mercedesamgf1 és további 5 627 517 személy kedvelte.
szofiricciardo: Utolsó tárgyalás.
A hozzászólások levannak tiltva.
- Jobban ment mint gondoltam. - könnyebbül meg Toto amint kiléptünk a tárgyaló teremből.
- A végén már elkezdtek izzadni. - mosolygok büszkén.
- Nélküled ez nem ment volna így.
- Megszorongattuk a tökeiket.
- Ahogy mondod. - vigyorog - Beülünk meginni valamit?
- Megígértem Lewisnak, hogy a tárgyalás után az első géppel utazom.
- Menjünk igyunk egyet és aztán a magángépünkkel hazaviszlek.
- Nem tudom, hogy jó ötlet -e. - húzom el a számat.
- Szófi csak iszunk egyet a sikerünkre, ennyi. És már gép sem megy. - nézegeti a telefonját.
- Mi? Tényleg?
- A következő járat, holnap 11:15-kor indul.
- Basszus. Fel kell hívnom Lewis, már így is mérges rám amiért nem mentem vele.
- Okés.Szófi —> Lewis
- Háló? - szól bele semleges hangon Lewis.
- Szia.... most lett vége a tárgyalásnak viszont a következő járat csak holnap 11:15-kor indul.
- Ühüm.
- De azzal megyek haza. Ki jössz értem a reptérre?
- Igen.
- Minden rendben?
- Persze, Valtteriék nagyon aranyosak csak kicsit úgy érzem mintha én lennék a gyerek te meg lepasszoltál nekik.
- Ezt csak te gondolod így és amúgy maradhattál volna velem is és együtt utaztunk volna tárgyalás után. Te megsértődtél és elmentél. Szóval kérlek hagyd abba, hogy most neked szar ezért azzal leszel hülye aki minden pillanatban veled volt és támogatott. Ez a kurva tárgyalás is csak miattad van. Nem Totoért, nem értem, miattad. Úgyhogy most lerakom a telefont összepakolok a szállodába es holnap a 11:15 géppel megyek, és megköszönném, ha nem így várnál a reptéren. - fejezem be a mondandómat majd rá raktam a telefont.- Ne beszéljünk róla, megvan kattanva. - mondom Totonak már a kocsiban ülve.
- Akkor egy ital?
- Menjünk csak előtte menjünk vissza a szállodába átöltözni.
- Benne vagyok. - bólint mosolyogva majd belelépett a gázba.mercedesamgf1 és további 7 527 728 személy kedvelte.
szofiricciardo: Egy kis szórakozás nekem is jár🤭
mercedesamgf1: Megérdemled a tárgyalás után😚
danielricciardo: Dögös hugiiim van❤️
pierregasly: ❤️
valtteribottas: Ahelyett, hogy velünk buliznál🙄
teamlh44: Lewis a legszerencsésebb ember a világon.
victoriaverstappen: A leggyönyörűbb barátnőm😍😍
mintturaikkonen: Látogassatok meg minket!❤️
kimimatiasraikkonen: Olyan szép vagy Szófi, hogy iszok is egyet!🍻
123: Lewis miért nem kommentel semmit?
345: Én is azt néztem, hogy semmi reakciója nem volt. Lehet szakítottak?
567: Tuti nem szakítottak, a legaranyosabb páros a világon.
789: Totoval van szerintem és együtt mennek szórakozni is. Lewis Finnországban van Valtteriékkel, Szófi egy tárgyalás miatt maradt itt.
675: Aztaa, honnan tudsz te ennyit @789?Miután meguntam a hozzászólásokat olvasni letettem a telefonomat és mégegyszer a tükörbe néztem majd ajtót nyitottam Totónak aki éppen akkor kopogott.
- Gyönyörűbb vagy mint a fényképen. - néz olyan tekintettel ami már kicsit hiányzott. Majdnem felfalt a szemeivel.
- Te is jól nézel ki. - nézek végig rajta. - Hova megyünk?
- Hívtam egy taxit, van egy nagyon jó bár, ha itt vagyok mindig oda járok.
- Szuper, hozom a táskám és mehetünk.
- Mi a helyzet Lewissal.
- Semmi.
- Haragszik amiért velem maradtál itt a tárgyaláson.
- Haragszik mert nem vele vagyok, csakhogy 0-24-ben vele voltam amíg depressziósan feküdt otthon. Sajnáltam, sajnálom, de nem tudom ezt tovább csinálni. Muszáj nekem is emberek között lennem, szórakoznom és nem érti meg, hogy ez a kurva tárgyalás is csak miatta volt, megsértődött amiért nem ma megyek haza, de nem érdekel most elmegyünk és olyat szórakozunk mint még soha, berúgok.
- Akkor hajrá. - karol belém és elindultunk.
A bárban megittunk már felest beszélgettünk nevettünk majd kitaláltuk, hogy menjünk valami nagyon elit szórakozóhelyre, itt persze már iszonyú részegek voltunk.mercedesamgf1 és további 6 528 719 személy kedvelte.
szofiricciardo: BOSS
valtteribottas: Jaaaj
danielricciardo: Hugi már megint mit csinálsz?😔
victoriaverstappen: 😞
pierregasly: Jó szórakozást😍
maxverstappen1: Látom jól sikerült a tárgyalás😂
123: Ezt a kurvát, megint megcsalta Lewist.
234: Nem értem mit esznek rajta. Totoval megérdemlik egymást.
567: Lewis jobbat érdemel.
572: Szegény Lewis, támogatni kéne nem a volt szeretőddel bulizni😡
628: Én jobban szeretem Totót😍 Gyertek össze újra.- Totooo. - lépek oda már eléggé piásan. Mind a ketten olyan sokat ittunk, hogy nem értem, hogy vagyunk még talpon.
- Megakarlak csókolni. - néz rám vággyal a szemében.
- Akkor csókolj. - mondtam a szórakozóhely kellős közepén a több ezer ember között. Toto mosolyogva lehajolt és megcsókolt. Elfelejtettem mindent, elfelejtettem Lewist, azt, hogy a mennyasszonya vagyok, azt, hogy miért is utaztam ide Totóval. Egyszerűen csak Őt akartam érezni és ennyi.
- Menjünk haza! - suttogta miközben alig akart elengedni. Én válasz helyett csak megfogtam a kezét és a kijárat felé húztam.
ESTÁS LEYENDO
Világbajnok a szerelmem
FanficSzófia Ricciardo a híres Daniel Ricciardo húga. A 2019-es évben úgy alakult, hogy Szófi elkíséri a bátyját az összes futamra és végig mellette lesz, de aztán kiderülnek régi szerelmek, új munka lehetőség az egyik legjobb csapatnál. Szofi vajon elfog...