61

529 26 3
                                    

Miután Lewisnak előadtam, hogy nem vagyok belé szerelmes visszamentem a hotelbe és továbbra se beszéltem senkivel, telefonomat továbbra is kikapcsolva hagytam. Gyorsan ledobtam mindenruhámat és beálltam a meleg víz alá egyszerűen csak álltam ott és gondolkodtam. Nem sírtam, egész este nem sírtam semmin, olyan érzésem volt, hogy szeretnék csak nem tudok mert elfogytak az évek alatt a könnyeim.
Nagyon hangos kopogás zavart meg úgyhogy gyorsan elzártam a vizet, magamra tekertem egy törülközőt és az ajtóhoz léptem.
- Ki az?
- A legnagyobb fasz a világon.
- Mit akarsz?
- Bocsánatot kérni.
- Oké, köszi, szia. - mondom.
- Tudom, hogy mit mondtam és nem tudom miért mondtam, talán csak tényleg azért mert egy hatalmas fasz vagyok és tudom, hogy nem fogsz megbocsátani, de tudnod kell, hogy nagyon-nagyon sajnálom és szeretlek Szófi a világon a legjobban. - nem válaszoltam neki csak becsuktam a szememet és próbáltam nagy levegőket venni mert most már kicsordult pár könnycsepp. Tudom, hogy nem mondta komolyan, de megbántott ezzel nagyon,  főleg, hogy mások előtt. Belegázolt a szívembe.
- Csak menj el Toto. - mondom neki halkan.
- Nem megyek Szofi, addig nem míg nem tudok veled szemtől szembe beszélni.
- Hát arra várhatsz.
- Várok. - mondja halkan majd leült az ajtó elé. Nyeltem egy nagyot, hogy elrejtsem könnyeimet és inkább próbáltam nem foglalkozni vele, fel vettem a pizsama pólómat meg egy bugyit és leültem az ágyra, de persze nem tudtam elterelni semmivel a figyelmemet és éhes is voltam, de nincs semmim és ha felrendelek ki kell nyitnom az ajtót.
- A faszomat nem érdekel. - mondom majd rendeltem magamat vacsorát.
20 perc múlva kopogtak.
- Meghoztam a vacsoráját hölgyem.
- Nyitom. - az ajtót kinyitva Toto hirtelen felpattant a földről. Az arca nyúzott volt a szemei meg könnyesek. - Köszönöm. - nézek a srácra aki felhozta a kajámat. Miután elment fejrázva néztem Totora.
- Menj el kérlek.
- Nem megyek Szófi.
- Beszéltünk szemtől-szembe úgyhogy elmehetsz.
- Tudod, hogyha felhúzom magam akkor hatalmas faszságokat mondok.
- Totó, az hogy én csak a dugásra voltam jó mondat nem faszság volt csak végre ki mondtad mit is gondolsz és nem csak rólam hanem minden nőről. Te nem tudsz szeretni csak simán megdugsz mindenkit és tovább lépsz.
- Ez nem igaz!
- De igaz Totó.
- Mikor egy éve lefeküdtünk emlékszel?
- Igen.
- Azóta nem voltam egy nővel sem mert rád várok. Mert csak és kizárólag téged szeretlek!
- Most erre mit mondjak, hogy gratulálok?!
- Nem csak, hogy higgy nekem.
- De sajnos már nem tudok.
- Anno téged választottalak. Ott hagytam Susiet, ott hagytam a fiamat csakis érted!
- Ezek szerint mai szemmel ez rossz döntés volt.
- Én csak annyit kérek, hogy bocsáss meg, nem úgy gondoltam és mivel három évig egymás mellett fogunk dolgozni nem lehetünk ilyen rossz kapcsolatban.
- Erre mondjuk a veszekedés elején is gondolhattál volna.
- Tudom Szófi, Tudom, de egyszerűen melletted nem tudok gondolkozni. És eldurrant az agyam mert szembesültem vele, hogy te tényleg nem szeretsz és ebbe beleörülök.
- Toto, én mindig szeretni foglak csak azt mondtam, hogy szerelmes nem vagyok. De szeretni nagyon is szeretlek! És szerintem annál nincs is fontosabb!
- Szeretsz?
- Persze, hogy szeretlek. Szeretlek mint egy nagyon jó barátomat.
- De nem csókolhatlak többet.
- Nem.
- Egy búcsú csók?
- Toto, tudod, hogy nekünk mennyi búcsú csókunk volt már, sőt búcsú szex is.
- Az még jobb lenne. - mondja komolyan majd elnevettük magunkat.
- Tényleg sajnálom. - komolyodik vissza.
- Semmi baj.
- Tudod, hogy nem úgy értettem.
- Tudom.
- Sose szerettem még senkit úgy mint téged!
- Szegény Susie.
- Őt is szerettem különben nem vettem volna el, de sose szerettem annyira mint téged.
- Ez nagyon kedves. - mosolygok rá. - Éhes vagy?
- Nagyon.
- Akkor gyere. - mosolygok rá majd arrébb léptem, hogy betudjon jönni. Ahogy ellépett mellettem megéreztem isteni illatát és kicsit lehet nagyobbat sóhajtottam mint kellett volna így megállt egy pillanatra és kíváncsian rám nézett.
- Jól vagy?
- Ühüm. - nézek fel rá.
- Biztos? - suttogja miközben közelebb hajolt hozzám mert pontosan tudta, hogy a suttogás az egyik gyengém.
- Ühüm. - mondom lihegve és csak próbáltam mély levegőt venni, de az meg az illata miatt nem segíthetett. Oké én mondtam hogy nem vagyok belé szerelmes, de nekem is vannak igényeim. Régen szexeltem na.
- Ha te mondod. - mosolyog pimaszul.
- Akkora fasz vagy. - gyengülők el teljesen majd magamhoz húzva megcsókoltam. Hagytam, hogy felemeljen és neki nyomjon a falnak mert esze ágába nem volt elengedni. Talán soha többet.
Nem beszéltünk szinte semmit egyszerűen csak történt minden magától. Miután már nagyon nem bírtunk magunkkal elléptünk az ajtótól Toto a lábával belökte ami persze hangosan csapódott be, de eközben a szánk el sem vált egymástól.

