Néma csendben ültem a fotelben és vártam, hogy megérkezzen a bátyám.
Mindneki csöndben volt, de igazából mindenkinek olyan hangosan járt az agya mintha normálisan beszélgetnénk.
Toto azon gondolkodott mit csináljon most. Mi legyen a FIAval mert nem akarta elveszíteni az ötszörös mindjárt hatszoros világbajnokát egyben egy nagyon jó barátját.
Lewisnak kezdett leesni mit is tett és végig gondolta mi lesz most.
Valtterinek meg egyszerűen a történteket járt az agya és mindenkit sajnált a riporteren kívül természetesen.
Az ajtó hirtelen nyitódott, nem kopogtak Cyrilék mert kint egyre több volt az újságíró.
- Sziasztok! - lép be elsőnek Cyril. A bátyám nem köszönt csak belépett a csapatfőnöke után. Még mindig mérges volt.
- Na, mi legyen most? - kezdi Toto.
- Talán száljál le a húgomról. - mondja mérgesen Daniel.
- Tessék? - néz rá értetlenül Toto.
- Dani állj le. - szólalok meg most először.
- Jaa, hogy te még véded is. - nevet idegesen.
- Állj le. Ami most történt semmi köze hozzá.
- Jaaj hagyjuk már. Undorító az ilyen. Megcsókolja a 20 évvel fiatalabb lányt miközben otthon várja a felesége.
- Hagyd abba. Az a csók azért volt mert én szerettem volna mert én voltam szerelmes egy 20 évvel idősebb férfiba. Soha nem szerettem senkit még úgy mint Őt. - kiabálom mérgesen. - És ha te ezt nem érted meg vagy nem fogadod el akkor elfelejthetjük egymást. - nézek rá mérgesen és egyáltalán nem bántam meg amit mondtam.
- Talán az a legjobb. Mert nem fogom soha megérteni. - mondja szemrehányóan.
- Rendben van. - bólintok majd idegesen kiléptem az irodából. Rengeteg újságíró tárult elém, de nem érdekelt. Persze hallottam, ahogy Lewis, Toto és Cyril ordítva sietett utánam, de nem érdekelt rájuk csaptam az ajtót. Ez az egész dolog ma miattam lett, így nekem is kell helyre hoznom.
- Gondolom hallották mi történt ma. Szóval az igazságot fogom ma itt elmondani. Kérem ne szóljanak közbe. Szófia Ricciardo vagyok Daniel Ricciardo húga.
4 éve egy szerelmes tinédzser voltam és szerelmes lettem Toto Wolffba. Gondolom megértik hiszem csak rá kell nézni. - nevetek és ami a durva, hogy az újságírók is. - szóval tini szerelem volt egy fellángolás nyilván hiszen egy csapatfőnök, egy nagy ember volt illetve még most is az. És igen nem Shawn Mendes meg Justin Bieber tetszet hanem Toto ami ugye nem csoda hiszem a bátyám miatt én itt nőttem fel ebben a sportban ebben a világban. Azon a verseny hétvégén ott voltam és a vasárnap eléggé rosszul sikerült. Mindkét Mercedes kiesett Toto pedig iszonyú ideges volt. Így verseny végén meg vártam. Ő mondta, hogy ideges és egyedül akar lenni, de én hülye voltam és nem engedtem. Gyorsan megcsókoltam, de Toto nem csókolt vissza. Sőt Toto eltolt és kiakadt mert otthon várta a felesége. - mondtam kicsit át írva a történteket. Mert persze az a csók szenvedélyes volt és igazából Toto csókolt meg, de ez most mindegy volt csak így lehet vége ennek örökre.
- Toto Wolff mindig is hűséges volt a feleségéhez Susiehoz. Én pedig felnőttem illetve nem teljesen mert aztán mégis csak össze jöttem a tinik nagy szerelmével Justinnal. - nevetek és jó volt látni mert többen is nevettek velem együtt. - Viszont most már felnőttem és újra itt lettem. Egy ideig jártuk Nicoval, de sajnos nem volt meg kettőn között a szikra viszont nagyon szeretjük egymást mint barátok és nagyon jóban vagyunk.
Mivel nagyon szeretem a bátyámat megbeszéltük, hogy egész évben kísérem mindenhova. A negyedik versenyhétvégén viszont Veltteri barátomnak itt tenném, hozzá, hogy nem feküdtem le vele. - itt megint nagy nevetés lett és én is mosolyogtam, de csak kívülről belül egy romhalmaz voltam, de végig az volt bennem ezt most meg kell tennem Lewisért, Totoért és a bátyámért. - Na szóval az asszisztensének el kellett mennie és így üres maradt egy állás amit csak a hülye nem akar. Toto meg is keresett, hogy érdekel -e. Én pedig a bátyámmal megbeszélve közösen megegyeztünk, hogy elvállalom. Nagyon szerencsésnek éreztem magam mert végig a bátyám mellett lehetek ott vagyok ahol tényleg szeretnek és még fizetnek is érte. - itt újabb nevetés. - A mai napom a sajtótájékoztatón egy nagyon nem kedves újságíró elkezdett engem sértegetni úgy, hogy én nem tudtam megvédeni magam és ami a legrosszabb, hogy az igazságot sem tudta. A sajtótájékoztató végén viszont még egy utolsót beszólt Lewis Hamiltonnak aminél már nem hagyhatta magát mert bár engem is sértegettek megvédett, de a végén már Őt keverte bele nagyon csúnyán így Lewis és a Bátyám is adtak neki egy - egy pofont. - szépítettem. - Most azt gondolják oké, de akkor is megvertek valakit. Nos igen, de ha jobban belegondolnak barátokat, testvért és saját magukat védték. Képzeljék magukat az Ő helyükbe ugyan ezt tették volna. Lewis és a bátyám is mindent feláldozott csak azért, hogy engem és saját magukat védjék. És én is megszeretném védeni őket így be is jelentem, hogy a szerződésem egy éven belül lejár és itt hagyom a F1et. Nem dolgozok többet a Mercedes csapatnál. Úgyhogy amit itt és most elmondtam kérem gondolják végig és hallgassanak a szívükre mert tudom, hogy jóemberek. Köszönöm szépen. - fejezem be. Hatalmas tapsot kaptam amin meglepődtem és örültem is egy kicsit mert tudom, hogy ha nem írnak semmi rosszat a FIA elbeszélget a srácokkal, de komolyabb büntetésük nem lesz. Komoly arccal beléptem Toto szobájában. Mindenki csöndbe volt mindenki hallotta amit mondtam mindenki tudta, hogy a fele hazugság volt talán egyedül Cyril nem, de az nem is lényeg.
