72

469 26 1
                                    

Négy hónapja próbálkozunk a babával, de nem akar összejönni. Lewis ugyan olyan lelkes én kevésbé, bár eddig sem voltam túl lelkes.
2022-es F1-es futam már elkezdődött, a Mercedes régen volt olyan lassú mint idén. Lewis és Russell is megpróbálja a legjobbat kihozni az autóból, de nagyon szenvednek. Toto emiatt iszonyú ideges. A RedBull tarol és a Ferrari sem rossz. Idén nagyon úgy néz ki ez inkább Leclerc és Max párbaja lesz, amibe Lewis sem fog tudni beleszólni.

- Hugiii! - kiabál a bátyám a Mercedes box bejáratánál.
- Szia. Mizu?
- Semmi különös, csak gondoltam megnézem, hogy vagy.
- Megvagyok.
- De ahogy látom nem vagy túl vidám.
- Csak nagyon fáradt vagyok.
- A brit hős lovagunkkal mi a helyzet?
- Megvan, Ő boldog.
- Nem megyünk el valamikor közösen kajálni?
- De, megbeszéljük majd. - nyomok egy puszit arcára majd visszaindultam volna, de megláttam a távolban Valtterit Alfa Romeos overálban miközben nevetve magyarázott valamit az egyik szerelőnek.
Hiányzik, nem csak nekem mint a volt párom, hanem hiányzik a Mercedestől. Lewisnak a legjobb barátja és még most is az, de már nincs ott minden pillanatban.
- Mit nézel? - lépett mellém Lewis.
- Semmit. - nézek rá mosolyogva. Lewis a távolba nézett és Ő is észre vette Valtterit, és bár tudta, hogy Őt néztem egy szót sem szólt csak magához húzott.
- Szívem amúgy akartam kérni, hogy kicsit legyél kedvesebb Georgeal.
- De hát hozzá sem szólok.
- Na pont ez az. Beszél hozzád, te meg ott hagyod.
- Ez nem is igaz.
- De, csak te már meg sem hallod. Tudom, hogy Valtterit akartad idén is, de elment, George is aranyos és ügyes.
- Nem eléggé ügyes, és igen haragszom rá.
- Miért?
- Mikor kiütötte Valtterit.
- Az lassan egy éve volt. Ne haragudj rá.
- Valtterinek baja is lehetett volna. George nem vállalta a felelősséget, csak megsértődött.
- Nem értesz te ehhez.
- Ezt meg ne halljam, itt dolgoztam én is. Tudom az összes szabályt, az autó összes részét. Mindent tudok. Nagyon jól láttam akkor is, hogy ki volt a hibás és azt is mondtam Totonak, ha már elmegy Valtteri más pilótát kell szerződtetnünk. Milyen érdekes, hogy az Ő autóján teljesen más beállítások vannak és jobban is megy a kocsija mint a tiéd. Pedig neked kéne a jobb autó. Nem, megkapta ez a kis hülye gyerek. - kiabálom idegesen. Lewis csak kerek szemekkel nézett és egyáltalán nem értette mitől lettem hirtelen ilyen ideges. Mivel kicsit hangosabb voltam mint akartam volna, több szem is ránk szegeződött, a boxból is és a boxutcából is. Például Valtteri is felénk fordult. - És még annyit hadd mondjak, hogy Totonak igenis kérdés nélkül neked kéne adni a jobb autót mert, annyiszor bántott téged, hogy ha tényleg azt akarja megbocsáss neki igen is a mostani versenyre már a jobb autót kell alád rakja.
- Szerinted engem nem idegesít, hogy nem vághatok vissza Maxnek a tavalyi után? Szerinted értem, hogy miért alám rakták a rosszabbik autót. Hát nem. Nem értem én sem a dolgokat. De ezért nem fogok úgy viselkedni Georgeal mintha, Ő lenne az egészért a felelős.
- Itt te vagy az első számú pilóta. Te diktálsz!  
- De mi nem olyanok vagyunk mint a RedBullnál. Én nem akarok diktálni, én csak vezetni szeretnék egy jó autóban és jóban lenni mindenkivel a csapatból.
- Ez a te bajod, nem akarsz diktálni, pedig ez a csapat csakis neked köszönhet minden sikert. Nem másnak. Miattad lettek sorban bajnokok. És mindenki csak bánt téged, szerinted nem hallom mikor utánad szól valamelyik primitív valami rasszista dumával. Lewis erősnek kell lenned és oda kell mostmár csapnod az asztalra. Nem szerezheti meg Max a második világbajnoki címét.
- Nem tudok ennél erősebb lenni. - mondja halkan. - Már csak az tartja bennem a lelket, hogy te itt vagy nekem és, hogy próbálkozunk.
- Így nem fogsz jobb autót kapni. - Mondom szigorúan majd Angelará néztem aki mellénk sétált.
- Bocsi a zavarásért, de Lewisnak autóba kell ülnie.
- Megyek, itt maradsz? - néz rám csillogó szemekkel.
- Nem akarom végig nézni ahogy a kocsival együtt haldokoltok. Ha nem lenne választási lehetőség itt maradnék és támogatnálak kérdés nélkül, de van választási lehetőség, de nem baszol egy nagyot az asztalra, akkor ezt kihagynám. - fordulok meg és otthagytam Őket. Elsétáltam a büfébe ahol leültem egy sarokban elhelyezkedő asztalhoz és csak néztem ki a fejemből.
- Szarul nézel ki. - hallom meg az egyik legjobb barátom hangját, aki mindig mellettem volt bármi is legyen.
- Te mit csinálsz itt? Azt hittem idén már nem is látlak a pályán. - ölelem meg szorosan.
- Azt csiripelték a kis madarak, hogy gáz van megint és jönnöm kellett. - mosolyog rám a finn világbajnok, mostmár nyugdíjas Kimi Räikkönen.
- Itt mindig gáz van.
- Azt tudom szívem, körülötted mindig gáz van. És ráadásul szemtanúja voltam a vitátoknak is.
- Felhúzta az agyamat.
- Láttam, de azt mondd el miért vagy ennyire feszült. - kérdezte, mert Kimi pontosan tudja akkor támadok rá valakire ennyire mikor bennem sincs minden rendben.
- Gyereket szeretne.
- Ohh. - húzta el a száját.
- Nem akar összejönni, több hónapja próbálkozunk.
- Te szeretnél kisbabát?
- Félek, a baleset óta nem akartam belegondolni sem. És most, mikor már beletörődtem a dologba én is és azt mondtam, én is szeretnék babát, nem akar sehogy sem összejönni.
- Voltál már orvosnál?
- Nem és nem is merek.
- Pedig szerintem el kéne menned. Én elkísérlek szívesen.
- És ha azt mondják nem lehet gyerekem. Hogyan mondom el Lewisnak?
- Nehéz helyzet nagyon, de még nincs kizárva, hogy nem lehet. Azért lenne, jó minél hamarabb elmenni.
- Akkor menjünk el holnap.
- Rendben, most meg kérj bocsánatot Lewisttól. Nem érdemli meg, hogy így beszélj vele.
- Haragszom rá. Nem harcol azért ami fontos neki.
- De harcol, csak már nem az a fontos neki mint tavaly vagy előtte. Neki mostmár csak te vagy a fontos és a család. És nem gondolta volna senki sem, hogy egy nap a kibaszott Lewis Hamilton agyát is átlehet fordítani, de neked sikerült. Fontosabb vagy neki te mint egy világbajnoki cím. Ezért légy boldog és támogasd mindenben.
- Igazad van.
- Persze, hogy igazam van Baszd meg, nekem mindig igazam van. Most pedig emeld fel a seggedet és menj vissza a vőlegényedhez.
- Rendben. - állok fel és mielőtt otthagytam volna a finnt gyorsan rá mosolyogtam. - Köszönöm.
- Majd egy piával meghálálhatod.

