- Szofi, mit csinálsz itt? - néz rám csodálkozva Kimi.
- Szakítottunk. - nézek rá sírva.
- Istenem. Gyere ide. - ölel magához.
- És a munkából is kirúgott. - zokogok tovább.
- Menjünk be szívem. - fogja meg a bőröndömet.
- Én vele képzeltem el a jövőmet, nem akarok nélküle élni.
- Hozatok fel piát. - sóhajt Kimi.
A telefonba majdnem az összes alkoholt felsorolta és miután letette a telefont szinte már kopogtak is.
- Na ez gyors volt. - nyitja ki az ajtót, de az ajtóban nem a pincér állt hanem Seb.
- O Bocsi Kimi, majd visszajövök később.
- Aa nem is, jobb, hogy jöttél, hadd mutassam be neked Szofi Ricciardot.
- Szia, Sebastian Vettel. - nyújtja a kezét.
- Szia én Szofia Ricciardo vagyok. Sajnálom, hogy így nézek ki. - nézek rá zavartan.
- Nem gond, mi történt?
- Szakított vele Valtteri.
- Huu a mai cikk miatt.
- Nem, arról tudott az az egész Ben Hunt ötlete volt, én lefeküdtem Totóval és ezt elmondtam Valtterinek. De én Valtterit szeretem, Toto hiba volt. - kezdek el újra sírni.
- De ha szereted miért feküdtél le Totóval.
- Nem tudom. Van múltunk és igazából, ha nem csalt volna meg valószínűleg még mindig vele lennék. Valtterivel mindig is csak barátok voltunk, majd jöttek az érzések és szerelmesek lettünk. Most pedig szakított velem és kirúgott.
- Figyelj, ez most bármennyire is fáj neked, ha végig gondolod érthető a döntése. - fogja meg a vállamat kedvesen Seb.
- Tudom, de nem akarom elveszíteni.
- Adj neki időt. Ha mindketten szerelmesek vagytok egymásba valószínűleg rendben jön majd a dolog köztetek csak kell neki egy kis idő.
- Igazad van. - nyugszom meg egy kicsit.
- Na srácok megjött a pia. - sétál be Kimi egy nagy kocsival amin rengeteg pia volt.- Hívott Mick. - nézek Kimire már kicsit ittas állapotban. Mindhárman a földön ültünk és valami volt a kezünkben.
- Na és mit mondtál neki.
- Hogy mkegtiszteltésnek érzem, hogy felkért, de nem hiszem, viszont most, hogy Valtteri kirúgott lehet elvállalom.
- Helyes, Micknek szüksége lenne egy olyan profi emberrel mint te. - bólint Seb is.
- Igen csak a baj az, hogy Ő csak 2021-től van a F1ben. És nekem már most nincs állásom.
- Azt mondtad, hogy Günther is megkeresett nem?
- Igen, de nem akarok Günthernél dolgozni, úgy szeretem a Mercit.
- De ott csak a balhé van mostanában. Szerintem gyere el onnan.
- Nem tehetem, most írtam alá egy 2 éves szerződést.
- Jaj nem tudom Szofi mi lenne a legjobb. Maradj a Merci sajtósa és reménykedj abban, hogy megtudjátok beszélni Valtterivel. Ha meg úgy látod vagy úgy gondolod, hogy ez nem megy tovább neked tudok ajánlani ügyvédet neked, hogy kitudj szabadulni onnan.
- Köszi Kimi. - nézek rá hálásan.
- Bármikor.
- Mit fogsz most csinálni ebben a két hétben még nincs verseny?
- Holnap elmegyek a bátyámhoz és megpróbálom kikapcsolni az agyam.
- Hozzánk is jöhetsz, ha gondolod. Minttu is szívesen megismerne már.
- Aranyosak vagytok, lehet élek a lehetőséggel. - mosolygok rá.
- Én meg találkozom Mickkel jövő héten, oda is jöhetsz, ha van kedved, legalább Őt is megismernéd.
- Tudjátok mit gyertek át mind hozzánk. Csinálunk egy sütögetést és Szofi nyugodtan hívd el Danit is. - mondja Kimi ezt a csodás ötletet.
- Ez nagyon szuper ötlet. - nézek a srácokra mosolyogva és már szinte el is feledkeztem minden rosszról ami ma történt velem. - Szólok is Daninak.
- Háló? - szól bele fáradtan.
- Szia Dani. Figyelj, nincs kedved holnap elutazni Kimivel, Sebastiannal Kimiékhez? És csatlakozna hozzánk Mick is.
- De jól hangzik. És mi a helyzet Valtterivel?
- Szakítottunk. - komolyodok el oda is lett a jó kedvem.
- Olvastam a cikket. Tudod Szofi hatalmas barom vagy. És muszáj nekem megmondanom mert ki más mondaná meg neked. Valtteri szeretett és megcsaltad azzal a fasszal. Nem értelek, de komolyan nem.
- Tudod Dani igazad van, de ahelyett, hogy mondjuk megvigasztalnál megint csak engem minősítesz nagyon rosszul esik.
- Megkedveltem Valtterit és eltudtalak mellette képzelni.
