- A kurva életbe. - lép egyet hátrébb. - Még mindig szeretlek, de kibaszottúl.
- Istenem. - nézek rá idegesen. - Egy csókról volt szó, mit képzeltél?
- Sajnálom.
- Szakítottunk ezt a kibaszott csókot most is csak a te faszságod miatt kellett megtennünk.
- Szofi, sajnálom.
- Jó menjünk vissza. - mutatok az ajtó felé mert nem akartam Ben előtt balhézni, még a végén dupla siker cikk lenne.
Totó kinyitotta előttem az ajtót majd vissza sétáltunk az irodájába.
- Te teljesen hülye vagy? - akadtam ki.
- Mondtam már, hogy sajnálom.
- Egy kis mű csókról volt szó nem arról, hogy teljesen beindulva rám mászol. Ha ezeket a képeket meglátja Valtteri szerinted mit szól hozzá. Kurvára látszódni fog, hogy igazi volt az egész.
- És mi majd elmondjuk, hogy nem volt igazi csak jó színészek vagyunk.
- Toto ez kurvára nem vicces, Valtteri el akar menni nem akar hosszabbítani veletek, sőt azt mondta, ha rólam van szó a világbajnoki cím sem érdekli többet és ha Ő megy én is megyek vele mivel az Ő asszisztense vagyok.
- De te nem akarsz elmenni igaz?
- Dehogy akarok.
- Akkor ne menj, meggyőzzük, hogy a csók kamu volt valamelyik nap meg elmegyek vele sörözni és átbeszéljük a dolgokat.
- Beszélj vele, de csak nyugodtan és türelmesen.
- Rendben, bízd rám. - bólint egyet magabiztosan, de azért láttam a szemén, hogy aggódik és őszintén nem csodálkozom én is aggódom, nem akarok elmenni innen még akkor sem, hogy csak a balhé és a feszkó van mostanában ez a csapat a családom lett és nem akarom, hogy vége legyen.
- Toto. - fogom meg a kezét mielőtt elindult volna vissza. Kérdőn nézett rám és én el akartam mondani, hogy jó volt a csók és nagyon hiányzott nekem és még mindig sokszor vágyom rá, de nem mondhattam mert ha ezeket kimondom reményt adok neki és ezt nem akarom, Valtterivel meg végképp nem ezt csinálni. - Mindegy, semmi. - intek neki majd elengedtem a karját. - Megyek kávéért aztán megyek utánad.
- Rendben. - bólintott, de tudtam, hogy tudja, hogy nem ezt akartam mondani, rendes volt mert nem faggatott és ezért nagyon hálás vagyok neki. Viszont nem indult el csak nézett. Mélyen a szemébe néztem és tudtam, tudtam, hogy most már nem tudunk nemet mondani egymásnak, egyszerűen olyan vonzalom van közöttünk ami nem múlik, nem csillapodik.
- Bassza meg. - suttogom idegesen majd a nyakánál fogva magamhoz húztam és elkezdtem csókolni. Toto rögtön reagált és felkapott az ölébe a lábammal szorosan átöleltem derekát így éreztem is keményedő férfiasságát. Úgyhogy nem váltunk el egymástól egy percre sem Toto elindult az asztala felé ahova lefektetett. Toto egyik kezével a combomat simogatta a másikkal végig az arcomat fogta.
- Sok mindent elrontottam, de annyira szeretlek, hogy az elképesztő.
- Én is szeretlek. - mondtam ki. Toto mosolyogva vissza húzott magához és csak csókolt és csókolt. Óvatosan kigombolta a nadrágomat és lehúzta a bugyimmal együtt. Én is ki csatoltam az övét és lehúztam róla mindent majd már tényleg semmire nem gondolva csak hagytam, hogy megtörténjenek a dolgok.
Nem gondoltam Valtterire és iszonyú gonosz embernek éreztem magam. Valtteri a barátom és nem tehettem volna meg vele ő sose csalna meg, míg Toto megcsalt, de egyszerűen akkor is van köztünk valami amit nem lehet elmagyarázni. Igen nem voltunk jók mikor párkapcsolatban voltunk, de akkor is szerelmesek vagyunk egymásba és ez nem múlik.
Miután végeztünk Totoval leizzadva néztünk egymásra. Hiányzott Toto minden egyes porcikája és úgy éreztem újra mindene az enyém.Csöndben felöltöztünk majd mintha mi sem történt volna vissza sétáltunk a többiekhez ahol bőven zajlott a verseny. Lewis első volt, mögötte Max és Valtteri volt a harmadik.
Toto leült a helyére és láttam, hogy figyeli a versenyt, de mosolygott. Nem volt semmi idegeskedés az arcán és mikor felém nézett a gyomrom összeugrott. Olyan csillogó szerelmes tekintettel nézett rám, hogy talán még soha nem volt ilyen. Vissza mosolyogtam majd vissza fordultam a képernyő irányába. Valtteri éppen Maxet próbálta előzni és miközben néztem azon kezdtem el gondolkodni, hogy lehetek -e két emberbe is szerelmes. Igen az egyiküket minimálisan lehet kevésbé szeretem, de úgy érzem mindkettőjüknél ugyanúgy görcsbe van a gyomrom imádok velük lenni. Szerelmes vagyok beléjük csak ezt nem csinálhatom egyikükkel sem. Nem lehetek önző. El kell döntenem, hogy maradok egy olyan ember mellett aki már megcsalt nem is egyszer és mikor együtt voltunk se működött a kapcsolatunk normálisan, de közben hatalmas a vonzalom közöttünk vagy maradok egy olyan ember mellett aki megbecsül és mindent megadna az én boldogságomért, a kapcsolatunkért és hosszú távon tervezi velem. És itt van még egy dolog ami nekem mindennél többet számít, hogy Valtteri azt mondta értem még a Világbajnoki címét is feláldozná míg Toto nem hagyná mondjuk el a főnöki szerepét értem. Úgyhogy igazából meg is van a válasz csak nem olyan egyszerű közölni Totóval, hogy ezt nem csinálhatjuk tovább.De bármennyire is borzasztó és nagyon gonosz is vagyok, de egy kicsit szeretnék önző lenni.
KAMU SEDANG MEMBACA
Világbajnok a szerelmem
Fiksi PenggemarSzófia Ricciardo a híres Daniel Ricciardo húga. A 2019-es évben úgy alakult, hogy Szófi elkíséri a bátyját az összes futamra és végig mellette lesz, de aztán kiderülnek régi szerelmek, új munka lehetőség az egyik legjobb csapatnál. Szofi vajon elfog...