- Ez életem legjobb búcsú szexe volt. - Mondja Toto lihegve.
- Egyetértek.
- Miért akarjuk saját magunkat kínozni?
- Hogy érted?
- Nem akarsz kapcsolatot, rendben! Nem vagy belém szerelmes, rendben! De szexelni mindenki szeret, az egy fontos dolog!
- Olyan mint a sport!
- Jaa, mint a páros tánc.
- Legyen több közös páros táncunk?
- Amikor csak szeretnénk.
- Benne vagyok. - nézek rá Totora. - De senkinek nem mondhatjuk el!
- A mi titkunk.
- Még egy menet?
- Még szép. - vigyorog rám Toto majd felém hajolva megcsókolt.

Reggel olyan vidáman és kisimultan ébredtem, hogy öröm volt tükörbe nézni és nem csak én Totonak is eltűnt pár ránc az arcáról.
- Az megvan neked, hogy tegnap kihagytuk a szabadedzést?
- Még az ajtó előtt vártam rád Jamesnek írtam, hogy Ő a főnök amíg nem megyek vissza.
- Okos Csapatfőnök vagy te.
- És szexi is.
- Ezzel nem tudok vitatkozni. - vigyorgok, majd mindketten elkomolyodtunk mert valaki kopogott és mindketten félmeztelenül álltunk a szobában. Bárki is az nem tudhatja meg, hogy Toto itt van nálam szóval gyorsan elkezdtem körbe nézni, hogy hova tudna elbújni.
- Ki az? - kiabálom ki miközben felvettem a melltartómat.
- Valtteri.
- Francba. - suttogom. - Várj egy percet kérlek csak nem rég keltem.
- Oké, persze.
- Toto bújj el, most.
- De hova?
- Ott a szekrény.
- Nem gondolod komolyan, ugye?
- De! Gyerünk, gyorsan. - kapom fel a földről a ruháit és mindennel együtt belökdöstem Totót oda.
- Szia. - nyitom ki az ajtót.
- Csak megakartam kérdezni, hogy hogy vagy?
- Jól vagyok köszönöm.
- Köcsög volt tegnap nagyon Totó.
- Igen az volt, de mikor nem az?
- Igaz-igaz.
- Szófi azért mondom ezt el neked mert ismerlek és Lewist át tudtad verni, de engem nem fogsz. Tudom, hogy szerelmes vagy Lewisba ezért is szólok, hogy ne legyen akkora meglepetés.
- Mi az?
- Lewis ma megkéri Emma kezét.
- Ennyire komoly?
- Lewis boldog és mielőtt megtudtam hogy te is szerelmes vagy belé támogattam és biztattam, hogy tegye meg.
- Köszönöm, hogy szóltál.
- Ha tudom, hogy szerelmes vagy belé nem biztatom, hiszem te is megérdemled a szerelemet és a nyugalmat.
- Köszönöm Valtteri, hogy ilyen jó barátom maradtál és nem tettél semmi rosszat! Lewis megérdemli a boldogságot!
-  Megígértem, hogy mindig melletted leszek, legyen bárhogy is a jövőnk. És hát te is egy nagy titkomat őrződ. - mondja én meg lesápadtam. Nem beszélhet a szerződésről mert Toto meghallja. - Nem tudom mikor mondjam el a ..... - mondta volna ki, de valahogy be kellett fognom a száját így gondolkodás nélkül megcsókoltam. Meglepetésemre nem engedett el Valtteri, sőt jobban magához húzott. Az anyámat én csak beakartam fogni a száját.
- Valtteri. - tolom el magamtól. - Most jobb ha mész.
- Sajnálom.
- Én sajnálom. - nézek gyönyörű szemeibe. - A pályán találkozunk. - csukom be az ajtót majd a szekrényhez mentem és kiengedtem Totot.
- Már alig kaptam levegőt.
- De ügyesen túlélted.
- Kedves, hogy Valtteri így törődik veled.
- Igen.
- Hiányzik?
- Néha, de jobb így.
- Megyünk együtt a pályára?
- Nem.
- Miért?
- Mert nem akarok veled mutatkozni a tegnapi nap után meg pláne.
- Értettem, akkor a pályán találkozunk.
- Rendben. - engedem ki az ajtón én meg vissza dőltem az ágyba és csak néztem ki a fejemből.

Világbajnok a szerelmemWhere stories live. Discover now