33

900 36 2
                                    

Toto csak egy pillanatra engedett el míg mindent lesöpört az asztaláról majd tovább csókolt. Az ingemet letépte rólam így nekem sem volt más választásom én is letéptem az övét.
- Van még ingem a szekrényben. - mondja mosolyogva.
- Remélem nekem is találsz majd valamit.
- Biztos. - vigyorog majd belecsókolt a nyakamba. - De az sem zavar ha így leszel egész nap.
- Azt rögtön gondoltam. - válaszolom mosolyogva majd elkezdtem ki csatolni az övét.
- Annyira hiányoztál!
- Te is nekem. - húzom magamhoz. - Szeretlek! - nyomok egy csókot szájára miközben kigomboltam nadrágját. Toto is hasonlóan cselekedett csak Ő letépte a farmerom gombját.
- Basszus Toto se váltó ingem se váltó farmerom. Hogy megyek így vissza dolgozni?
- Sehogy. - esett nekem megint. - Én vagyok a főnök és ma szabadnapot adok.
- Jaaj, de kedves Igazgató Úr! - vigyorgok rá.

20 perc múlva lihegve keltünk fel a kanapéról.
- Még szerencse, hogy neked kanapéd is van.
- Édesem ez a kanapé miattad lett. - mondta nevetve.
- Haha. Adjál inkább egy felsőt mert az enyémet nem hogy nem tudom felvenni nem is találom. - körbe néztem az egész irodában és pár gomb kivételével a blúzomat elnyelte a föld.
- Tessék itt egy ing.
- Ühüm ez szuper, csak annyi a baj, hogy ez olyan nagy rám, hogy a földig leér. Tiéd?
- Igen. Ne haragudj, de nem tartok női ruhákat a szekrényemben.
- Hát akkor mostantól vagy ne szakítsd le az ingem vagy legyen mindig pót.
- Akkor mostantól mindig lesz pót. - vigyorog.
- Van biztosítótűd?
- Van. Mire kell?
- Össze gombolom vele a farmeromat.
- Várj segítek. - hajol le nadrágomhoz, de valahogy úgy éreztem nem a farmeromon akar segíteni.
- Nem kell köszönöm. Inkább öltözz fel mert 5 perc és vége a szabadedzésnek engem is már biztos keres Valtteri.
- Értettem.

Nevetve léptünk ki az irodából, de ahogy körbe néztünk a boxban nem volt akkora boldogság.
Valtteri idegesen állt James mellett és valamit nagyon beszéltek, a szerelők már el is kezdték szerelni az összetört autót, Lewis meg most kanyarodott be a boxba.
- Menj és hozz két kávét plusz egy vizet légyszi. - néz rám Toto.
- Persze. - bólintok majd gyorsan elszaladok a büfébe.
- Szia 2 presszót kérnék és egy mentes vizet.
- Máris.

- Tessék itt a két kávé adok egyet Totonak és egyet Valtterinek.
- Köszi. - mosolyog rám Toto.
- Mi történt az ingeddel? - néz végig rajtam Valtteri.
- Leöntöttem magam teával és csak ezt a váltó inget találtam.
- Értem. - bólint, bár nem nagyon látszott rajta, hogy elhiszi.
- Sziasztok. - sétált oda Lewis is hozzánk.
- Szia! Hoztam vizet. - nyújtom át neki.
- Istennő vagy. - nyom egy puszit homlokomra. - És jó az inged, bár kicsit nagy.
- Köszi. A másikat leöntöttem és csak ezt találtam.

A telefonom elkezdett csörögni csak az volt a baj, hogy 4 telefon volt nálam és az enyémet találtam meg utoljára.
- Igen? - sétálok messzebb a srácoktól de persze mint a kiscsibék utánam jöttek.
- Günther vagyok! Gondolkoztál már a szerződésen?
- Nem még nem. Ezer dolgom van. Mondtam, hogy majd hívlak. - Valtteri és Toto is idegesen nézték a telefont a kezemben mintha szerencsétlen telefonom bármiről is tehetne. Hirtelen Toto kikapta a kezemből a telefont.
- Na ide figyelj Günther. Azonnal hagyd békén Szofit! Ne ígérj neki dupla fizetést ugyanis már most többet keres mint nálad a pilóták. Márpedig én úgy tudom neked a pilótáid a mindeneid még úgy is hogy pontokat is alig érnek el. Ha még egyszer fel mered hívni Szofit komolyan mondom tönkreteszlek. - nyomja ki a telefont idegesen.
- Most ez miért kellett? - nézek rá.
- Mert ne hívogasson. És hagyjon békén.
- Most ez komoly Toto. Egy munkát ajánlott. Mondtam neked, hogy nem fogadom el akkor miért nem hagytad, hogy én intézzem. Miért kell neked mindenbe beleszólnod. - kiabálok idegesen. - Felnőtt ember vagyok el tudom intézni a dolgaimat. És még meg is fenyegetted. - fejezem be mondanom majd a kijárat felé indultam.
- Most hova mész? - kiabál utánam Toto.
- Bocsánatot kérni.
- Utána megyek. - mondja Lewis.
- Várj meg Szofi. - szalad utánam.
- Nem kell velem jönnöd.
- De kell.
A Haas boxba belépve mindenki minket nézett.
- Micsoda meglepetés. - sétált elénk Günther.
- Sajnálom ami történt. Toto nem gondolta komolyan.
- Dehogynem. Te vagy a szerelme és megtudta, hogy én el akarlak csalogatni tőle majd felrobbant, gondolom. Csak úgy tud biztonságban tartani ha mellette vagy.
- Akkor is sajnálom. Totonak semmi köze nem volt ehhez.
- A dupla fizetést komolyan gondoltam. Gondolkozz nyugodtan.
- Rendben.
- Lewis téged is szívesen látunk a csapatnál. Nagyon boldogok lennénk ha egy 6x világbajnok vezetne nálunk. Bár nem a legjobb autónk van ha te itt lennél máris tudnánk versenyeket nyerni.
- Köszönöm, de nem élek a lehetőséggel. Nagyon jó nekem a Mercedesnél.
- Gondoltam! Kértek valamit egy kávét?
- Nem köszönjük csak ezért jöttünk.
- Ne izgulj Szofi, régóta ismerem Totot. Tudom kezelni.
- Tudom.
- Sziasztok.
- Szia.