Mikor visszaértem a boxba Lewis még a pályán volt. Nem ért el jó helyezést a 10. Helyről fog csak indulni Russell meg 5. Helyről. Lenyeltem volna a békát, de nehezen ment ezért Totohoz léptem.
- Beszélnünk kell.
- Menjünk az irodámba. - áll fel a számítógép elől.
- Mi a gond? - csukja be az ajtót.
- Miért Georgenak van jobb autója?
- Nincs jobb autója.
- Dehogynem, ne nézz hülyének az asszisztensed voltam több évig, pontosan tudom mikor hazudsz.
- Van pár beállítás az Ő autóján, de csupán ez csak kísérletből.
- Működnek a beállítások, állítsátok be Lewis autóján is.
- Azon vagyunk, de nem mindig mutat jót a számítógép ezért nincs beállítva az Övén még. Még Lewis autója biztos, hogy végig tudd menni a versenyeken, George autója bármikor megállhat.
- Milyen hülyeség ez. Eddig még egyszer sem állt meg és több pontja is van neki mint Lewisnak.
- Hidd el Szófi azon vagyunk, hogy Lewis újra Világbajnok legyen.
- Nem úgy tűnik.
- Ne kérdőjelezd meg kérlek a munkámat és a döntéseimet.
- De, mert nincs asszisztensed és ezáltal nincsen aki helyre rakja az agyadat és jó döntéseket hozzon helyetted is.
- Nem kell nekem asszisztens.
- De kell.
- Kerestem, de nem találok olyat aki megfelelne.
- Talán ne csak a seggét nézd az új embereknek.
- Mindenki buta. Érted, kihalnak az okos rugalmas és probléma megoldó emberek. Te mindenhez értettél. Aki eddig volt állásinterjún, 5 dologból 2 biztos nem tudott.
- Rendben, segítek neked asszisztenst találni, amíg nem találunk dolgozom neked, cserébe pedig, helyre rakod Lewis autóját.
- Megegyeztünk. - bólint.

Világbajnok a szerelmemDonde viven las historias. Descúbrelo ahora