- Sziasztok. - állunk meg Kimiék előtt a reptéren.
- Hali. - mosolyog vigyorogva Dani. Én mindenkit megöleltem, Valtteri meg lepacsizott mindenkivel, Danival még röhögött is valamin. Örülök, hogy ennyire jóban vannak mert a két legfontosabb ember az életemben.
Amíg a srácok beszélgettek elővettem a telefonomat mert üzenetem érkezett.Toto —> Szofi
Toto: Beszélnünk kell.
Szofi: Reptéren vagyok, nem tudok beszélni. Baj van?
Toto: Szükségem van rád.
Szofi: Na ne szórakozz velem Toto! Komolyan mondom. Le foglak tiltani! Ezt nagyon komolyan mondom.
Toto: Önző vagyok, de ha egyszer szerelmes vagyok beléd, és tudom, hogy te is az vagy különben nem feküdtél volna le velem.
Szofi: Nem vagyok beléd szerelemes Toto! Elbasztad a dolgokat mikor megcsaltál. Nem fogok veled többet összejönni felejts el. Valtterit szeretem.
Toto: Valtteri nem hozzád való.
Szofi: De Toto, Valtteri kurvára hozzám való. Miért te mit gondolsz? Olyan férfi illik hozzám mint te? Egy hazug, mocsok?
Toto: Ez csúnya volt. Láttam, hogy bántanak a neten amiatt a kurva cikk miatt.
Szofi: Szerencsére nem olyan sokan, elég sokan amellett vannak, hogy Ben Hunt újabb köcsög cikke és a képre is azt mondják, hogy régi.
Toto: Láttam amit Valtteri kirakott instan.
Szofi: Hogyan, nincs is instád.?
Toto: Merci oldaláról. Jaj Szofi a faszomat sajnálom. Nem tudom, úgy érzem mindig elbaszom és azt, hogy nem vagyunk egymáshoz valóak, de aztán most megint lefeküdtünk és minden porcikám csak és kizárólag téged kíván.
Szofi: Jól érzem magam Valtterivel és ha tényleg szeretsz akkor tiszteletben tartod azt a kérésemet, hogy békén hagysz minket. Fogunk még találkozni mert minden versenyre elkísérem, de nem szeretném, hogy kínos legyen kettőnk között a dolog.
Toto: Sajnálom.
Szofi: Mennem kell. Szia.
Toto: Szia Szofi.Kifújva a levegőt, hogy kicsit lenyugodjak visszaraktam a telefont a zsebembe majd visszaléptem a többiek mellé.
- Minden oké? - néz rám kíváncsian Kimi.
- Persze, csak anyuval beszéltem egy picit.
- Szerintem, ha minden kész és minden megvan indulhatunk.
- Indulhatunk. - bólintunk egyszerre a srácokkal.A repülőúton nagyon sokat nevettünk és már ott is kinyílt egy kér bor meg sör.
Kimi családja nagyon kedves a gyerekek tündériek és Minttuval is rögtön megtaláltuk a közöshangot. Még mi bent a salátát dobtuk össze a srácok sörrel a kezükben sütögettek és egyfolytában nevettek azon amit Kimi mesélt. Valtteri sokszor felénk nézett mosolyogva én meg mindig csak biztatóan visszamosolyogtam.
- Nagyon szerelmes beléd. - néz rám vigyorogva Minttu.
- Én is nagyon szerelmes vagyok belé. - mondom levakarhatatlan mosollyal az arcomon. - De sajnos vannak gondok.
- Melyik kapcsolatban nincsenek? Kimivel olyan bonyolultan indult a kapcsolatunk, hogy akkor még nem gondoltam, hogy 2 csodálatos gyerekünk lesz. Alapból részeg volt mikor megismerkedtünk. - neveti el magát.
- Kimi bemutatkozott. - nevetek. - De, ha jobban belegondolok én is úgy ismerkedtem meg Kimivel.
- Hogy máshogy. - nevet kínosan Minttu. - Figyelj a lényeg, hogy bármilyen problémátok is van túl lesztek rajta. Szerelmesek vagytok azt le sem tagadhatjátok és ez a legfontosabb.