- Nem jössz át ide ugye? - néz rám Lewis aggódva.
- Nem.
- Akkor miért nem mondod meg már most.
- Mert attól még hadd gondolkozzak. Jó érzés, hogy másnak is szüksége van rám.
- Tudom. Tudod mit. Gyere el velem.
- Hova?
- Roscoval elmegyünk ma a parkba.
- Jó. Olyan rég voltam csak úgy sétálni. - mosolyogtam rá majd beléptünk a Mercedes boxba.
Totót nagy ívben elkerültem mert ezzel a Güntheres dologgal nagyon felhúzott. Én sem szoktam kikapni a kezéből a telefont ha mondjuk Susieval beszél.
- Szia! - ülök le Valtteri pihenőjében a pilóta mellé.
- Szia.
- Sajnálom, hogy kicsúsztál.
- Én is. De nem csodálkozom.
- Miért?
- Mert rajtad kívül semmi másra nem tudtam koncentrálni. Csak az volt a fejemben, hogy mi van veled és Güntherrel.
- Sajnálom nem kellett volna elmondanom.
- Dehogynem. Én csak azt nem értem miért nem rögtön mondtad el nekem?
- Nem tudom. - sóhajtottam. - Sajnálom.
- Nem haragszom. És bár borzasztó kimondani, de ha úgy érzed menni szeretnél menj.
- Nem megyek.
- Miattam nem kell maradnod.
- De maradok mert a barátom vagy és nem hagylak el. Tetszett volna ez a sajtós meló, de majd máskor most még nagyon jó nekem itt.
- Szeretlek! - néz rám megkönnyebbülve.
- Én is! - hajtom a fejem vállára.
- És mond csak mielőtt össze vesztettek volna Totóval mi történt? Miért az Ő inge van rajtad?
- Megbeszéltünk mindent majd egymásnak estünk és szét tépte a blúzomat.
- Értem. Örülök, hogy meg tudtátok beszélni.
- Hát én is, de most megint haragszom rá.
- Jót akart. Idegesítette Günther és őszintén engem is.
- De te akkor sem vetted volna ki a kezemből a telefont. - nézek rá.
- Lehet. - fordul felém Ő is, de ahogy szembe fordult velem túl közel került az arcunk egymáshoz. Valtteri a számat nézte.
- Khmm... - Nyelek egy nagyot. - Megyek megnézem Lewist. Hozzak neked kávét vagy szendvicset?
- Nem kell semmi. - tér észhez Ő is majd kicsit arrébb ült. - Köszi.
Zavartan felálltam majd ki siettem a szobából.
De kint sem volt nyugodtabb a hangulat. Toto rögtön oda sietett hozzám.
- Sajnálom, hogy kivettem a telefont a kezedből és, hogy megfenyegettem Günthert, de megérdemelte.
- Azt hittem tényleg bocsánatot kérsz, de ez a végére nem kellett volna. - nézek rá szigorúan majd tovább sétáltam Lewis szobája felé.
- Jól van sajnálom na. - fogta meg a derekam és vissza fordított magához.
- Toto ne mindenki előtt kérlek. - söpröm le a kezét derekamról.
- Megbocsátasz?
- Igen, két feltétellel. - teszem fel mutató ujjam.
- Hallgatlak.
- Ha átmész Günterhez és bocsánatot kérsz.
- Nem. Mi a másik?
- Akkor hagyjuk is az egészet.
- Na ne szórakozz velem.
- Fontos vagyok neked?
- Persze.
- Akkor menj és kérj bocsánatot.
- Jól van. - adja meg magát grimaszolva. - És mi a másik?
- Átírod a szerződésemet két évre és bele írod, hogy Valtteri asszisztensén kívül én leszek a Mercedes sajtósa is.
- Nem fogod tudni ezt a kettőt együtt csinálni.
- De fogom tudni.
- Rendben ha tényleg ezt szeretnéd és így itt maradsz akkor legyen. De előre szólok fárasztó lesz ez a kettő együtt.
- Nem baj ezt szeretném.
- Értettem. Estére készen is lesznek a papírok a szobámban aláírhatod. - suttogja a fülembe majd a derekamat meg szorítva közelebb húzott magához és belecsókolt a nyakamba. Mosolyogva vissza sétált James Allisonhoz én meg csak szememet forgatva néztem utána. Valtteri az ajtajának támaszkodva karba tett kézzel nézett engem. Nem tudtam leolvasni semmit az arcáról. A levegőt kifújva bementem Lewis szobájába és Roscoe mellé bújtam a kanapéra. Nagyon elfáradtam ebbe a napba és holnap időmérő van.

Világbajnok a szerelmemTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang