- Megtudom magyarázni. - néztem rá szomorúan. A tálcát leraktam a kezemből majd leültem Toto mellé az ágyra.
- Nem érdekel a magyarázatod. - mondja idegesen.
- Toto, figyelj. Elvitt vacsorázni mert nagyon kész voltam. Össze voltam törve miattad. Emiatt az egész szar miatt. Ő csak meg akart vigasztalni és elvitt kajálni.
- Aha, azért voltál ilyen csinos és Lewis is. És azért mentetek az egyik leghíresebb étterembe ahol rengeteg újságíró van.
- Ha titkolni akartunk volna bármit is nem ide jöttünk volna. De ez csak egy baráti vacsora volt.
- Akkor miért nem ment veletek Valtteri. Miért csak ketten voltatok.
- Toto elég, ha bármi lett volna nem hozzád jövök tegnap éjjel. Amúgy is Valtteri tegnap Emilivel volt.
- Az nem lehet. Emili Finnországban van. Versenye van a hétvégén.
- Akkor kivolt nála este?
- Nem tudom, de ne tereld a témát.
- Nézd Toto, az az igazság, hogy elmentünk vacsorázni, de a kaját meg sem vártuk mikor azt mondtuk ez baromság és haza mentünk.
- Ha csak egy sima baráti vacsora volt miért mondtátok azt, hogy baromság. - nézett rám. El szóltam magam. Szépíteni akartam a dolgokat, de felesleges. Mégis csak egy csapatfőnökről van szó. Neki nem lehet hazudni.
- Bosszút akartam állni rajtad. - mondom halkan és idegesen. - Mert össze törtél. És csak a hülye csókotok járt az eszemben. Ezért Lewissal megbeszéltük kamuból össze jövünk, hogy lásd mit veszítettél. Elmentünk vacsorázni majd rájöttem ez egy faszság és eljöttem hozzád. - mondtam el az igazságot.
- Hát gratulálok. Konkrétan a 10 évesek csinálnak ilyet. Tudod mit Szófi.. - sóhajt egy nagyot idegesen. - Húzz el innen. Nem is akarlak látni. - mutat az ajtó felé. Láttam az arcán, hogy bármennyire szomorú komolyan gondolja amit mond. Így csak könnyes szemmel elindultam a kijárat felé.
- Csak, hogy tudd. Én nagyon sajnálom ezt az egészet. Mindenki hibázik néha....
- Csak te nem néha hanem mindig hibázol.
- Akkor te is egy nagy hiba voltál?
- Úgy tűnik. Csak ebben én is nagyot hibáztam.
- Toto. Kérlek. - nézek rá egyre jobban folyó könnyekkel. - Szeretlek.
- Menj el Szófi. Elegem van belőled. - mondja komoly arccal.
Sírva kisétáltam Toto szobájából. Mielőtt kiléptem volna az ajtón hallottam, hogy Toto valamit felborított a szobába, gondolom amit felvittem reggelit is a földön végezte mert a tányérokat is hallottam eltörni.
Ahogy a reggeli hűvösbe kiléptem csak akkor vettem észre, hogy Toto pólója van rajtam semmi más. Zokogva rogytam le a földre. Elcsesztem. Mindent. És Totonak igaza volt én mindig mindent elrontok.Miután sikeresen összeszedtem magam felálltam és elindultam mezítláb, bugyi nélkül csak egy hosszú pólóban haza felé. Még egy utolsó pillantást felnéztem Toto ablakába. Ott állt és engem nézett. Még lentről is lehetett látni, hogy könnyesek a szemei.
Mivel mindenemet Totonál hagytam telefonomat, kulcsomat muszáj volt csengetnem. Valtteri aggódó arccal nyitott ajtót és amint meglátott megkönnyebbülten sóhajtott egy nagyot.
- Hol voltál? - mér végig most már megint aggódó arccal.
- Totonál. - mondtam bár amint kimondtam a nevét ismét elkezdtem bőgni.
- Gyere be gyorsan. - enged be.
A konyhában ült Lewis és egy szőke nő akit még életemben nem láttam, de biztos vele volt Valtteri az este.
- Szófi, istenem. - állt fel azonnal Lewis.
- Elmentem hozzá. Még az este. Meghallgattam és igen semmi nem volt köztük, csak Susie fenyegeti a gyerekével, de még csak nem is lakik nála. Susie hotelben van. Nagyon jó volt az egész éjszaka majd reggel megjelentek a hülye cikkek. Elmagyaráztam neki majd elküldött, hogy látni sem akar. - hadarom el gyorsan. - És persze mindenem ott maradt a telefonom, a kulcsom és a ruhám.
- Azokat el hozzuk. De basszus. Nézd szerintem csak egy kis idő kell neki. - mondja Lewis.
- Mit kellett elmagyaráznod neki? Miről maradtam le? - nézett Valtteri pont olyan arccal mint aki tudja Ő aztán lemaradt valamiről.
- Lewissal megjátszottuk az egészet. El akartuk játszani, hogy együtt vagyunk, hogy Toto féltékeny legyen. De rájöttünk ez baromság.
- És ezt miért nem mondtátok el nekem?
- Én el akartam, de Lewis azt mondta ne mondjam.
- Miért? - nézett mérgesen Lewisra.
- Mert igen, Szófi barátja vagy, de ugyan úgy Toto barátja is. És valószínűleg elmondtad volna neki.
- Ez baromság, ha Szófi megkéri, hogy ne mondjam nem mondom. - mondja Valtteri.
- Srácok én ezt már elrontottam csak abban bízhatok, hogy elég neki a 2 hét, hogy ne lásson. Most viszont ha nem baj elmegyek lezuhanyzok.
- Jó. Én meg át megyek Totohoz. Megnézem, hogy van. - bólint Valtteri is.
- Én meg haza megyek. Valószínűleg Toto engem sem akar látni.
- Valószínű. - bólint a finn.
- Amúgy.. - fordulok vissza a lépcsőnél és a könnyes arcomra a lányra néztem akiről mèg most sem tudom, hogy ki. - Te ki vagy?
- Tiffany. - mondja zavartan. - Valtteri egy barátja. - fésülte a füle mögé szőke haját.
- Értem. Hát nagyon örülök Tiffany. - mosolygok rá majd Valtteri néztem. - Mielőtt elmész gyere fel légyszi.
Valtteri csak vörös fejjel bólintott. Gyorsak ki engedte Lewist majd feljött hozzám.
- Ki ez a Tiffany? És miért voltak este szétdobálva a ruhái. Meg vörös bor, jesszusom Valtteri te még házas vagy.
- Tegnap este megjöttek a válási papírok. Emili már régen megkezdte az egészet ügyet csak nem szólt róla nekem.
- Basszus. Nagyon sajnálom. - nézek rá szomorúan.
- Nem kell. Mindent nyugodtan szeretnénk elintézni. Tegnap este alá írtam a papírokat és holnap haza viszem neki. Haza utazom.
- Rendben, persze beszéljétek meg. De nem lesz egy megbeszélés?
- Ezért is megyek ma Totohoz megvigasztalom amiért összetörted a szívét és elkérezkedek.
- Bunkó. - nézek rá szomorúan.
- Bocsi. - húzza el a száját majd szorosan magához ölelt.
أنت تقرأ
Világbajnok a szerelmem
أدب الهواةSzófia Ricciardo a híres Daniel Ricciardo húga. A 2019-es évben úgy alakult, hogy Szófi elkíséri a bátyját az összes futamra és végig mellette lesz, de aztán kiderülnek régi szerelmek, új munka lehetőség az egyik legjobb csapatnál. Szofi vajon elfog...