- Húha ezt jól meg csináltad. - dicsért meg Cyril.
- Köszönöm. - nézek rá kedvesen majd Danielhez fordultam. - Remélem most már örülsz. Mostantól akkor elfelejthetjük egymást.
- Szóf...
- Nem érdekelsz. - vágok a szavába.
- Most irt a FIA, hogy fel kell mennünk hozzájuk. Daniel, Lewis, Cyril és én. - szólal meg Toto.
- Rendbe menjünk. - Indul el Cyril. Dani is ellépett mellőlem nem szólt semmit. Toto viszont oda lépett mellém.
- Ügyes voltál, köszönöm! - néz rám hálásan majd végig simít a karomon.
- Toto.... - nézek utána. - mindegy majd máskor. - intek utána majd fáradtan és gondterhelten leültem Valtteri mellé.
- Ez kemény volt, de nagyon jól tudsz bánni az újságírókkal.
- Hát Daniel nagyon felhúzott és azt gondoltam most vagy soha, de kiállok eléjük.
- De azért kicsit ferdítettél.
- Nem is kicsit. De muszáj volt.
- Igen tudom. Te figyelj csak tényleg itt hagysz minket jövőre.
- Igen. Annyi bajt hoztam a fejetekre, hogy a legszívesebben már most elmennék, de a szerződésben levan írva, hogy nem mehetek. És minél kevesebbet akarom látni a bátyámat is.
- Úgy is kibékültök. Sokszor veszekedtek.
- Nem ez most nem olyan, hogy ki ette meg az utolsó sütit hanem az, hogy nem támogat, nem fogadja el az érzéseimet és ezzel nagyon megbántott.
- Sajnálom, de azt tudnod kell, hogy én itt vagyok neked. - szorítja meg a kezem.
- Igen, tudom. - nézek rá hálásan. Valtteriben tényleg egy igaz barátra leltem és ezért annyira hálás vagyok.
- Toto írt, hogy menjünk nyugodtan haza mert nekik még eltart egy darabig a tárgyalás.
- Rendben. - állok fel a fotelből.
- Te nem kocsival jöttél ugye?
- Nem, Danival jöttem.
- Akkor gyere menjünk együtt.
- Oké. Csak nekem még vissza kell mennem a boxba mert ott van a táskám meg a telefonom is.
- Ja nekem is vissza kell mennem. - ahogy kiléptünk az irodából a sötétség és a csönd csapott meg. Már majdnem mindneki haza ment. Még egy két csapatnál égett a villany és lehetett hallani ahogy az autót szerelik. Az újságírók eltűntek. A Mercedes boxban is csak egy két szerelő illetve mérnök volt és beszélgettek.
- Sziasztok! - köszöntünk egyszerre a többieknek.
- Sziasztok. Huu annyira izgulunk ti tudjátok mi van.
- Toto irt az előbb, hogy még sokáig fog tartani és, hogy menjünk haza nyugodtan.
- Jaaj basszus. De hallod, azért te jól kimentetted Őket. - néz rám az egyik szerelő.
- Próbáltam ha már miattam lett ez az egész.
- Nem a te hibád. Sajnos mindig van egy - kettő ilyen hülye. - mondja kedvesen James Allison a technika igazgatója. - Mi megvárjuk Őket, de ti menjetek nyugodtan biztos nagyon fáradtak vagytok már.
- Igazából én mégis megvárnám Őket. Szeretném tudni mi volt. De Valtteri te menj nyugodtan.
- Nem akkor én is maradok. Ha gondoljátok rendelek kaját.
- Rendben az jó ötlet, de rendelj Totonak és Lewisnak is.
- Rendben, persze. - Valtteri félre is vonult telefonálni én meg leültem a földre Lewis autója mellé és csak néztem. Imádkoztam, hogy minden jól menjen.
YOU ARE READING
Világbajnok a szerelmem
FanfictionSzófia Ricciardo a híres Daniel Ricciardo húga. A 2019-es évben úgy alakult, hogy Szófi elkíséri a bátyját az összes futamra és végig mellette lesz, de aztán kiderülnek régi szerelmek, új munka lehetőség az egyik legjobb csapatnál. Szofi vajon elfog...