- Én is magamat, de elbasztam sajnos ezen már nem tudok javítani bármennyire szeretnék.
- Az istenért Szofi. Meg akarta kérni a kezedet engedély kért tőlem és apától is. Próbáld meg rendbe hozni ezt a szart amit magad körül csináltál. Ne veszítsd el. Mellette olyan voltál mint régen. Térj észhez.
- Nem tudom, hogy tehetném jóvá.
- Mondj fel a Mercinél, ne dolgozz Totónak többet. Legyél csak Valtteri barátnője vagy mennyasszonya és dolgozz máshol.
- Tényleg meg akarta kérni a kezemet?
- Igen. És ahogy engedélyt kért tőlem és apától is annál csodálatosabb dolgot én még nem hallottam. Szerelmes beléd tedd jóvá. Úgyhogy ne menj sehova, csak intézd el az ügyeidet. Mondj föl.
- Rendben. Szeretlek. - nézek előre miközben megint folytak a könnyeim.
- Én is szeretlek Hugi, de most már jó lenne, ha rendbe tennéd az életedet.
- Az lesz.
- Helyes. Na megyek vissza aludni, puszi szívem.
- Jó éjt. - rakom le a telefont. - Fiúk most elkell mennem. A cuccom maradhat? - nézek Kimire.
- Persze, de hova akarsz menni? - néz rám csodálkozva.
- Rendbe teszem az életem. Ha pedig minden rendben lesz jelentkezem. És hozzuk össze azt a sütögetést. - szedem össze a kis táskámat majd felvettem a cipőmet, a hajamat megigazítottam és még a szememet töröltem meg. - Örülök, hogy megismerhettelek Seb.
- Én is nagyon örülök. - néz rám mosolyogva bár látszódott rajta is ugyan úgy mint Kimin, hogy nem egészen értik mit csinálok.
Miután teljesen rendbe szedtem magam kiléptem a hotelszobából és elindultam az első dolgot le rendezni.- Mit csinálsz itt Szofi?
- Felszeretnék mondani. Nem szeretnék többet a Mercedesnek, de leginkább neked dolgozni.
- Én megértem, hogy utálsz most engem, de most írtál alá egy 2 éves szerződést.
- Valtteri kirúgott és szakított is velem. Helyre szeretném hozni és ezt csak úgy tudom, ha nem dolgozom neked többet. És tudom, hogy az ilyenekhez ügyvéd kell meg hasonló, de mivel ma is éppen szexeltünk és hogy téged és Lewist mentsem az én párkapcsolatom ment tönkre biztos megtudjuk oldani ügyvédek nélkül is.
- Rendben van. A fizetésedet, nemsokára átutalom és köszönjük a sok munkádat amit belefektettél a csapatunkba. Nélküled most nem itt tartanánk.
- Én is köszönök mindent. - nézek rá hálásan.
- Sajnálom a mai napot, túlságosan önző voltam.
- Én is hibás voltam.
- Túl nagy volt a vonzalom.
- Igen, nagy volt, de tudod ez nem mehet így tovább. 2 kapcsolatom ment tönkre miattunk, Neked egy házasságod. Bármennyire nehéz, de el kell engedjük egymást, mert most helyre hozom Valtterivel, és többször nem szúrhatom el.
- Megértem. - bólint Toto. - Jó volt veled, minden egyes pillanat és sajnálom, hogy végül nem én lettem az akit te szerettél volna.
- Téged akartalak, csak te elszúrtad azzal, hogy többször megcsaltál.
- Egyszer. - teszi fel mutatóujját.
- Mindegy is. Mennem kell és köszönöm. - nézek rá hálásan majd hátat fordítva neki a lifthez mentem.Más munkával nem akartam foglalkozni már csak Valtterihez szaladtam. Látni akartam, ölelni akartam és csókolni.
A csengőt megnyomva idegesen álltam a bejárat előtt és mikor megláttam, hogy feloltódott a villany az előszobába egyre idegesebb lettem.
- Szia! - nézek rá mosolyogva, bár eléggé zavarban voltam.
- Szia! - néz rám kicsit megkönnyebbülten.
- Kérlek bocsáss meg nekem. Szeretlek és nálad senki sem fontosabb. Felmondtam nem dolgozom többet a Mercedesnek, csak és kizárólag te számítasz és támogatni szeretnélek, hogy világbajnok legyél.
- Azok levannak szarva, csak Te számítasz semmi más. - mondja én meg majdnem összeestem a megkönnyebbüléstől. - Az életem szart sem ér nélküled. - néz rám könnyes szemekkel majd szorosan magához húzva megölelt.
- O Valtteri, el sem tudod képzelni mennyire szeretlek.
- Én is, kibaszottúl. - csókol meg a naplementében Monacóban.
CZYTASZ
Világbajnok a szerelmem
FanfictionSzófia Ricciardo a híres Daniel Ricciardo húga. A 2019-es évben úgy alakult, hogy Szófi elkíséri a bátyját az összes futamra és végig mellette lesz, de aztán kiderülnek régi szerelmek, új munka lehetőség az egyik legjobb csapatnál. Szofi vajon elfog...