48

539 34 3
                                    

danielricciardo és további 4 628 726 személy kedvelte

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

danielricciardo és további 4 628 726 személy
kedvelte.

valtteribottas: Amikor megláttuk, hogy Kimi elveszi a tálról az utolsó húst. @danielricciardo @kimimatiasraikkonen 😂🥩

danielricciardo: 😂 hát igen a hús az hús.
kimimatiasraikkonen: Bocsi srácok, éhes voltam😂🍻
szofiricciardo: 😂😂hülyék.
valtteribottas: @szofiricciardo tudjuk, hogy te is ettél volna még😂
lewishamilton: 😂😂😂
user1: ❤️sógorok vagytok❤️
user2:❤️😂😂
mercedesamgf1: 😂
szofiricciardo: @user1-nek igaza van❤️ sógorok vagytok😍❤️
danielricciardo: Igen😍
valtteribottas: 😍😍 Örökre együtt @danielricciardo❤️😂
danielricciardo: @valtteribottas Szeretlek, örökre együtt❤️😂
valtteribottas: Én is szeretlek❤️😂
szofiricciardo: Nem bírom😂😂 akkora barmok vagytok. @valtteribottas @danielricciardo
danielricciardo: Ne izgulj visszakapod a vőlegényedet...... egyszer. Muhahaha🤣🤣🤣
szofiricciardo: Nagyon vicces🤪😂

valtteribottas és további 4 628 528 személy kedvelte

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

valtteribottas és további 4 628 528 személy kedvelte

danielricciardo: Amikor megláttuk, hogy Kimi elharmadolja a húst @valtteribottas @kimimatiasraikkonen 😂🥩😍

kimimatiasraikkon: 😂😂Látjátok milyen jószívű vagyok
valtteribottas: Nagyon jószívű vagy❤️😂
szofiricciardo: 😂😂tényleg bolondok vagytok.
mickschumacher: 😂😂❤️❤️
lewishamilton: 🤪😂

- Na, ha befejeztétek a hülyéskedést, akkor lassan indulhatnánk. - nézek Valtterire.
- Rendben, induljunk.
- Hívok kocsit. - bólintok majd a bátyámra nézek. - Te hol alszol?
- Nem tudom. Lehet haza repülők.
- Ne hülyéskedj. Gyere el hozzánk. - mondja Valtteri.
- Nem akarok zavarni.
- Nem zavarsz, gyere velünk nyugodtan.
- De ha haza mennél itt is aludhatsz és innen is haza mehetsz holnap. - szólal meg Kimi is.
- Ja én is itt alszom és akkor holnap mehetnénk együtt. - mondja Vettel.
- Hát mondjuk az jó és akkor nem egyedül kell repülnöm.
- Igen, ez így sokkal jobb. - mosolygok a srácokra majd mindenkit megöleltem. - Nagyon köszönjük a vendéglátást.
- Mi is köszönjük, hogy itt voltatok ez egy igazán különleges este volt. - mosolyog rám Minttu.
- Hát igen. Mennyasszony lettem. - nézem meg a kezemet vidáman majd újra könnybe lábadt a szemem. Annyira szép volt a gyűrű és annyira örültem ennek az egésznek.
- Hé, szeretlek Hugi. - ölel meg szorosan a bátyám.
- Én is szeretlek. - ölelem vissza.
- Gyere szívem, megjött a kocsi. - fogja meg a derekamat Valtteri.
- Sziasztok. - mosolygok körbe majd Valtteri kezét megfogva kimentünk a kocsiba.

2 hét telt el azóta, hogy Valtteri megkérte a kezemet, és azóta is mindennapot úgy élünk mint a házasok.
- Hányadika van? - nézek gondolkodva Valtterire.
- 21. Miért?
- Csak kérdezem. - bólintottam. Basszus. Észre se vettem, de késik. Bassza meg.
- Szívem, ma elmegyünk vásárolni?
- Hát mivel este indulunk a reptérre nem gondoltam vásárolni. Mit szeretnél venni?
- Ezt azt. Gondoltam vennék valamit az útra.
- Akkor majd megveszed a reptéren az nem jó?
- De végülis az is lehet. - bólintok. - Mikor megyünk anyáékhoz?
- 2 hét múlva tudunk együtt menni.
- Rendben.
- Minden oké? - néz rám.
- Igen, persze. - bólintok mosolyogva, de igazából tiszta ideg voltam ugyanis késik és ezzel nem lenne semmi probléma, ha csak Valtterivel lettem volna együtt, de Totóval is együtt voltam. - Felmegyek összepakolni.
- Rendben. Én még kimegyek egyet futni.
- Okés. Ügyes legyél. - sétálok vissza és nyomok egy csókot szájára. - Szeretlek.
- Én is téged.