- De itt a baj Toto. Egyfolytában írogat nekem. Megbeszéljük, hogy vége, de Ő ezt nem tudja felfogni és Valtteri már nem sokáig bírja.
- Ne foglalkozz vele, ha már nem szereted Totót akkor hagyjad és csak és kizárólag Valtterire koncentrálj. Őt választottad. Ő a párod.
- Igen, igazad van. - bólintok majd újra a finn felé néztem. Ahogy állt a farmerjában és a kék ingjében, kezében a sörrel. Arcán hatalmas mosoly, ragyogó kék szeme és a borosta. Nyeltem egy nagyot majd rájöttem, hogy jól választottam mert egyszerűen minden porcikám Ő érte él.
- Gyere menjünk ki.
A salátás tálakat leraktuk az asztalra majd Valtteri mellé sétáltam.
- Minden rendben? - karol át hátulról és a fejét a vállamon pihentette meg.
- Persze, úgy örülök, hogy itt vagyunk. - simogatom meg kezét amit a hasamon pihentetett.
- Én is örülök.
- Na kész az utolsó hús is. - mondja boldogan Kimi. Mindannyian leültünk az asztalhoz, Kimi középre lerakta a húsos tálat meg egy bort.
- Mielőtt elkezdenénk enni szeretnék pár szót szólni.- áll fel az asztaltól Valtteri. Mindannyian mosolyogva figyeltük mit is szeretne mondani. - Először is nagyon köszönjük Kimi és Minttu a vendéglátást nagyon örülünk, hogy itt lehetünk és köszönjük ezt az isteni vacsorát. Másodszor pedig hozzád szólnék Szofi. - fordul teljesen felém. - Te vagy a legcsodálatosabb dolog az életemben és úgy érzem miden nehézségeken hamar túltudunk lépni együtt. Te vagy a legjobb barátom és te vagy a szerelmem is. Szeretném, ha örökre mellettem maradnál. Szóval... - térdel le, bennem meg teljesen megállt az ütő.
- Hozzám jössz feleségül? - teszi fel a kérdést miközben egy hatalmas gyűrű tárult a szemem elé.
- Úristen Valtteri. - nézek rá könnyes szemekkel amik persze öröm könnyek voltak. - Igen, igen hozzád megyek. - bólintok miközben boldogan a nyakába ugrok. Mindenki boldogan tapsolt meg ujjongtak is. Valtteri is könnyes szemekkel felhúzta a gyűrűt az ujjamra majd boldogan megcsókolt.
- Szeretlek.
- Én is szeretlek. - nézek rá olyan vidáman mint még soha. - Látod, mondtam, hogy egy nap házasok leszünk. - nevetek majd mégegyszer megcsókoltam.
- Már akkor tudtam, hogy egy nap megkérem a kezedet. - nevet boldogan. A könnyeimet letörölve a többiek felé fordultam es boldogan elordítottam magam.
- Mennyasszony vagyok. - mutatom a többieknek is a gyűrűt.
- A legcsodálatosabb mennyasszony. -Jön mellénk Dani majd megöltet engem is meg Valtterit is. -Mostantól tényleg tesók vagyunk
- Azok vagyunk. - paskolja meg vidáman Valtteri Dani vállát. Mindenki megölelt majd megfogtuk a kezünkbe a poharat.
- Ezt az új jegyes párra. - emelte fel Kimi a poharát.
- Az új jegyes párra. - mondja mindenki egyszerre majd koccintottunk.szofiricciardo és további 5 729 726 személy kedvelte
valtteribottas: Igent mondott💍❤️ @szofiricciardo
A hozzászólások levannak tiltva.
valtteribottas és további 7 626 726 személy kedvelte
szofiricciardo: Igent mondtam💍❤️ @valtteribottas
A hozzászólások levannak tiltva.
ESTÁS LEYENDO
Világbajnok a szerelmem
FanficSzófia Ricciardo a híres Daniel Ricciardo húga. A 2019-es évben úgy alakult, hogy Szófi elkíséri a bátyját az összes futamra és végig mellette lesz, de aztán kiderülnek régi szerelmek, új munka lehetőség az egyik legjobb csapatnál. Szofi vajon elfog...