A vacsora alatt Lewissal már próbáltuk sokkal többet figyelni egymást. Lewis sokat nézett rám mosolyogva én meg minden viccén nagyon nevettem.
Nem gondoltam, hogy Valtteri elhiszi majd, de mikor kimentem a konyhába és vissza felé jöttem hallottam, hogy Valtteri éppen rólam beszél.
- Jó látni, hogy így meg tudod nevettetni Szófit.
- Igen. Nagyon kedvelem és nem szeretem mikor szomorúnak látom.
- Igen, én sem. Egyszerűen nem értem mi van Totóval.
- Én sem tudom. De lehet jobb lesz ez így. Nem baj, ha Toto nem lóg mindig Szófin.
- Hát igen. De közben Szófi szerelmes belé. Elmondhatta volna szépen is neki, nem úgy, hogy csókolóztak meg szerelmet vallott aztán meg Susieval csókolozik.
- Toto szerelmet vallott? - kérdezte Lewis csodálkozva.
- Igen, szombaton. Szófi nem mondta?
- Ő csak annyit mondott szerelmes belé. De azt nem, hogy Toto is.
- Jaja. De nekem is mondta még régebben Toto. Talán amikor Szófi szakított Nicoval.
- Miről beszéltek. - léptem be mosolyogva a szobába úgy mint aki nem hallott semmit. Nem akartam tovább hallgatni, hogy rólam beszélnek.
- Csak a megbeszélésről.
- Szuper. - mosolyogtam. Ahogy Lewisra néztem aggodalmat láttam a szemébe. Valószínűleg ez azért volt mert ő csak azt hitte csak én vagyok szerelmes, de most, hogy megtudta, Toto is belém elbizonytalanodott. Akarja ezt csinálni egyáltalán? Magára akarja haragítani a főnököt? Biztos Totonak ésszerű magyarázata van.
Láttam, ahogy ezek a kérdések át futnak Lewis agyán.
- Én megyek. Köszönöm a vacsorát. Szófi kikísérsz?
- Persze. - bólintok.
- Jó, hogy itt voltál. Akkor majd csütörtökön találkozunk. - pacsiznak le.
Vártam, hogy Lewis mondja, hogy nem mert holnap eljön értem. De nem mondta. Annyira magabiztos volt mikor megbeszéltük, hogy féltékenyé tesszük Totot, de most, hogy meg tudta a szerelmem nem viszonzatlan teljesen elbizonytalanodott. És nem hibáztattam. Találkozott Lewissal a tekintetem. Láttam, hogy nem tudja mit mondjon. Én csak egy nemet intettem. Ne mondjon semmit. Gondolja át a dolgokat.
- Igen. Csütörtökön találkozunk. - bólint.
- Gyere kikísérlek. - tolom Lewist azt ajtó felé.- Nem mondtad, hogy Toto szerelmet vallott neked.
- Azért nem mondtam, mert ha igaz lett volna, most nem Susieval lenne.
- Hallgasd meg. Ma is akart neked valamit mondani.
- Nem hallgatom meg. Viszont jó lenne ha eldöntenéd a holnapi vacsit.
- Tényleg ezt szeretnéd? - néz rám miközben megfogta az arcom. - Valtteri az ablakban áll. - mondja artikulátlanul.
- Igen. Elegem van belőle. - bólintok mosolyogva. Miközben én is megfogtam Lewis karját.
- Rendben akkor benne vagyok. - bólintott nevetve mintha valami nagyon szórakoztató dolgot beszélnénk.
- Még mindig ott van? - kérdezem most már én is nevetve.
- Igen. Figyel minket. - mosolyog rám.
- Rendben. Akkor holnap hányra jössz értem?
- Hatra itt vagyok. Vegyél valami nagyon csinosat. - kacsint egyet.
- Rendben, viszont menj. Ne legyen túl átlátszó a dolog.
- Rendben. Szia Szófi! - húz magához és jó szorosan megölelt.
Megvártam, hogy kikanyarodjon az utcából majd vissza sétáltam a házba.
- Jó sokat beszéltetek.
- Igen. Meghívott vacsorázni.
- Tényleg? - csodálkozott el.
- Igen. Holnap hatra értem jön.
- Ez remek. De Szófi nem gyors ez neked?
- Nem. Ez csak egy baráti vacsora lesz.
- Oké. Te tudod. Forró csoki és film?
- Mehet. - vigyorgok.Reggel karikás szemekkel ébredtem. Bármennyire próbálkoztam nem tudtam elaludni. Gyorsan felöltöztem és fogat mostam. Valtteri már fent volt. Legyen 8 óra vagy hajnali 5 Ő akkor is fent van. Lehet, hogy nem is alszik.
- Mi van ha vámpír. - Gondolkodtam hangosan.
- Ki vámpír? - nézet rám Valtteri az ajtónak támaszkodva.
- Jesszus. - ijedtem meg mert az előbb még a konyhába halottam, hogy csörömpöl. - Te vagy a vámpír. Nem alszol és nagyon halkan és gyorsan közlekedsz. - néztem rá.
- Jaaj. Rájöttél a titkomra most meg kell, hogy öljelek. - mondja a szemembe.
- Jaaj kérlek ne. Nem mondom el senkinek. - mondom, majd már nem bírtuk és mindketten el röhögtük magunkat. Hát igen az este végül az Alkonyat című filmet néztük. - Hogy aludtál?
- Jól. Azt nem kérdem, hogy te hogy mert látszik rajtad, hogy szarul.
- Ja ne is mond. Borzasztóan. Kattogott az agyam.
- Min?
- Mindenen. Totón és.... Lewison.
- Értem. Hányra is jön érted?
- Hat.
- Oké. Csináltam reggelit. Szerintem nézzük meg az Alkonyat többi részét és már ötre végzünk. Aztán egy órád lesz készülődni.
- Szuper.
ESTÁS LEYENDO
Világbajnok a szerelmem
FanficSzófia Ricciardo a híres Daniel Ricciardo húga. A 2019-es évben úgy alakult, hogy Szófi elkíséri a bátyját az összes futamra és végig mellette lesz, de aztán kiderülnek régi szerelmek, új munka lehetőség az egyik legjobb csapatnál. Szofi vajon elfog...