A boxutcán kicsit nagyobb volt a nyüzsgés főleg a Mercedes box körül, de fogalmam sem volt, hogy miért lehetett.
- Elnézést. - tolom arrébb az embereket miközben beakarok jutni a boxba. - Arrébb menne egy kicsit? Jesszusom mi van itt!? - jutok be végre.
- Lewis miatt vannak itt. - lép oda hozzám Valtteri.
- Miért?
- Bejelentették Emmával, hogy jegyesek.
- Aztaa. Tényleg gyorsan ment.
- Sajnálom. - néz rám szomorúan.
- Jaaj, hagyjad már, nincsen semmi baj, megyek is gratulálni nekik.
- Rendben.
- Sziasztok. Gratulálok a nagy hírhez. - ölelem meg Lewist meg Emmát is. Úgy éreztem ennél jobban már nem lehetek a padlón és fontos, hogy Lewis boldog legyen úgyhogy gratuláltam mosolyogtam, amit ilyenkor kell.
- Köszönjük Szófi. - néz rám boldogan Lewis. - Most jobb, ha megyek viszont ha bármi kell szólj.
- Rendben.- Miért nem mondtad el neki, hogy szereted?- lép mellém Angela miközben megkaptam a kávémat.
- Mi?
- Mindenki látja rajtad. És olyan régóta szurkolok nektek. Lewis több éven át odáig volt érted, mást sem hallgattam tőle. Erre mikor teljesülhetne szerelmetek, te azt mondod nem vagy szerelmes belé és hagyod, hogy megkérje Emmát.
- Angela Jesszus. Mindegy én mit érzek Lewis Emmát szereti ezért kérte meg a kezét.
- Lewis azért kéri meg a kezét mert 36 évesen se komoly kapcsolata nem volt, se gyereke és ezt nem nézték jó szemmel.
- Kik?
- Mindenki. Folyton kapta az ilyen üzeneteket meg, hogy meleg és kezdett összeomlani bár ezt nem igen mutatta a külvilágnak. Azért kéri meg Emma kezét, hogy békén hagyják és leszálljanak róla. Nem szerelmesek.
- És Emmának ebben mi a jó?
- Hírnév.
- De Valtteri is úgy tudja, hogy szerelmesek.
- Persze, mert Lewisnak elkell hitetnie a legjobb barátjával is különben nem lenne hiteles.
- És te honnan tudsz róla?
- Én mindent tudok róla 0-24-Ben együtt vagyunk, bennem bízik meg a legjobban.
- De te mégis elmondtad nekem.
- Persze, mert ha már kapcsolatot akar és egy fasz mert hallgat a külvilágra, akkor már olyannal legyen akit tényleg szeret is. Emma kedves arcát mutatja, de amúgy egy picsa. Ahogy Lewist kizsebeli és ahogy zsarolja folyton. Utálom nézni.
- De mit tudok mostmár csinálni? Bejelentették.
- Mondd el neki az igazat.
- Tudod Angela én még sose beszélgettem veled ennyit, de ez most nagyon jól esett. - nézek rá meghatódva.
- Nekem az a fontos, hogy Lewis boldog legyen és nem hagyhatom, hogy egy hülyepicsát vegyen el. Ennél Ő többet érdemel. És most, hogy a 8.VB címért megy kell neki a támogatás főleg tőled.
- Időmérő után beszélek vele.
- Helyes. Na visszamegyek mert már biztos keres.
- Jól van.... És köszönöm.
- Ne cseszd el!
- Nem fogom. - nézek utána majd mikor Angela kiment Toto lépett be a büfébe.
- Szofi mindenhol kerestelek már. Telefonod hol van?
- Neked is jó reggelt Toto!
- Telefonod?
- Otthon hagytam.
- Miért?
- Véletlenül, Jesszus mi bajod van?
- Mutatnom kell valamit! - mondja feszülten.
- Most?
- Igen! Most!
- Rendben, menjünk.
Az irodájába belépve bezárta az ajtót és az asztalához lépett. A fiókból elővett egy papírt amit oda adott nekem.
- Mi ez?
- Csak olvasd.Kedves Toto!
Ha nem haragszik nem fogok bemutatkozni, jobb ha egy kis ideig még nem derül ki, hogy ki is vagyok. Azért írok most önnek mert jelezni szeretném a háború még csak most kezdődik! Tudom mi a gyenge pontja és ha nem teszi amit kérek megölöm a lányt. Egyszer már majdnem sikerült illetve a gyerekét sikerült is, de a lényeg, hogy Szófi túlélte. Tudom úgy volt az egész, hogy a gyerek Valtterié, de nem, elkell szomorítanom, hogy azok a papírok hamisak voltak. Mit meg nem tesznek az orvosok is ha egy kis pénzt tolunk eléjük!? A hivatalos papírok nálam vannak amivel bizonyítani lehet, hogy a gyerek az Öné lett volna. Ezzel nyilván egy hatalmas vitát indítok Szófi es Bottas között illetve Ön és Bottas között erre pluszban rájön az is és most figyeljen mert ez nagyon nagy pofonként éri Önt. Valtteri Bottas 2022-től az Alfa Rómeó új, első számú pilótája! És mi ebben a legrosszabb? Hogy erről az egészről már több hónapja tud a nagy szerelme is és nem mondták el önnek. Kezdjen el gondolkodni kikben is bízik meg. Amúgy a tegnapi nagy balhéjuk után az a szex Szofi szobájában nagyon megható volt, ahogy megbeszélték ez lesz a közös sportjuk. Igazán kedves, kár, hogy még ma címlapon lesz. Sajnálom, hogy Szofinak nem fog összejönni Lewissal pedig lehetne már végre boldog kapcsolatban, de hát ez van. Neki csak a dugó társa marad és ebben az a szomorú, hogy ezek után, hogy hazudott és nem mondta el Valtteri szerződését is dugni fognak. Hogy miért? Azt egyenlőre nem fejtem ki jöjjenek rá maguktól.
