- Jaaaj Dani ne siess már ennyire.- loholok a bátyám után.
- Istenem Szófi nem lehetsz ennyire lassú. Sietnünk kell mert nem érjük el a repülőt..... Na remek már Nico hív.
- Talán ha segítenél akkor hamarabb ott lehetnénk.
- Én mondtam, hogy ne hozz ennyi felesleges ruhát mert te fogod meg szívni.
- Csak hogy én nem tudom mit veszek fel holnap vagy holnap után, van fürdő ruhám elegáns és utcai illetve magassarkú és edző cipő.
- Komolyan az őrületbe kergetsz, add azt ide.- kapja ki a kezemből a bőröndömet és szaladunk a csapat felé.- Na végre. Mi tartott ennyi ideig? - nézett ránk mérgesen Cyril Abiteboul a Renault csapatfőnöke.
- Elnézést, de a húgomnak sok volt a holmija és nem bírta cipelni. - nézett rám bosszúsan Dani.
- Sajnálom , az én hibám volt. - néztem a főnökre mikor egy nagyon nagyon helyes szőke Nico Hülkenberggel találtam szemben magam!
- Szia Szófi! - lépett mellém Nico és jó szorosan megölelt. Nagyon régen találkoztunk már.
- Nico! - ölelem meg jó szorosan.
- Nagyon csinos vagy.- nézett végig rajtam elismerően Nico.
- Köszi. Te is nagyon jól nézel ki! - simítom meg a karját.
- Jaa én is jól nézek ki köszi. - szólalt meg hirtelen Dani és a karomat megfogva felrángatott a repülőgépre.
- Most miért vagy ilyen flegma? - nézek a bátyámra idegesen.
- Nem vagyok flegma csak nem akarom, hogy bajod essen.
- De hát mi bajom lenne Nicotól? - nézek rá értetlenül.
- Nézd, nem rég szakítottál azzal a hülye Bieber gyerekkel úgyhogy nem akarom, hogy megint össze törj.
- Nem fogok, ne félts engem.
- Sajnálom.- add egy puszit homlokomra majd leülünk a helyünkre.Mivel magángéppel utaztunk nagyon kényelmesen telt az út.
- Hova mész? - húzom ki a fülemből a fülhallgatót.
- Mosdóba mindjárt jövök. - indult el a mosdóba Dani.
Már éppen dugtam volna vissza a zenét a fülembe mikor a szőke herceg ült le mellém.
- Mi a helyzet? - mosolyog rám.
- Minden Okés. Kicsit...unatkozom. - harapok bele alsó ajkamba.
- Én is.... micsoda véletlen. - vesz egy mély levegőt. A tekintete a számra vezette majd bele harapott ajkába.
- Mi lenne ha elmennénk mosdóba? - nézek rá egyre kipirulva.
- Nem rossz ötlet. - gyorsan megfogva a karomat maga után húzott a hátsó mosdóba még véletlenül sem a bátyám melletti mosdóba.A kis fülkébe belépve azonnal bezártuk az ajtót majd egymásra nézve azonnal egymásnak estünk.
Negyed óra múlva megizzadva öltöztünk fel és mosolyogtunk egymásra.
- Annyira hiányoztál. - csókol meg mosolyogva.
- Te is nekem. - vigyorgok rá majd a tükörbe nézve meg igazítottam hajamat.
ESTÁS LEYENDO
Világbajnok a szerelmem
FanficSzófia Ricciardo a híres Daniel Ricciardo húga. A 2019-es évben úgy alakult, hogy Szófi elkíséri a bátyját az összes futamra és végig mellette lesz, de aztán kiderülnek régi szerelmek, új munka lehetőség az egyik legjobb csapatnál. Szofi vajon elfog...