A leveleket próbáltam úgy kezelni, hogy nem léteznek és próbáltam a munkámra figyelni. Lewis a pályán volt Valtteri meg Tiffanyval beszélgetett valamiről majd adott egy puszit homlokára. Mosolyogva néztem Őket és boldogság melegítette át szívemet, hogy Valtteri boldog. Tekintetem átsiklott Emmára aki pont leszarta mi történik körülötte csak magát fotózta. Angelaval összefutott tekintetünk és azt üzente szemével, hogy minél hamarabb beszéljek Lewissal mert megöli a lányt annyira utálja. Ha tudná Angela, hogy semmi se olyan könnyű, de csak egy biztató mosolyt küldtem felé.
- Szia. - áll mellém Toto.
- Szia.
- Tudom miről beszéltünk reggel és tudom azt beszéltük ne büntessük magunkat és szexeljünk ha jól esik, de....
- De?
- Nem csinálhatjuk tovább ezt. Mostantól, ahogy te szoktad mondani csak munkakapcsolatban lehetünk. Nincs több szex, nincs több csók, nincs több ölelés.
- Rendben. - bólintottam miközben furán néztem rá. Toto Wolff akivel 1 napig nem bírjuk ki egymás nélkül azt mondta nem lehetünk együtt többet, nem szexelhetünk. Tuti, hogy kapott levelet, de nem akartam rákérdezni mert biztos oka van, hogy nem mondhatta el. Nem akartam nehezíteni a dolgát szóval csak bólintottam majd szemöldököm majdnem elért a plafonig mikor megláttam, hogy Tiffany nagy táskákkal a kijárat felé megy.
- Hé, Tiffany. Hova mész? - nézek rá furán.
- Sosem leszek neki olyan mint Te.
- Mi van?
- Téged szeret Szófi, tudok a tegnapi csókotokról is. Szeretitek egymást.
- Nem, mi csak barátok vagyunk, Valtteri téged szeret.
- Vigyázz rá kérlek!
- Nem mehetsz el. - nézek rá pánikolva, ez csak a hülye levél miatt lehet.
- Szia Szófi. - könnyes szemekkel néztem utána mert sajnáltam Őt is és Valtterit is. Tudom, hogy ez volt a levélbe írva és nem tehet mást, de Valtteri végre boldog volt.
- És Valtteri Bottas neki ment Lewis Hamiltonnak a falban mindkettő autó, Úristen milyen becsapódás volt. - hallom meg a képernyőn a gyomrom meg rögtön összeugrott.
- Valtteri jól vagy? Valtteri?
- Lewis minden rendben? - hallom meg mindkettő mérnököt és ott helyben azt hittem elájulok.
- Jól vagyok. Valtteri megvan? - hallom meg Lewis hangját.
- Még nem válaszolt. Próbálj meg kiszállni az autóból.
- Rendben. Megnézem Valtterit.
- Au. Megvagyok. - szólalt meg Valtteri.
- Fáj valamid?
- Mindenem.
- Tudod mozgatni a lábadat?
- Igen.
- Istenem. - motyogom sokkos állapotban. A képernyőn mutatták ahogy Lewis segítette Valtterit kiszállni az autóból majd elkezdtek kisétálni a pályáról.A leggyorsabb tempómban szaladtam a kivizsgáló terembe ahol amint megláttam Lewist és Valtterit megkönnyebbülten a nyakukba ugrottam.
- Annyira örülök, hogy jól vagytok. - sírom el magam a megkönnyebbüléstől.
- Hé minden rendben. - mondja Valtteri miközben megsimogatta a hajamat.
- Jól vagytok? - jött hozzánk gyors lépésekben Toto.
- Igen, Bocs Toto.
- Ne hülyéskedj a lényeg, hogy mindketten jól vagytok. - öleli meg őket Toto is.
Semelyikünk nem mondta ki, de mind a négyen tudtuk, hogy Valtteri azért ment Lewisnak mert ez volt a levélben, de egy hülye zsaroló levél miatt nem kockáztatják az életüket.
- Ha megvannak a vizsgálatok gyertekvissza, nekem muszáj mennem sajtótájékoztatóra.
- Menjek Toto?
- Nem kell.
- Rendben. - bólintok.
- Lewis jöhetsz. - szólt ki az orvos. Miután végig néztük, hogy Lewis besétál a rendelőbe csendben álltunk egymással szemben.
- Sajnálom, hogy szakítottatok Tiffanyval.
- Muszáj volt.
- A levél miatt! - mondtam halkan.
- A levél miatt!
- Boldog vagy vele Valtteri, egy hülye levél miatt ne hagyd el.
- A levélben nem csak téged, de Őt is megfenyegette és ezt nem hagyhattam! Jobb ha távol tartom magamtól.
- Azt mondta Tiffany engem szeretsz és elmondtad neki a tegnap esti csókunkat, miért? Miért így szakítottál vele?
- Nem tudom, így volt a legegyszerűbb. Az a csókunk pont kapóra jött és közben a csók előhozta tegnap a régi közös éveket. Legjobb évek voltak. Csak veled.
- Akkor nem a levélben volt, hogy így szakíts vele?
- A levélben annyi volt hagyjam el.
- Kiderítjük ki írja ezeket a hülye leveleket és minden olyan lesz mint előtte.