Megvártam, hogy Valtteri kimenjen majd a telefonomat elővéve felhívtam az egyetlen személyt akivel tudok erről beszélni.
- Szofi, szia. Mi a helyzet?
- Minttu segítened kell.
- Mi a baj?
- 3 hete késik.
- Csináltál tesztet.
- Nem tudok csak este venni. Azt is csak a reptéren.
- És szerinted Valtteri nem örülne neki.
- Nem biztos, hogy tőle van. - kezdek el sírni.
- Toto?
- Igen.
- Jó szívem, ne izgulj. Kimi felhívja Valtterit, hogy együtt menjünk ha már így együtt vagyunk Finnországba. És viszek neked tesztet. A repülőn megcsinálod, ott leszek veled ne sírj.
- Köszönöm Minttu.
- Ne hülyéskedj, itt vagyunk egymásnak, bármi is legyen. Viszont most menj, mosd meg az arcod és pakolj össze én meg szólok Kiminek, hogy hívja Valtterit.
- Oké. Köszönöm.
- Nincs mit szívem.

Kb 1 óra alatt összepakoltam és Valtteri is mostanság fejezi be a futást szóval a tükörbe bele nézve megbizonyosodtam róla, hogy már nem látszik, hogy sírtam.
- Megjöttem. - kiabálja a finn. Egy mély levegőt véve utoljára magamra néztem majd lesétáltam Valtterihez.
- Jó volt a futás? - nyomok egy puszit szájára.
- Igen, szeretek itt futni a tiszta levegőn.
- Hát igen sokkal másabb itt.
- Hívott Kimi, hogy menjünk együtt. Szóval a reptéren találkozunk velük.
- Szuper. Lezuhanyozol még?
- Igen.
- Összepakoltam neked, majd letudod hozni a bőröndöket?
- Persze, köszönöm szívem.
- Nincs mit. Addig csinálok gyorsan egy kávét.
- Istennő vagy. - húz magához. - Akkora szerencsés vagyok. - csókol meg.
- Szeretlek. - nézek rá szerelmesen és csak reménykedni tudok, hogy nem bőgöm el magam.
- Én is.
- Na menj és siess.
- Okés.

A reptérre megérkezve hamar észrevettük Kimiéket. Minttu mikor felénk fordult biztató mosollyal intett nekünk.
- Sziasztok! - ölel meg Kimi.
- De jó, hogy itt vagytok. Eljössz velem mosdóba? - néz rám Minttu.
- Persze. - bólintok. - Mindjárt jövünk. - nézek Valtterire.

- Tessék. Hoztam többet is, szerintem ez a legjobb. - add a kezembe egy tesztet, de a táskáját nézve vagy 10 csomag volt benne.
- Köszönöm, Minttu.
- Figyelj a legfontosabb, hogy ne izgulj bármi van megoldjuk.
- Rendben. - bólintok.

- Úristen, nem merem megnézni. - nézek idegesen Minttura, hányni fogok.
- Nyugi, megnézem én. - emeli fel a tesztet. - Egy, Kettő, Három. - nézi meg.
- Na?
- Pozitív. - mondja ki bennem meg megáll az ütő.
Ez egy csodálatos dolog lenne, ha tudnám ez csak Valtterié lehet, de ez lehet Totóé is. És ha az Övé akkor vége mindennek. Elveszítem Valtterit. Könnyes szemekkel nézek Minttura.
- Megoldjuk, ne mondj még semmit senkinek. Csinálunk egy apasági tesztet. Holnap elintézzük. - ölel meg jó szorosan.
- Ha Totóé Valtteri elhagy.
- De a gyerek Valtterié. Érted. Az Övé. Mondd ki.- Fogja meg az arcom, hogy egyenesen a szemembe tudjon nézni.
- Valtterié a gyerek. Csak az Övé lehet. - mondom, de csak az járt a fejembe, hogy ez is csak velem történhet.

Világbajnok a szerelmemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin