- A munka miatt döntöttetek így? - áll mellém Totó miközben Valtteri kihajtott a boxból.
- Nem.
- Akkor miért? Ti voltatok az álompár.
- Nem bízott bennem. - állok karba tett kézzel miközben Lewis autóját nézem.
- Sajnálom!
- Nem kell, így kellett lennie. Csodás volt együtt, de vége.
- Kurvára idegesít Christian.
- Horner?
- Igen.
- Elhiszem engem is, de próbálj meg nem foglalkozni vele.
- Igyekszem, remélem, hogy Lewis oda pirit nekik.
- Én is.És a pole pozíció Max Verstappené kiabálják a TVben.
-Bocsi srácok. - mondja Lewis szomorúan majd leállt az autóval. Utálom ahogy ilyenkor Max viselkedik. Egy pole pozícióért is úgy megünnepelteti magát mintha világbajnokságot nyert volna. Majd jól pofára esik.
- Menjünk interjút adni. - néz rám sóhajtva Totó.
- Menjünk, már hallom milyen kérdések lesznek.
- Jaa, katasztrófa.
Miután Toto elhelyezkedett egy székre én mellé álltam és vártuk a kérdéseket, persze nem hogy Lewist és a Mercedest, de engem sem kíméltek.
- Toto, igaz Lewis Hamilton kiöregedett és még ebben a szezonban lecserélhetik.
- Lewis Hamilton a világ legjobb F1-es pilótája, nincs kiöregedve és nem fogjuk lecserélni ezt maximum a RedBull csapat szeretné. - mondja viccesen Toto majd egy másik újságíróra nézett.
- Valtteri Bottast nem zavarja, hogy újra maga mellett dolgozik legnagyobb szerelme?
- Sofival szigorúan munkakapcsolatban vagyunk!
- Ezt már hallottuk. - kiabálja be egy másik vérszívó. - Nem hisszük el, hogy munkakapcsolatban vannak, hiszen ha valaki többször megcsalja a férjét utána nem megy vissza dolgozni ahhoz aki miatt majdnem tönkre ment egy házasság.
- Szeretem, hogy önök újságírók mindig mindenkinél még nálunk is jobban tudja mi zajlik a magánéletünkben és a Mercedes boxban. Sofi remek ember és nem csinál rosszat. Dolgozni szeretettvolna és nálunk ez az egy állás maradt üresen így ezt tudta elvállalni.
- Ezt megértettük eddig is. Mi azt kérdeztük Valtterit nem zavarja -e ez.
- Ott van Valtteri. - kiabálja az egyik riporter.
- Valtteri kérem jöjjön ide.
- Valtterit hagyják békén dolga van. - szólal meg Toto nyugodt hangnembe, de azért a pánik és az idegbetegség kihallatszódott.
Valtteri nem látta, hogy mi nemet intünk neki ezért lazán oda jött hozzánk.
- Nem kellett volna, hogy idegyere. - nézek rá. - Rólunk kérdez mindenki.
- Akkor talán ideje elmondani és titeket se bánt senki.
- Vagy majd pont ezért fognak. - néz rá Toto Valtterire.
- Most már itt vagyok. Ne játszuk tovább ezt. - mondja nyugodtan majd rám néz. - Elmondjuk?
- Ha készen állsz rá mondjuk.
- Készen állok. - bólint majd magához húzva megölelt.
- Köszönöm! - mondtam és nem is kellett többet magyaráznom Valtteri pontosan tudta mit köszönök.
- Én is! Mindent! - súgja oda nekem majd elengedett és az újságírók felé nézett. Oda álltam Valtteri mellé, hogy együtt mondjuk.
- Szóval mielőtt bárki kérdést tenne fel én szeretnék beszélni. Szófi és én szeretjük egymást végtelenül és talán ez a szeretet sosem fog elmúlni, de külön váltak útjaink. Új és másfajta álmaink vannak amiket egyedül kell bejárnunk. Ennek a dolognak semmi köze Totóhoz vagy egy másik félnek! Szófi újra azt csinálja amit a legjobban szeret és én is csak a vezetésre koncentrálok. Köszönjük a figyelmet! - fogja meg a kezem majd lesétálunk a kis színpadról.
Nem tudtam megszólalni olyan szépen beszélt Valtteri. Talán ennél szebben nem is lehetet volna megfogalmazni. Totó se szólalt meg csak Valtteri mellett sétáltunk.
- Jó voltam?
- Nagyon. - bólint Toto.
- Figyeljetek. - néz ránk Valtteri. - Elkellett fogadnom, hogy külön vagyunk, de úgy gondolom sikerült és ha ti esetleg újra összejönnétek előre szólok nem zavar. Köztetek mindig volt egy kapcsolat amit talán sose múlik el. Szeretitek egymást és azt is tudom, hogy ami köztünk volt se megjátszott volt csak talán a köztetek lévő vonzalom erősebb volt. Szóval a lényeg, ha újra összejönnétek csak nyugodtan engem nem zavar.