- Úgy legyen.
- Örülök, hogy nem lett semmi bajod, nagyon izgultam érted.
- Nem terveztem ekkora becsapódást, kicsit jobban fáj mint ahogy kigondoltam.
- Sajnálom, de kérlek soha többet ne csinálj ilyet. Egy levél sem éri meg, hogy az életedet kockáztatod, ráadásul Lewisét is.
- Muszáj volt. Fenyegetett Téged és nem hagyhatom mert tudom megteszi ahogy a gyerekünket is megölte.....illetve Toto gyerekét. - halkul el.
- A te gyereked volt Valtteri! - simogatom meg arcát szomorúan.
- A papírok alapján nem.
- Én tudom, hogy a tiéd volt! Mindig az anyai ösztön az igaz, nem hiszek egy hülye papírnak!
- Én neked hiszek. - fogja meg arcomat.
- Srácok van egy ki..... - jön ki Lewis a vizsgálóból, de amint meglátott elhalkult.
- Van egy kis? - néz rá Valtteri kíváncsian miután elengedte arcomat.
- Van egy kis agyrázkódásom, de azt mondták hamar elmúlik csak pihenjek.
- Sajnálom Lewis. - néz rá Valtteri bűnbánó arccal.
- Nincs semmi baj. Tetted amit tenned kellett, de azért ebből ne legyen rendszer. - nevet kínosan Lewis.
- Nem lesz.
- Valtteri Bottas jöhet.
Valtteri is bement a rendelőbe és ketten maradtunk Lewissal.
- Sajnálom, hogy agyrázkódásod van.
- Ez van.
- Igaz ami a levélben van?
- Melyik része?
- Hogy szerelmes vagy belém?
- Igen. És az igaz, hogy csak azért kérted meg a kezét Emmának, hogy leszálljanak rólad az újságírók?
- Igen.
- Miért hagyod, hogy mások irányítsák az életedet, pont te, Lewis Hamilton?!
- Mert elfáradtam, elfáradtam az újságírók hülyeségében, elfáradtam, hogy a családomat bántják és elfáradtam, hogy rád várok több éve és elfáradtam, hogy még mindig szerelmes vagyok beléd. - mondja és miután kimondta eset le mit is mondott, de már nem volt időnk bármit is mondani egymásnak mert Valtteri kijött a rendelőből.
- Na?
- Megzúzódott a karom és nekem is van agyrázkódásom.
- Baszki.
- Ha visszamegyünk elmegyünk a büfébe? - kérdezi Valtteri.
- Menjetek én inkább lefekszem pihenni egy kicsit. - válaszolta Lewis.
- Rendben és hozzunk neked valamit?
- Semmit, köszi.
A büfében leültem egy üres asztalhoz, Valtteri meg kikérte a kávékat meg két szendvicset.
- Kurvára fáj a fejem. - ül le velem szembe a finn. Próbáltam ráfigyelni, de csak Lewis szavai kattogtak a fejemben így gondolkodás nélkül felálltam és Valtterire néztem.
- Ne haragudj, de el kell intéznem valamit.
- Rendben, de nincs baj ugye?
- Nincs. Később találkozunk. - hagyom ott és gyors léptekben Lewis szobájához szaladok. Mielőtt benyitottam volna vettem egy nagy levegőt és azon járt az agyam mennyire szeretem Lewist.
- Szófi. - néz rám Lewis. Az ablaka előtt állt, de amikor beléptem kíváncsian felém fordult.
- Emma nem hozzád való, megérdemled, hogy boldog legyél és nem teheted tönkre az életedet a köcsög újságírók miatt! Sajnálom, hogy hazudtam neked és sajnálom, hogy nem támogattalak amikor szükséged volt rám, de most itt vagyok és nem hagylak el! Megígérem! - fejeztem be a monológomat miközben a mosolyogó Lewis válaszát vártam. - Most miért mosolyogsz?
- Annyira dili vagy. - neveti el magát majd magához húzva megölelt. - Végeztem Emmával, elküldtem.
- Helyes, jobbat érdemelsz. - motyogom vállába miközben isteni illatát szívtam be magamba.
- Téged. - pihenteti fejét az én fejemen.
- Kérlek szépen vigyázz magadra a pályán.
- Vigyázok.
- Egy levél sem olyan fontos, hogy az életeteket kockáztassátok.
- Vigyázunk.
- Köszönöm.
- Mit csinálsz este?
- Semmit.
- Akkor eljönnél velem randizni?
- Nagyon nagy örömmel. - vigyorgok.
- Na végre. - lép be a szobába Angela megkönnyebbülten.
- Boldog vagy Angela? - neveti el magát Lewis.
- Nem tudod elhinni mennyire, úgy utáltam azt a kis ribit. - mondja majd mindannyian elnevettük magunkat. Jó volt nevetni és elfelejteni minden szart ami körülöttünk volt, mégha csak kis időre is.
KAMU SEDANG MEMBACA
Világbajnok a szerelmem
Fiksi PenggemarSzófia Ricciardo a híres Daniel Ricciardo húga. A 2019-es évben úgy alakult, hogy Szófi elkíséri a bátyját az összes futamra és végig mellette lesz, de aztán kiderülnek régi szerelmek, új munka lehetőség az egyik legjobb csapatnál. Szofi vajon elfog...