- Mi baja van Niconak? - kérdezi kíváncsian Max. - Fáj a feje. Inkább pihent. Hiszen holnap nehéz nap lesz. - Á itt van a Monacói herceged. - nevet,majd ott hagy. - Szia! - Mosolyog rám Charles. - Szia. - Köszönök neki nem túl vidáman. - Össze vesztetek? - néz rám kíváncsian. - Mi? Kivel?- nézek rá furán. - Nicoval. Vele indultál és nélküle jöttél.- mondja tök természetesen. - Nem értem miről beszélsz?- nevetek kínosan. - Mióta vagytok együtt Nicoval? - Ne haragudj, de nem tudom miről beszélsz és ha Max mesélt neked valami baromságot akkor ne higgy neki szeret viccelődni. -Nem mondott nekem senki semmit. Látszott rajtatok és mikor megemlítettem a kocsiban Danieléknek csak nevetek nem értem, hogy miért, hiszen szép pár vagytok.- mondja tök komolyan. - Mi nem vagyok együtt Nicoval. - mondom Charles szemébe nézve. - De honnan gondoltad?- nézek rá kíváncsian. - Ahogyan Nico védelmezően állt melletted és ahogy rád nézett. - Hogy nézett? -Vágok a szavába. -Szerelmesen. - ahogy ezt kimondta nem tudom mi ütött belém, de vissza kellett mennem a szállodába. - Ne haragudj Charles, de mennem kell. -nézek rá, majd elindulok a kijárat felé. - Várj...- siet utánam a Monacói. - Daniel oda adta a kocsi kulcsát már én is hazaakartam menni úgyhogy haza viszlek és a többieket majd Pierre haza viszi. - Rendben, köszönöm szépen. - nézek rá hálásan.
Nico ajtaja előtt vettem egy mély levegőt majd még utoljára végig gondoltam a dolgokat. - Biztos akarom én ezt? Fel vagyok erre készülve? - kérdezem magamtól. Mikor végig gondoltam, hogy miket is éreztem mikor hozzám ért és miket mondott Charles azonnal bekopogtam. Nico nem nyitott ajtót azonnal, de amikor kinyitotta és rám nézett azonnal elöntött a bűntudat. Könnyes volt a szeme. Nem szóltunk egymáshoz csak néztük egymást. - Szeretlek Nico! Csak nem mertem beismerni magamnak.Úgy sajnálom. - nézek rá könnyes szemmel. - Most az én szívem tört össze. - nézz rám szomorúan. - Tudom.- lépek hozzá közelebb. - Hadd tegyem jóvá. - lépek még közelebb hozzá. Nico óvatosa végig simít az arcomon. - Nem tudod elképzelni, hogy mennyire szeretlek. - mondja majd óvatosan arcomhoz hajol és egy lágy csókot lehel ajkaimra. -Nagyon szeretlek Nico Hülkenberg! - nézek rá és egyszerűen most jött elő minden, az összes érzés amit idáig titkoltam.
أنت تقرأ
Világbajnok a szerelmem
أدب الهواةSzófia Ricciardo a híres Daniel Ricciardo húga. A 2019-es évben úgy alakult, hogy Szófi elkíséri a bátyját az összes futamra és végig mellette lesz, de aztán kiderülnek régi szerelmek, új munka lehetőség az egyik legjobb csapatnál. Szofi vajon elfog...