.
- Szia. - állok meg Toto előtt.
- Mi a helyzet?
- Esetleg elkísérnél az orvoshoz megjöttek az eredmények.
- Persze. - áll fel rögtön majd Jamesre nézett. - James figyelj, muszáj elmennem, kb 1 óra.
- Rendben. - bólint.

Az autóban csöndben utaztunk, nem volt kínos csend, de úgy éreztem bármelyik percben elhányhatom magam, nagyon izgultam.
Egyik kezem a combomon volt a másikkal meg a hasamat simogattam. Nem látszódott még, viszont éreztem, hogy ott van.
Toto nem nézet rám viszont érezte mennyire feszült vagyok ezért ami a combomon volt kezem megfogta.
Megnyugtatott egyszerűen nagyon jó érzés volt, hogy ott van velem. Mindketten tudtuk, hogy nem csak az én életem fog megváltozni, de lehet, hogy az Övé is.

- Minden jó lesz. Ne izgulj. - néz rám nyugtatóan majd kiszálltunk az autóból és besétáltunk a kórházba.
A doktor úr felolvasta a leletet minden apró részletet kivéve a legfontosabbat amit direkt utoljára hagyott. Hogy kié a baba.

- Doktor Úr kérem azt mondja, hogy ki az apa.
- Máris, elnézést. Szóval az édesapa Toto Wolff. Gratulálok az édesapának. - ahogy kimondta a nevet én teljesen lefagytam. Mellettem Toto is bambán nézett előre. Nem tudtam, hogy mondom el Valtterinek.
- Jól vagy? - néz rám Toto. Nem tudtam megszólalni teljesen sokkot kaptam.
- Jaaj elnézést. - szólal meg az orvos hirtelen.
- Mi az? - néz rá Toto kérdően.
- Rossz lapot néztem, az édesapa Valtteri Bottas. - És mikor ezt kimondta azt hittem elájulok. Szemeimet becsukva hálát adtam mindennek. Szememet kinyitva Totóra néztem, őrült volna, ha az ő gyerekét várom és nem azért mert szétakar szedni minket, hanem mert Ő már apuka tudja milyen érzés és biztos őrült volna még egy gyereknek.
- Sajnálom. - nézek rá.
- Semmi baj. - néz rám kedvesen. - Ez így van jól.
- Gyere ide. - húzom magamhoz majd szorosan megöleltem. - Nagyon szeretlek.
- Én is szeretlek. Mindennél jobban.
Ölelésből felnézve óvatosan megsimogattam arcát.
- Köszönöm, hogy itt voltál velem.
- Ez természetes hiszen majdnem én lettem az apa. -neveti el magát szomorúan.
- Ne legyél szomorú. Már van 3 gyereked.
- Igen van, de örültem volna egy 4-dik gyereknek is, Tőled.
- Amikor együtt voltunk miért nem beszéltél velem komolyan ezekről? Hogy szeretnél még gyereket és szeretnél velem maradni.
- Amikor együtt voltunk csak a problémák voltak senkinek nem tetszett, hogy együtt voltunk és én meg egy fasz is voltam. Legnagyobb hibám az életemben az, hogy megcsaltalak. Sosem bocsájtom meg magamnak, hogy tönkre tettem a kapcsolatunkat és, hogy mikor azt mondod vége nem harcoltam érted csak elengedtelek.
- Tudod hányszor fogadtam meg magamnak, hogy vége és soha többet nem akarok többet semmit, hogy elengedlek. De még ha iszonyú boldog is vagyok Valtteri mellett a szívem egy kis része üres és az csak veled lenne teljes. - mondom könnyes szemekkel. - És igen szerettem volna tőled gyereket és nem érdekelt volna, hogy ki mit szól mert csak te voltál a fontos. - mondom majd felnézek csillogó barna szemeibe.
- Olyan kurva nehéz.
- Tudom. - bólintok szomorúan majd újra megfogom óvatosan arcát és lassan magam felé húzom. -Tudom. - suttogom újra majd megcsókoltam. Az érzés amit mindig érzek most ezerszeresen megerősödött valószínűleg a terhesség miatt. Éreztem, ahogy Toto meglepődik nem is csókolt vissza egyből majd mikor észhez tért egyik kezével a derekamat szorította a másikkal pedig az arcomat simogatta.
- Jobb ha indulunk. - engedem el arcát majd egy utolsó csókot adtam szájára. Bár nem mondtuk ki, de mindketten tudtuk ez egy búcsú volt. Biztos sokan gondolják rólam milyen hűtlen és kurva vagyok, de aki nem érzett még ilyet nem tudhatja milyen lehet két férfit szeretni. Totóval mindketten tudtuk az, hogy igent mondtam Valtterinek már egy fontos előre lépés volt, de az, hogy most terhes is lettem még nagyobb dolog, mindketten tudtuk, hogy több ilyen nem lehet köztünk. 9 hónap múlva egy család leszünk Valtterivel és erre most fel kell készülnünk úgy, hogy Toto többet nincs.

- Betudsz jönni az irodámba adnék valamit. - néz rám Toto mikor már a Merci boxhoz értünk.
- Persze. - bólintok.

- Ezt oda szeretném adni. - add egy dobozt a kezembe.
- Ez mi? - nézem kíváncsian.
- Mikor tegnap elmondtad, hogy terhes vagy és lehet, hogy az enyém összeraktam egy ilyen kis csomagot. - kíváncsian bontottam ki majd mikor megláttam mik vannak benne elkezdtek folyni a könnyeim. Egy Mercedeses csapat ruha csak baba méretben.
- Istenem úgy sajnálom. - sírtam el magam és Toto nyakába ugrottam. Most szembesültem vele, hogy Ő tényleg szerette volna ezt a gyereket, nyilván nekem nem lett volna jó, de sajnáltam nem is kicsit.
- Gratulálok nektek! - suttogja. Óvatosan elengedtem majd letöröltem arcomról a könnyeket.
- Köszönjük! - mosolygok rá halványan majd adok egy puszit arcára.
Nem mondunk többet az ajándék dobozt elvettem tőle majd az ajtóhoz sétáltam.
- Szofi.. - szól utánam.
- Igen?
- Szeretlek. - néz rám könnyes szemekkel.
- Én is szeretlek. - mondom majd az ajtót kinyitva otthagytam Toto Wolffot.

Miután kijöttem a második szabadedzés zajlott szóval nem tudtam rögtön elmondani Valtterinek a nagyhírt, így rájöttem, hogy akkor kicsit rákészülök. Bementem a szobájába és kicsit rendet raktam majd az asztalra ráhelyeztem a kis ajándék dobozt. Izgulok, de tudom Valtteri nagyon fog neki örülni pont úgy ahogy én. A kanapén ültem mikor Valtteri fáradtan lépett be.
- Szia! - néz rám mosolyogva.
- Szia! - vigyorgok rá. Elképesztő milyen izgatott voltam, szülők leszünk.
- Ez mi? - nézi a dobozt.
- Ajándék.
- Nekem?
- Igen. - vigyorgok egyfolytában. A dobozhoz lépve óvatosan elkezdte kibontani, majd mikor meglátta mi van benne rám nézett.
- Ez az amire gondolok? - néz rám mosolyogva.
- Igen.
- Úristen. - ordítja el magát boldogan majd majd hozzám lépve felkapott és megpörgetet. - Lesz egy kisbabánk? - tesz lesz és néz a szemembe olyan csillogó szemekkel és hatalmas vigyorral, hogy olyat még nem is láttam. Hát ilyen mikor megtudja egy férfi, hogy apuka lesz.
- Lesz egy kisbabánk! - bólogatok mosolyogva majd Valtterinek elkezdtek folyni az örömkönnyei és közben magához húzva megcsókolt.
Kicsit hamar jött, nekem az elején stresszesen, de nagyon örülünk neki ezzel hivatalosan is egy család leszünk és ez örökké fog tartani!

Világbajnok a szerelmemWhere stories live. Discover now