Az első kérésem amit muszáj lesz teljesítenie, hogy lelassítja Hamiltont! Kicsit unalmas, hogy folyton Ő nyer. Adjon esélyt másnak is!
Ha ezt nem teljesíti és Lewis nyerni fog akkor a lánynak baja lesz.
A következő pletykákkal és a második kérésemmel később írok. Addig is kellemes napot és a címlap miatt ne haragudjon rám.Üdvözlettel
Egy kedves ember- Ez meg mi? - nézek Totora teljesen lesápadva miután elolvastam a levelet.
- Mikor bejöttem már itt volt az asztalomon.
- Toto ezzel megfenyegetett és a levélből olvasva egy ideje már figyel minket hiszen a balesetem se most volt.
- Igaz, hogy Valtterinek van szerződése az Alfához?
- Igaz.
- Miért nem mondtad el?
- Mert Valtteri nekem sem mondta el az elején ezért szakítottunk, viszont megígértem neki, hogy nem mondom el neked mert tartozók neki annyival, hogy Ő mesélje el neked.
- Honnan tudja mit beszéltük a szobában? Milyen perverz alak ez?
- És miért akarja lassítani Lewist?
- Lehet, hogy egy Verstappen szurkoló vagy valaki a Red Bulltól?
- Bármi lehet. Nem bízhatunk senkiben sem.
- Mi van, ha csak blöfföl? Ne lassítsd Lewist. Meg kell legyen a 8. VB címe.
- Nem hiszem, hogy blöfföl. Megölte a gyerekünket.
- De aki meglőtt letartóztatták.
- Elvileg nem szurkoló volt lehet, hogy valaki felbérelte.
- Szerinted nem kéne szólni erről a többieknek?
- Nem tudom. Az első, hogy állítok melléd 3 testőrt.
- Toto, nem kell. Az csak feltűnőbb lenne.
- Meg akar ölni téged.
- Nem fog. Akkor már megölt volna. Azért kellek csak neki mert tudja, hogy értem bármit megteszel.
- Megölte a gyerekünket. Az én gyerekemet. Az enyém lett volna. - csuklik el a hangja.
- Hé. - lépek oda hozzá. - Nincs semmi baj.
- De van.
- Szofi. - ront be az irodába Valtteri kezében egy levéllel. - Nem is az én gyerekem lett volna és tegnap mikor átmentem végig ott volt Toto a szekrényben és ezért csókoltál meg. - kiabálja idegesen.
- Te is kaptál levelet?
- Igen valami Kedves Embertől.
- Toto is kapott amiben leírja, hogy átmész az Alfához.
- Átmész az Alfához? - lép be Lewis is. - És te szerelmes vagy belém? - néz rám szomorúan.
- Lewis, te is kaptál levelet?
- Igen, nem tudom kitől. Csak bent volt a szobámban.
- Na jó. Figyeljetek ami a legfontosabb, hogy ne veszítsük el a fejünket! Ez az akárki pontosan azt akarja, hogy egymásnak ugorjunk és egymás ellen forduljunk. Mindenkinek adott valami parancsot?
- Igen. - bólintottak egyszerre.
- Lewis neked mit?
- Azt mondta a leggyorsabbnak kell lennem bárki bármit mond vagy bántani fog téged.
- Szuper, hát ebből nem fogok jól kijönni. - gondoltam végig Lewis és Toto levelét. - És te Valtteri?
- Nekem azt írta, nem mondhatom el senkinek.
- Na ne szórakozz mit írt? - néz rá feszülten Toto.
- Toto elég. Ha azt mondja nem mondhatja akkor nem mondhatja.
- Nagy szarban vagyunk, ugye tudjátok? - néz ránk Lewis.
- Szóljunk a rendőrségnek.
- Felhívom az egyik magánnyomozó ismerősömet és ide hívom az ügyvédemet is. Menjen mindenki a dolgára menjetek vezetni és szólok ha bármi lenne.
- Hogy vezessek így? Hogy játszam el, hogy minden a legnagyobb rendben van?
- Nem tudom. - sóhajtja Toto is. Valtterire néztem aki a megszokottnál sokkal csendesebb és nyugodtabb volt mind bármelyikünk. Rám nézett kék szemeivel, de semmit nem tudtam leolvasni róla és ez eléggé zavart. Mert valami olyat titkol amiből még nagy baj lehet.
KAMU SEDANG MEMBACA
Világbajnok a szerelmem
Fiksi PenggemarSzófia Ricciardo a híres Daniel Ricciardo húga. A 2019-es évben úgy alakult, hogy Szófi elkíséri a bátyját az összes futamra és végig mellette lesz, de aztán kiderülnek régi szerelmek, új munka lehetőség az egyik legjobb csapatnál. Szofi vajon elfog...