- Valtteri jól vagy? - nézek furán a finnre. Reggel még idegileg kivolt a szakítás miatt most meg igazából újra összehozna Totoval.
- Igen, persze.
- Vettél be valamit? Mert nem baj ha igen csak, hogy tudjuk.
- Nem.
- Köszönjük Valtteri. - szólal meg Toto hosszas hallgatás után.
- Köszönjük. De nem fogunk összejönni újra. - szólalok meg én is. - De azért nagyon jólestek a szavaid. Szeretlek. - ölelem meg majd ott hagytam a két férfit.Most úgy érzem nekem lesz pánikrohamom. Mi történik itt. Bementem Toto irodájába és leültem a kanapéra.
- Aa szóval itt vagy.
- Mondd, hogy nem csak nekem volt fura ez.
- Kicsit nekem is, de örülj neki tovább lépett.
- Igen? 3 óra alatt?
- Túl reagálod. Egyszerűen megemésztette és rájött, hogy jobb a nyugalom mint az, hogy feszülten figyel téged egésznap.
- Lehet igazad van. - fújom ki a levegőt.
- Persze, hogy igazam van.
- Azért ne essünk túlzásba kérlek. - nézek rá nevetve.
- Gyönyörű vagy mikor nevetsz. - ül le mellém.
- Toto figyelj.
- Rosszul kezdődik.
- Tényleg nem lehet közöttünk semmi. Abból sose sül ki jó.
- De most jó lesz minden.
- Nem lehet semmi közöttünk. - ismétlem meg magam.
- Rendben. - sóhajt egyet. - De én szeretlek, csak hogy tudd.
- Tudom. - nézek rá mosolyogva.
- Így sem?
- Így sem. - bólintok majd felállok a kanapéról. - Most el kell intéznem valamit, de majd jövök.
- Oké.
Mosolyogva kiléptem és elindultam egy ajtó irányába. Nem Ő miatta hagytam el Valtterit, de mostanában elég sokat gondolok rá és a csókunkra.
Mikor a pihenőhöz léptem az ajtó már résnyire nyitva volt így pont beláttam, hogy ketten vannak bent. Lewis és egy lány akivel éppen csókolóztak majd nevetve beszéltek tovább. Nem modell alkatú lány volt és nem is ismertem meg. Nem tudom miért nem tudtam, hogy barátnője van hiszen egésznap együtt voltunk. Mindegy egy halvány mosollyal benéztem utoljára és arra gondoltam, de jó Lewist újra nevetni látni. Gondoltam akkor elmegyek a büfébe egy teáért, de hát egy újabb meglepetés tárult a szemem elé.
- Sziasztok. - lép be a boxba egy magas szőke lány akit már ismertem. Egyszer találkoztam vele.
- Tiffany? - nézek rá.
- Szófi, szia. - mosolyog rám. - Valtteri. - néz a mögöttem álló finnre.
- Szia Tiffany. - siet hozzá Valtteri majd boldogan megöleli.
Tudtam ki az a Tiffany. Brackleyben volt. Mikor megbeszélésre mentünk és a ruhái szét voltak dobálva a konyhába ezért mentem át Totohoz.
- Szofi emlékszel Tiffanyra?
- Igen. - mosolygok rá. Nem voltam féltékeny ugyanis külön váltak útjaink Valtterivel, csak egyezerre két csapás is ért. Lewisnak és Valtterinek is lett barátnője. Bár Valtteri ezt még nyilván nem ismerte be, hogy ne legyen kínos, de tudom ahogy ránéz. Remélem Ő lesz az a lány akiben száz százalékig megbízik. - Örülök, hogy itt vagy és támogatod Valtterit. - ölelem meg Tiffanyt majd mosolyogva otthagytam Őket. Örültem és tényleg boldog voltam.
A büféből kértem egy feketét és egy teát majd vissza mentem Toto irodájába.
- Tudtad, hogy Lewisnak van barátnője?
- Tudtam. Cuki lány.
- Mióta van?
- 3 hónapja.
- És én hogyhogy nem vettem észre.
- Először van a lány versenyen.
- És te honnan tudod.
- Lewis mesélte.
- Valtterinek is van vendége.
- Igen? Ki?
- Tiffany.
- Azta, akkor ezért adta ránk áldását. Zavar?
- Nem, örülök, hogy boldog.
- És te boldog vagy így?
- Igen.
- Köszi a kávét.
- Bármikor.
- Kurva nehéz évünk lesz.
- Tudom, jók a RedBullok.
- Nem azért.
- Akkor? - nézek rá kíváncsian miközben mellettem ült a kanapén.
- Mert egymás mellett dolgozunk.
- És az miért nehéz.
- Mert szeretlek. - mondja ki egyszerűen.
YOU ARE READING
Világbajnok a szerelmem
FanfictionSzófia Ricciardo a híres Daniel Ricciardo húga. A 2019-es évben úgy alakult, hogy Szófi elkíséri a bátyját az összes futamra és végig mellette lesz, de aztán kiderülnek régi szerelmek, új munka lehetőség az egyik legjobb csapatnál. Szofi vajon elfog...